Reprezentant zákazníckej podpory s nemeckým jazykom

Lion Teleservices SK, spol. s r.o.

Miesto práce
okres Žilina
Druh pracovného pomeru
plný úväzok, skrátený úväzok, na dohodu (brigády)
Termín nástupu
Jún 2016
Mzdové podmienky (brutto)
fix + pohyblivá čiastka + jazykový príplatok

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Naša spoločnosť Teleperformance Slovakia sa naďalej rozrastá a do nášho tímu hľadáme nemecky hovoriacich kolegov. Ponúkame Ti vynikajúcu príležitosť využiť svoje nadobudnuté jazykové znalosti a naštartovať kariéru v medzinárodnej spoločnosti so stabilným zázemím a príjemným, dynamickým pracovným prostredím.
Náplň práce:
- komunikácia so zákazníkmi v nemeckom jazyku prostredníctvom
telefonického a/alebo e-mailového kontaktu
- zákaznícka podpora

Zamestnanecké výhody, benefity

- prostredie medzinárodnej spoločnosti
- kvalitné úvodné školenie
- motivujúce finančné ohodnotenie ( fix + bonus )
- pravidelné vzdelávacie programy a individuálne plány školení
- možnosť získania nových poznatkov z rôznych oblastí
- profesijný a kariérny rast
- motivačné programy
- akcia "Odporuč kámoša" - predstav nám svojho kámoša (a nielen kámoša),
ktorý by chcel pracovať tiež u nás a získaj atraktívny bonus
- firemné akcie, teambuilding

Informácie o výberovom konaní

Ak spĺňaš vyššie uvedené požiadavky a naša ponuka Ťa zaujala, tak neváhaj a zašli nám svoj životopis v SJ a NJ na e-mailovú adresu: [email protected].
Na výberové konanie Ťa budeme kontaktovať telefonicky. Tešíme sa na Teba!

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa

Jazykové znalosti

Nemecký jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Ostatné znalosti

Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý

Pozícia je vhodná pre absolventa

Áno

Osobnostné predpoklady a zručnosti

Požadujeme:
- nemecký jazyk plynule slovom i písmom
- komunikatívnosť
- schopnosť pracovať samostatne
- časová flexibilita

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

TELEPERFORMANCE - špecialista na svetovom trhu v oblasti riadenia vzťahov so zákazníkmi a v poskytovaní služieb kontaktných centier. Spoločnosť ponúka svoje služby v Slovenskej republike od roku 1999. Našim poslaním je udržanie vedúcej pozície prostredníctvom neustálej inovácie, ako aj nastavením najvyšších štandardov v službách a v podpore, ktoré poskytujeme našim zamestnancom, klientom a ich zákazníkom.
Napĺňaním týchto cieľov vedieme transformáciu v oblasti call centier. Meníme služby call centra z bežnej komodity na významnú strategickú hodnotu pre našich klientov.

Počet zamestnancov

250-499 zamestnancov
ID: 2262782  Dátum zverejnenia: 20.5.2016  Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: fix + pohyblivá čiastka + jazykový príplatok