Operátor/ka call centra, Infolinka zákazníckeho servisu, Maďarský jazyk - Hlavný pracovný pomer

Lion Teleservices SK, spol. s r.o.

Miesto práce
Trnavský kraj, Dunajská Streda
Druh pracovného pomeru
plný úväzok, skrátený úväzok, na dohodu (brigády)
Termín nástupu
2017
Ponúkaný plat (brutto)
pri osobnom pohovore

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Si šikovný a aktívny človek s chuťou vziať svoju kariéru do vlastných rúk a ovládaš plynule maďarský jazyk? Ak áno, daj nám o sebe vedieť a my si Ťa zaradíme do databázy záujemcov na spoluprácu s našou spoločnosťou!

Pri príležitosti príprav nového projektu, ktorý plánujeme spustiť začiatkom roka 2017, budeme obsadzovať voľné pozície operátorov na zákazníckej linke, v rámci ktorej Ti ponúkneme pracovať pre významného medzinárodného klienta v oblasti telekomunikácií.

Po spustení projektu, Tvojou pracovnou náplňou bude:

- poskytovanie profesionálneho zákazníckeho servisu v súlade s potrebami zákazníka
- spracovávanie prichádzajúcich hovorov a poskytovanie informácií volajúcemu zákazníkovi
- zabezpečovanie poradenstva.

Pracovný čas: Pondelok - Piatok od 8.00 - 18.00 hod. - pracovné zmeny podľa dohody

Produktové a komunikačné školenie poskytované našou spoločnosťou Ťa naučí všetko čo od Teba budeme potrebovať.

Zamestnanecké výhody, benefity

- prostredie medzinárodnej spoločnosti
- kvalitné úvodné školenie
- moderné pracovné prostredie
- motivujúce finančné ohodnotenie (fix + bonus + jazykový príplatok)
- pravidelné vzdelávacie programy a individuálne plány školení
- dochádzkový bonus
- profesijný a kariérny rast
- motivačné programy
- "Employee" tip
- firemné akcie, teambuilding

Informácie o výberovom konaní

Ak Ťa naša ponuka zaujala, zašli nám Tvoje CV na e-mailovú adresu: job@teleperformance.sk.
Pre bližšie informácie o postupe projektu, Ťa budeme kontaktovať telefonicky.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské bez maturity
stredoškolské s maturitou
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa

Jazykové znalosti

Slovenský jazyk - Pokročilý (C1) a
Maďarský jazyk - Expert (C2)

Počítačové znalosti - používateľ

Microsoft Word - základy
Microsoft Excel - základy
Internet (e-mail, www) - pokročilý

Pozícia je vhodná pre absolventa

Áno

Osobnostné predpoklady a zručnosti

výborné komunikačné zručnosti
pro-zákaznícka orientácia
tímová spolupráca
chuť učiť sa nové veci
samostatnosť
zodpovednosť

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Lion Teleservices SK, spol. s r.o. - prvý špecialista na slovenskom trhu v oblasti riadenia vzťahov so zákazníkmi a v poskytovaní služieb kontaktných centier. Spoločnosť ponúka svoje služby v Slovenskej republike od roku 1999 a od roku 2004 je súčasťou skupiny Teleperformance, najväčšieho poskytovateľa služieb kontaktných centier vo svete. Našim poslaním je udržanie vedúcej pozície prostredníctvom neustálej inovácie, ako aj nastavením najvyšších štandardov v službách a v podpore, ktoré poskytujeme našim zamestnancom, klientom a ich zákazníkom, našim akcionárom a spoločnosti, v ktorej žijeme.
Napĺňaním týchto cieľov vedieme transformáciu v oblasti call centier. Meníme služby call centra z bežnej komodity na významnú strategickú hodnotu pre našich klientov.

Počet zamestnancov

250-499 zamestnancov

Adresa spoločnosti

Lion Teleservices SK, spol. s r.o.
Murgašova 2
010 01 Žilina
www.teleperformance.com

Kontakt

Kontaktná osoba: Mgr. Milada Parišová
Tel.: 041/3212 103, 0903 710 451
E-mail: poslať životopis
Poslať spoločnosti životopisOdporučiť ponuku známemu
ID: 2727986   Dátum zverejnenia: 16.9.2016