Operátor/ka call centra

Lion Teleservices SK, spol. s r.o.

Miesto práce
Murgašova 2, 010 01 Žilina, okres Žilina
Druh pracovného pomeru
na dohodu (brigády)
Termín nástupu
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
dohodou

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Zamestnaj sa u celosvetového lídra na trhu call centier. Hľadáme nadšených, komunikatívnych ľudí, ktorí majú chuť pracovať na pozícii Operátor/ka call centra. Naštartuj svoju kariéru už dnes s tímom profesionálov!
Pracovná náplň:
- telefonické oslovovanie existujúcich a potenciálnych zákazníkov našich obchodných partnerov, poskytovanie poradenstva, analýza zákazníka za účelom výberu najvhodnejšieho produktu/služby
- aktívna ponuka a predaj produktov/služieb

Zamestnanecké výhody, benefity

- prostredie medzinárodnej spoločnosti
- motivujúce finančné ohodnotenie
- flexibilný pracovný čas
- pravidelné vzdelávacie programy pre rozvoj komunikácie a predajných zručností
- profesný a kariérny rast
- motivačné programy
- firemné akcie, teambuildingy
- práca je vhodná aj pre záujemcov so zdravotným postihnutím

Informácie o výberovom konaní

Ak Vás naša ponuka zaujala, pošlite nám Váš profesijný životopis na e-mailovú adresu - [email protected]. Vopred ďakujeme všetkým uchádzačom za prejavený záujem pracovať v našej spoločnosti. Na výberové konanie budeme uchádzačov kontaktovať telefonicky. Tešíme sa na Vás!

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské bez maturity
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa

Jazykové znalosti

Slovenský jazyk - Expert (C2)

Ostatné znalosti

Microsoft Word - Základy
Microsoft Excel - Základy
Internet(e-mail, www) - Základy

Pozícia je vhodná pre absolventa

Áno

Osobnostné predpoklady a zručnosti

- prirodzená komunikatívnosť, výborný slovný prejav
- proklientský prístup
- flexibilita
- samostatatnosť
- oddolnosť voči stresu
- predajné a obchodnícke zručnosti sú vítané, ale nie sú našou podmienkou

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

TELEPERFORMANCE - špecialista na svetovom trhu v oblasti riadenia vzťahov so zákazníkmi a v poskytovaní služieb kontaktných centier. Spoločnosť ponúka svoje služby v Slovenskej republike od roku 1999. Našim poslaním je udržanie vedúcej pozície prostredníctvom neustálej inovácie, ako aj nastavením najvyšších štandardov v službách a v podpore, ktoré poskytujeme našim zamestnancom, klientom a ich zákazníkom.
Napĺňaním týchto cieľov vedieme transformáciu v oblasti call centier. Meníme služby call centra z bežnej komodity na významnú strategickú hodnotu pre našich klientov.

Počet zamestnancov

250-499 zamestnancov
ID: 2337570  Dátum zverejnenia: 23.11.2015  Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: dohodou