Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Operátor/ka call centra v českom jazyku
Lion Teleservices SK, spol. s r.o.
Miesto práce
A. Bernoláka 72, 010 01 Žilina, okres Žilina
A. Bernoláka 72, 010 01 Žilina, okres Žilina
Druh pracovného pomeru
plný úväzok, na dohodu (brigády)
plný úväzok, na dohodu (brigády)
Termín nástupu
ASAP
ASAP
Mzdové podmienky (brutto)
dohodou
dohodou
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- realizácia aktívneho a pasívneho telemarketingu prostredníctvom telefonického kontaktovania so zákazníkmi v českom jazyku
- prieskum spokojnosti zákazníkov
- prieskum spokojnosti zákazníkov
Zamestnanecké výhody, benefity
- prostredie medzinárodnej spoločnosti
- motivujúce finančné ohodnotenie
- po zapracovaní možnosť zamestnania na hlavný pracovný pomer
- flexibilný pracovný čas
- pravidelné vzdelávacie programy a individuálne plány školení
- možnosť získania nových poznatkov z rôznych oblastí
- profesný a kariérny rast
- motivačné programy
- firemné akcie, teambuildingy
- motivujúce finančné ohodnotenie
- po zapracovaní možnosť zamestnania na hlavný pracovný pomer
- flexibilný pracovný čas
- pravidelné vzdelávacie programy a individuálne plány školení
- možnosť získania nových poznatkov z rôznych oblastí
- profesný a kariérny rast
- motivačné programy
- firemné akcie, teambuildingy
Informácie o výberovom konaní
Ak Vás naša ponuka zaujala, zasielajte nám Vaše CV na e-mailovú adresu : [email protected] a do predmetu správy uveďte názov pozície "Operátor/ka call centra v českom jazyku" pre správne zaradenie uchádzača.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
Jazykové znalosti
Český jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Microsoft Word - Základy
Microsoft Excel - Základy
Microsoft Excel - Základy
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- prirodzená komunikatívnosť
- proklientský prístup
- flexibilita
- proklientský prístup
- flexibilita
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
TELEPERFORMANCE - špecialista na svetovom trhu v oblasti riadenia vzťahov so zákazníkmi a v poskytovaní služieb kontaktných centier. Spoločnosť ponúka svoje služby v Slovenskej republike od roku 1999. Našim poslaním je udržanie vedúcej pozície prostredníctvom neustálej inovácie, ako aj nastavením najvyšších štandardov v službách a v podpore, ktoré poskytujeme našim zamestnancom, klientom a ich zákazníkom.
Napĺňaním týchto cieľov vedieme transformáciu v oblasti call centier. Meníme služby call centra z bežnej komodity na významnú strategickú hodnotu pre našich klientov.
Napĺňaním týchto cieľov vedieme transformáciu v oblasti call centier. Meníme služby call centra z bežnej komodity na významnú strategickú hodnotu pre našich klientov.
Počet zamestnancov
250-499 zamestnancov
ID: 1420701
Dátum zverejnenia: 9.9.2014
2014-09-09
lokalita: okres Žilina Pozícia: Helpdesk operátor, Telefonický operátor Spoločnosť: Lion Teleservices SK, spol. s r.o.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: dohodou