Operátor/ka call centra - Hlavný Pracovný Pomer

Lion Teleservices SK, spol. s r.o.

Miesto práce
Murgašova 2, 010 01 Žilina, okres Žilina
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
júl 2015
Mzdové podmienky (brutto)
dohodou

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Zoberte svoju kariéru do vlastných rúk! U nás máte možnosť uplatniť sa, vzdelávať sa, zdokonaľovať svoje znalosti, zručnosti a budovať svoju kariéru s tímom profesionálov.
Pracovná náplň:
- telefonická komunikácia, poskytovanie poradenstva, analýza klienta za účelom výberu najvhodnejšieho produktu/služby
- aktívna ponuka a predaj produktov/služieb

Zamestnanecké výhody, benefity

- prostredie medzinárodnej spoločnosti
- motivujúce finančné ohodnotenie
- stravné lístky
- flexibilný pracovný čas
- pravidelné vzdelávacie programy a individuálne plány školení
- profesný a kariérny rast
- motivačné programy
- firemné akcie, teambuildingy
- práca je vhodná aj pre záujemcov so zdravotným postihnutím

Informácie o výberovom konaní

Ak Vás naša ponuka zaujala, pošlite nám Váš profesijný životopis na e-mailovú adresu : [email protected] a do predmetu správy uveďte názov pozície pre správne zaradenie uchádzača. Na výberové konanie budeme uchádzačov kontaktovať telefonicky.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské bez maturity
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa

Jazykové znalosti

Slovenský jazyk - Expert (C2)

Ostatné znalosti

Microsoft Word - Základy
Microsoft Excel - Základy
Internet(e-mail, www) - Základy

Pozícia je vhodná pre absolventa

Áno

Osobnostné predpoklady a zručnosti

- prirodzená komunikatívnosť, výborný slovný prejav
- proklientský prístup
- flexibilita
- samostatatnosť
- oddolnosť voči stresu
- predajné a obchodnícke zručnosti sú vítané

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

TELEPERFORMANCE - špecialista na svetovom trhu v oblasti riadenia vzťahov so zákazníkmi a v poskytovaní služieb kontaktných centier. Spoločnosť ponúka svoje služby v Slovenskej republike od roku 1999. Našim poslaním je udržanie vedúcej pozície prostredníctvom neustálej inovácie, ako aj nastavením najvyšších štandardov v službách a v podpore, ktoré poskytujeme našim zamestnancom, klientom a ich zákazníkom.
Napĺňaním týchto cieľov vedieme transformáciu v oblasti call centier. Meníme služby call centra z bežnej komodity na významnú strategickú hodnotu pre našich klientov.

Počet zamestnancov

250-499 zamestnancov
ID: 2070927  Dátum zverejnenia: 23.6.2015  Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: dohodou