Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Operátor/ka call centra, Infolinka zákazníckeho servisu, Maďarský jazyk - Hlavný pracovný pomer
Lion Teleservices SK, spol. s r.o.
Miesto práce
Nitriansky kraj, okres Komárno
Nitriansky kraj, okres Komárno
Druh pracovného pomeru
plný úväzok, skrátený úväzok, na dohodu (brigády)
plný úväzok, skrátený úväzok, na dohodu (brigády)
Termín nástupu
2017
2017
Mzdové podmienky (brutto)
pri osobnom pohovore
pri osobnom pohovore
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Si šikovný a aktívny človek s chuťou vziať svoju kariéru do vlastných rúk a ovládaš plynule maďarský jazyk? Ak áno, daj nám o sebe vedieť a my si Ťa zaradíme do databázy záujemcov na spoluprácu s našou spoločnosťou!
Pri príležitosti príprav nového projektu, ktorý plánujeme spustiť začiatkom roka 2017, budeme obsadzovať voľné pozície operátorov na zákazníckej linke, v rámci ktorej Ti ponúkneme pracovať pre významného medzinárodného klienta v oblasti telekomunikácií.
Po spustení projektu, Tvojou pracovnou náplňou bude:
- poskytovanie profesionálneho zákazníckeho servisu v súlade s potrebami zákazníka
- spracovávanie prichádzajúcich hovorov a poskytovanie informácií volajúcemu zákazníkovi
- zabezpečovanie poradenstva.
Pracovný čas: Pondelok - Piatok od 8.00 - 18.00 hod. - pracovné zmeny podľa dohody
Produktové a komunikačné školenie poskytované našou spoločnosťou Ťa naučí všetko čo od Teba budeme potrebovať.
Pri príležitosti príprav nového projektu, ktorý plánujeme spustiť začiatkom roka 2017, budeme obsadzovať voľné pozície operátorov na zákazníckej linke, v rámci ktorej Ti ponúkneme pracovať pre významného medzinárodného klienta v oblasti telekomunikácií.
Po spustení projektu, Tvojou pracovnou náplňou bude:
- poskytovanie profesionálneho zákazníckeho servisu v súlade s potrebami zákazníka
- spracovávanie prichádzajúcich hovorov a poskytovanie informácií volajúcemu zákazníkovi
- zabezpečovanie poradenstva.
Pracovný čas: Pondelok - Piatok od 8.00 - 18.00 hod. - pracovné zmeny podľa dohody
Produktové a komunikačné školenie poskytované našou spoločnosťou Ťa naučí všetko čo od Teba budeme potrebovať.
Zamestnanecké výhody, benefity
- prostredie medzinárodnej spoločnosti
- kvalitné úvodné školenie
- moderné pracovné prostredie
- motivujúce finančné ohodnotenie (fix + bonus + jazykový príplatok)
- pravidelné vzdelávacie programy a individuálne plány školení
- dochádzkový bonus
- profesijný a kariérny rast
- motivačné programy
- "Employee" tip
- firemné akcie, teambuilding
- kvalitné úvodné školenie
- moderné pracovné prostredie
- motivujúce finančné ohodnotenie (fix + bonus + jazykový príplatok)
- pravidelné vzdelávacie programy a individuálne plány školení
- dochádzkový bonus
- profesijný a kariérny rast
- motivačné programy
- "Employee" tip
- firemné akcie, teambuilding
Informácie o výberovom konaní
Ak Ťa naša ponuka zaujala, zašli nám Tvoje CV na e-mailovú adresu: [email protected].
Pre bližšie informácie o postupe projektu, Ťa budeme kontaktovať telefonicky.
Pre bližšie informácie o postupe projektu, Ťa budeme kontaktovať telefonicky.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské bez maturity
stredoškolské s maturitou
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
stredoškolské s maturitou
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
Jazykové znalosti
Slovenský jazyk - Pokročilý (C1) a Maďarský jazyk - Expert (C2)
Ostatné znalosti
Microsoft Word - Základy
Microsoft Excel - Základy
Internet(e-mail, www) - Pokročilý
Microsoft Excel - Základy
Internet(e-mail, www) - Pokročilý
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
výborné komunikačné zručnosti
pro-zákaznícka orientácia
tímová spolupráca
chuť učiť sa nové veci
samostatnosť
zodpovednosť
pro-zákaznícka orientácia
tímová spolupráca
chuť učiť sa nové veci
samostatnosť
zodpovednosť
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
TELEPERFORMANCE - špecialista na svetovom trhu v oblasti riadenia vzťahov so zákazníkmi a v poskytovaní služieb kontaktných centier. Spoločnosť ponúka svoje služby v Slovenskej republike od roku 1999. Našim poslaním je udržanie vedúcej pozície prostredníctvom neustálej inovácie, ako aj nastavením najvyšších štandardov v službách a v podpore, ktoré poskytujeme našim zamestnancom, klientom a ich zákazníkom.
Napĺňaním týchto cieľov vedieme transformáciu v oblasti call centier. Meníme služby call centra z bežnej komodity na významnú strategickú hodnotu pre našich klientov.
Napĺňaním týchto cieľov vedieme transformáciu v oblasti call centier. Meníme služby call centra z bežnej komodity na významnú strategickú hodnotu pre našich klientov.
Počet zamestnancov
250-499 zamestnancov
ID: 2727983
Dátum zverejnenia: 16.9.2016
2016-09-16
lokalita: Nitriansky kraj, okres Komárno Pozícia: Telefonický operátor Spoločnosť: Lion Teleservices SK, spol. s r.o.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: pri osobnom pohovore