Operátor/ka call centra - technická podpora

Lion Teleservices SK, spol. s r.o.

Miesto práce
A. Bernoláka 72, 010 01 Žilina, okres Žilina
Druh pracovného pomeru
plný úväzok, na dohodu (brigády)
Termín nástupu
ihneď
Mzdové podmienky (brutto)
priemerný zárobok 3 €/výkonová hodina

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

- pasívny telemarketing zameraný na technickú podporu zákazníkov
- prijímanie hovorov a poskytovanie informácii volajúcemu zákazníkovi

Zamestnanecké výhody, benefity

- prostredie medzinárodnej spoločnosti
- motivujúce finančné ohodnotenie
- po zapracovaní možnosť zamestnania na hlavný pracovný pomer
- flexibilný pracovný čas
- dynamický kolektív
- možnosť sebarealizácie a kariérneho postupu na iné pozície v rámci spoločnosti
- firemné akcie, teambuildingy
- kompletné zaškolenie, tréningy zamerané na správnu argumentáciu a vedenie telefonického rozhovoru, individuálne plány školení.

Informácie o výberovom konaní

Ak Vás naša ponuka zaujala, zašlite nám Váš životopis na e-mailovú adresu : [email protected] a do predmetu správy uveďte názov pozície "Operátor call centra - technická podpora" pre správne zaradenie uchádzača.
Všetkých uchádzačov budeme kontaktovať telefonicky.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské bez maturity
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa

Jazykové znalosti

Slovenský jazyk - Expert (C2)

Ostatné znalosti

Microsoft Word - Základy
Microsoft Excel - Základy
Internet(e-mail, www) - Pokročilý

Pozícia je vhodná pre absolventa

Áno

Osobnostné predpoklady a zručnosti

- komunikačné zručnosti
- flexibilita a operatívnosť
- zodpovednosť a spoľahlivosť
- tímová spolupráca

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

TELEPERFORMANCE - špecialista na svetovom trhu v oblasti riadenia vzťahov so zákazníkmi a v poskytovaní služieb kontaktných centier. Spoločnosť ponúka svoje služby v Slovenskej republike od roku 1999. Našim poslaním je udržanie vedúcej pozície prostredníctvom neustálej inovácie, ako aj nastavením najvyšších štandardov v službách a v podpore, ktoré poskytujeme našim zamestnancom, klientom a ich zákazníkom.
Napĺňaním týchto cieľov vedieme transformáciu v oblasti call centier. Meníme služby call centra z bežnej komodity na významnú strategickú hodnotu pre našich klientov.

Počet zamestnancov

250-499 zamestnancov
ID: 1711607  Dátum zverejnenia: 9.4.2014  Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: priemerný zárobok 3 €/výkonová hodina