Rád komunikuješ a chceš si privyrobiť? Tak hľadáme Teba! (Operátor/ka call centra - dotazníky)

Lion Teleservices SK, spol. s r.o.

Miesto práce
Murgašova 2, 010 01 Žilina, okres Žilina
Druh pracovného pomeru
na dohodu (brigády), živnosť
Mzdové podmienky (brutto)
dohodou

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Si šikovný a aktívny človek s chuťou vziať svoju kariéru do vlastných rúk? Ak áno, daj nám o sebe vedieť! Ponúkame Ti príležitosť pracovať v našom call centre pre klienta z oblasti automobilového priemyslu.

Pracovná náplň:
- spracovávanie dotazníkov formou odchádzajúcich hovorov a poskytovanie informácii volajúcemu zákazníkovi
- aktualizácia databázy

Zamestnanecké výhody, benefity

- prostredie medzinárodnej spoločnosti
- kvalitné úvodné školenie
- motivujúce finančné ohodnotenie ( fix + bonus )
- pravidelné vzdelávacie programy a individuálne plány školení
- možnosť získania nových poznatkov z rôznych oblastí
- motivačné programy
- moderné pracovné prostredie
- firemné akcie, teambuilding

Informácie o výberovom konaní

Ak Ťa naša ponuka zaujala, zašli nám Tvoje CV na e-mailovú adresu: [email protected]
Na výberové konanie budeme uchádzačov kontaktovať telefonicky.
Tešíme sa na Teba!

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

študent strednej školy
stredoškolské bez maturity
stredoškolské s maturitou
študent vysokej školy

Jazykové znalosti

Slovenský jazyk - Expert (C2)

Ostatné znalosti

Microsoft Word - Základy
Microsoft Excel - Základy
Internet(e-mail, www) - Základy

Pozícia je vhodná pre absolventa

Áno

Osobnostné predpoklady a zručnosti

výborné komunikačné zručnosti
pro-zákaznícka orientácia
tímová spolupráca
chuť učiť sa nové veci
samostatnosť
zodpovednosť

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

TELEPERFORMANCE - špecialista na svetovom trhu v oblasti riadenia vzťahov so zákazníkmi a v poskytovaní služieb kontaktných centier. Spoločnosť ponúka svoje služby v Slovenskej republike od roku 1999. Našim poslaním je udržanie vedúcej pozície prostredníctvom neustálej inovácie, ako aj nastavením najvyšších štandardov v službách a v podpore, ktoré poskytujeme našim zamestnancom, klientom a ich zákazníkom.
Napĺňaním týchto cieľov vedieme transformáciu v oblasti call centier. Meníme služby call centra z bežnej komodity na významnú strategickú hodnotu pre našich klientov.

Počet zamestnancov

250-499 zamestnancov
ID: 2708023  Dátum zverejnenia: 30.8.2016  Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: dohodou