Chcete byť o krok vpred v komunikácii? Pridajte sa k nám do tímu ako Konzultant /ka call centra pre bankový sektor

Lion Teleservices SK, spol. s r.o.

Miesto práce
A. Bernoláka 72, 010 01 Žilina, okres Žilina
Druh pracovného pomeru
plný úväzok, na dohodu (brigády)
Mzdové podmienky (brutto)
priemerný zárobok 3 €/výkonová hodina

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Ste šikovný a aktívny človek s chuťou vziať svoju kariéru do vlastných rúk? Ak áno, dajte nám o sebe vedieť.
Pracovnú náplň tvorí:
- telefonická komunikácia s klientmi banky
- poskytovanie poradenstva v oblasti financií a bankovníctva
- zodpovednosť za kvalitu poskytovania informácií
- aktívna ponuka bankových služieb a produktov
- riešenie požiadaviek klientov

Zamestnanecké výhody, benefity

- prostredie medzinárodnej spoločnosti
- motivujúce finančné ohodnotenie
- po zapracovaní možnosť zamestnania na hlavný pracovný pomer
- flexibilný pracovný čas
- pravidelné vzdelávacie programy a individuálne plány školení
- možnosť získania nových poznatkov z rôznych oblastí
- profesný a kariérny rast
- motivačné programy
- firemné akcie, teambuildingy

Informácie o výberovom konaní

Ak Vás naša ponuka zaujala, zasielajte nám Vaše CV na e-mailovú adresu : [email protected] a do predmetu správy uveďte názov pozície pre správne zaradenie uchádzača.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské bez maturity
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa

Jazykové znalosti

Slovenský jazyk - Expert (C2)

Ostatné znalosti

Microsoft Word - Základy
Microsoft Excel - Základy
Internet(e-mail, www) - Základy

Pozícia je vhodná pre absolventa

Áno

Osobnostné predpoklady a zručnosti

- prirodzená komunikatívnosť
- proklientský prístup
- flexibilita
- skúsenosť z call centra a/ alebo finančných inštitúcií vítaná

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

TELEPERFORMANCE - špecialista na svetovom trhu v oblasti riadenia vzťahov so zákazníkmi a v poskytovaní služieb kontaktných centier. Spoločnosť ponúka svoje služby v Slovenskej republike od roku 1999. Našim poslaním je udržanie vedúcej pozície prostredníctvom neustálej inovácie, ako aj nastavením najvyšších štandardov v službách a v podpore, ktoré poskytujeme našim zamestnancom, klientom a ich zákazníkom.
Napĺňaním týchto cieľov vedieme transformáciu v oblasti call centier. Meníme služby call centra z bežnej komodity na významnú strategickú hodnotu pre našich klientov.

Počet zamestnancov

250-499 zamestnancov
ID: 1711750  Dátum zverejnenia: 9.4.2014  Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: priemerný zárobok 3 €/výkonová hodina