Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Operátor/ka call centra - technická podpora
Lion Teleservices SK, spol. s r.o.
Miesto práce
A. Bernoláka 72, 010 01 Žilina, okres Žilina
A. Bernoláka 72, 010 01 Žilina, okres Žilina
Druh pracovného pomeru
plný úväzok, na dohodu (brigády)
plný úväzok, na dohodu (brigády)
Termín nástupu
ihneď
ihneď
Mzdové podmienky (brutto)
priemerný zárobok 3 €/výkonová hodina
priemerný zárobok 3 €/výkonová hodina
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- pasívny telemarketing zameraný na technickú podporu zákazníkov
- prijímanie hovorov a poskytovanie informácii volajúcemu zákazníkovi
- prijímanie hovorov a poskytovanie informácii volajúcemu zákazníkovi
Zamestnanecké výhody, benefity
- prostredie medzinárodnej spoločnosti
- motivujúce finančné ohodnotenie
- po zapracovaní možnosť zamestnania na hlavný pracovný pomer
- flexibilný pracovný čas
- dynamický kolektív
- možnosť sebarealizácie a kariérneho postupu na iné pozície v rámci spoločnosti
- firemné akcie, teambuildingy
- kompletné zaškolenie, tréningy zamerané na správnu argumentáciu a vedenie telefonického rozhovoru, individuálne plány školení.
- motivujúce finančné ohodnotenie
- po zapracovaní možnosť zamestnania na hlavný pracovný pomer
- flexibilný pracovný čas
- dynamický kolektív
- možnosť sebarealizácie a kariérneho postupu na iné pozície v rámci spoločnosti
- firemné akcie, teambuildingy
- kompletné zaškolenie, tréningy zamerané na správnu argumentáciu a vedenie telefonického rozhovoru, individuálne plány školení.
Informácie o výberovom konaní
Ak Vás naša ponuka zaujala, zašlite nám Váš životopis na e-mailovú adresu : [email protected] a do predmetu správy uveďte názov pozície "Operátor call centra - technická podpora" pre správne zaradenie uchádzača.
Všetkých uchádzačov budeme kontaktovať telefonicky.
Všetkých uchádzačov budeme kontaktovať telefonicky.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské bez maturity
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
Jazykové znalosti
Slovenský jazyk - Expert (C2)
Ostatné znalosti
Microsoft Word - Základy
Microsoft Excel - Základy
Internet(e-mail, www) - Pokročilý
Microsoft Excel - Základy
Internet(e-mail, www) - Pokročilý
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- komunikačné zručnosti
- flexibilita a operatívnosť
- zodpovednosť a spoľahlivosť
- tímová spolupráca
- flexibilita a operatívnosť
- zodpovednosť a spoľahlivosť
- tímová spolupráca
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
TELEPERFORMANCE - špecialista na svetovom trhu v oblasti riadenia vzťahov so zákazníkmi a v poskytovaní služieb kontaktných centier. Spoločnosť ponúka svoje služby v Slovenskej republike od roku 1999. Našim poslaním je udržanie vedúcej pozície prostredníctvom neustálej inovácie, ako aj nastavením najvyšších štandardov v službách a v podpore, ktoré poskytujeme našim zamestnancom, klientom a ich zákazníkom.
Napĺňaním týchto cieľov vedieme transformáciu v oblasti call centier. Meníme služby call centra z bežnej komodity na významnú strategickú hodnotu pre našich klientov.
Napĺňaním týchto cieľov vedieme transformáciu v oblasti call centier. Meníme služby call centra z bežnej komodity na významnú strategickú hodnotu pre našich klientov.
Počet zamestnancov
250-499 zamestnancov
ID: 1711607
Dátum zverejnenia: 9.4.2014
2014-04-09
lokalita: okres Žilina Pozícia: Helpdesk operátor, Telefonický operátor Spoločnosť: Lion Teleservices SK, spol. s r.o.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: priemerný zárobok 3 €/výkonová hodina