Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Sales support assistent at lion's horeca industry
LION´S HORECA INDUSTRY spol. s r. o.
Miesto práce
Za kasárňou 1, Bratislava
Za kasárňou 1, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
08.01.2017
08.01.2017
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Pre plánované nové projekty so štartom v začiatku roku 2017 hľadáme do nášho tímu kolegyňu/kolegu na pozíciu SALES SUPPORT ASSISTENT. Tvojou výzvou bude agenda vybavovania, správa objednávok a zákazníckeho servisu pre našich klientov v oblasti hotelierstva, závodného stravovania a ďalej špeciálne pre štátne školy a škôlky. Ak máš chuť tvoriť a zameriavaš sa na vysokú produktivitu, tak hľadáme práve Teba !
SALES SUPPORT ASSISTENT :
- Práca s interným informačným systémom HELIOS - (skúsenosti s prácou v systéme HELIOS – výhodou).
- Administratívna podpora obchodu, príprava podkladov a prezentácii.
- Fakturácia.
- Práca so skladovým hospodárstvom na úrovni vybavovania došlých objednávok. (Vydané objednávky/Príjemky/Výdajky/Fakturácia).
- Komunikácia so zákazníkmi.
- Asistentské práce pre obchodníkov - príprava podkladov cenových ponúk a rozpočtov.
- Spracovanie odberateľských zmlúv, objednávok, schválenie zákazníka, kreditlimitu, poprípade zabezpečenie celej zákazky od cenovej ponuky až po konečnú fakturáciu.
- Plánovanie logistiky a dopravy tovarov k zákazníkovi.
- Pomocné administratívne práce.
- Komunikácia so zákazníkom, dodávateľmi, príslušnými inštitúciami a leasingovým partnerom.
- Asistentské práce pre konateľa spoločnosti.
- Administratívna výpomoc obchodnému oddeleniu - spracovanie cenových ponúk, objednávok.
- Hospodárska korešpondencia.
- Spolupráca na príprave marketingových aktivít spoločnosti a realizácia operatívnych úloh spojených s realizáciou.
- Zabezpečenie plynulého plnenia ad hoc pracovných úloh.
CIEĽ (PRODUKT) UVEDENEJ PRACOVNEJ POZÍCIE :
Dodanie tovaru alebo služby pre zákazníka podľa objednávky v požadovanom množstve, kvalite a čase.
Zamerať sa na vysokú produkciu = VÝSLEDOK = VÝBORNÉ HODNOTENIE !
--- "Ak sú tieto činnosti pre teba samozrejmosťou, tak nás neváhaj kontaktovať so svojim životopisom. Tešíme sa na osobné stretnutie a nového člena nášho tímu." ---
SALES SUPPORT ASSISTENT :
- Práca s interným informačným systémom HELIOS - (skúsenosti s prácou v systéme HELIOS – výhodou).
- Administratívna podpora obchodu, príprava podkladov a prezentácii.
- Fakturácia.
- Práca so skladovým hospodárstvom na úrovni vybavovania došlých objednávok. (Vydané objednávky/Príjemky/Výdajky/Fakturácia).
- Komunikácia so zákazníkmi.
- Asistentské práce pre obchodníkov - príprava podkladov cenových ponúk a rozpočtov.
- Spracovanie odberateľských zmlúv, objednávok, schválenie zákazníka, kreditlimitu, poprípade zabezpečenie celej zákazky od cenovej ponuky až po konečnú fakturáciu.
- Plánovanie logistiky a dopravy tovarov k zákazníkovi.
- Pomocné administratívne práce.
- Komunikácia so zákazníkom, dodávateľmi, príslušnými inštitúciami a leasingovým partnerom.
- Asistentské práce pre konateľa spoločnosti.
- Administratívna výpomoc obchodnému oddeleniu - spracovanie cenových ponúk, objednávok.
- Hospodárska korešpondencia.
- Spolupráca na príprave marketingových aktivít spoločnosti a realizácia operatívnych úloh spojených s realizáciou.
- Zabezpečenie plynulého plnenia ad hoc pracovných úloh.
CIEĽ (PRODUKT) UVEDENEJ PRACOVNEJ POZÍCIE :
Dodanie tovaru alebo služby pre zákazníka podľa objednávky v požadovanom množstve, kvalite a čase.
Zamerať sa na vysokú produkciu = VÝSLEDOK = VÝBORNÉ HODNOTENIE !
--- "Ak sú tieto činnosti pre teba samozrejmosťou, tak nás neváhaj kontaktovať so svojim životopisom. Tešíme sa na osobné stretnutie a nového člena nášho tímu." ---
Zamestnanecké výhody, benefity
Pestrý firemný sociálny program (sick-day, kultúrne a spoločenské podujatia, lyžovačka, teambuilding a iné.)
Moderné a príjemné pracovné prostredie neďaleko POLUS City Center.
Práca v mladom tíme v zaujímavej a trvalo rastúcej spoločnosti.
Sick-days aj mimo štandardnej dovolenky, alebo PN.
Komunikácia a spolupráca s medzinárodne uznávanými spoločnosťami,
a keďže sme stále rozvíjajúca sa spoločnosť, možnosť postupného kariérneho rastu.
Čo vám môžeme poskytnúť ?
Možnosť podieľať sa na ďalšom rozvoji našej značky LHI.
Byť v kontakte so zaujímavými ľuďmi v Ho-Re-Ca segmente a technickými novinkami v oblasti gastronómie.
Možnosť ďalšieho vzdelávania a kariérneho rastu.
Získať navyše zaujímavé finančné hodnotenie vrátane bonusovej motivačnej zložky mzdy závislej na kolektívnom výkone celého nášho tímu.
Moderné a príjemné pracovné prostredie neďaleko POLUS City Center.
Práca v mladom tíme v zaujímavej a trvalo rastúcej spoločnosti.
Sick-days aj mimo štandardnej dovolenky, alebo PN.
Komunikácia a spolupráca s medzinárodne uznávanými spoločnosťami,
a keďže sme stále rozvíjajúca sa spoločnosť, možnosť postupného kariérneho rastu.
Čo vám môžeme poskytnúť ?
Možnosť podieľať sa na ďalšom rozvoji našej značky LHI.
Byť v kontakte so zaujímavými ľuďmi v Ho-Re-Ca segmente a technickými novinkami v oblasti gastronómie.
Možnosť ďalšieho vzdelávania a kariérneho rastu.
Získať navyše zaujímavé finančné hodnotenie vrátane bonusovej motivačnej zložky mzdy závislej na kolektívnom výkone celého nášho tímu.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Fakturácia - Pokročilý
Skladové hospodárstvo - Pokročilý
Hospodárska korešpondencia - Pokročilý
Podvojné účtovníctvo - Základy
Microsoft Excel - Základy
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Access - Základy
Microsoft Outlook - Základy
Microsoft PowerPoint - Základy
Skladové hospodárstvo - Pokročilý
Hospodárska korešpondencia - Pokročilý
Podvojné účtovníctvo - Základy
Microsoft Excel - Základy
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Access - Základy
Microsoft Outlook - Základy
Microsoft PowerPoint - Základy
Vodičský preukaz
B
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Osobnostné predpoklady :
Chuť dosahovať stanovené ciele - Zameriavanie sa na výsledok práce s vysokým nasadením !
Záujem o rast spoločnosti - Lojálnosť !
Poriadok a prehľad - Precíznosť !
• Znalosť anglického jazyka na úrovni B2 (prevažne pre potreby písomnej komunikácie)
• Užívateľská znalosť Microsoft Excel
• Komunikačné zručnosti a schopnosť poskytovať spätnú väzbu
• Zameranie na dosahovanie výsledkov a skúsenosť s motiváciou tímu
• Samostatnosť
• Flexibilita a schopnosť pohotovo reagovať na zmeny
• Znalosť v administratívnom vedení
Chuť dosahovať stanovené ciele - Zameriavanie sa na výsledok práce s vysokým nasadením !
Záujem o rast spoločnosti - Lojálnosť !
Poriadok a prehľad - Precíznosť !
• Znalosť anglického jazyka na úrovni B2 (prevažne pre potreby písomnej komunikácie)
• Užívateľská znalosť Microsoft Excel
• Komunikačné zručnosti a schopnosť poskytovať spätnú väzbu
• Zameranie na dosahovanie výsledkov a skúsenosť s motiváciou tímu
• Samostatnosť
• Flexibilita a schopnosť pohotovo reagovať na zmeny
• Znalosť v administratívnom vedení
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Obchodno - projektová spoločnosť v oblasti gastronómie a verejného stravovania, ktorá sa zaoberá komplexnou dodávkou tovarov a služieb pre gastronomické odvetvie.
Počet zamestnancov
5-9 zamestnancov
ID: 2797344
Dátum zverejnenia: 8.12.2016
2016-12-08
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Nákupca, Obchodný referent, Rozpočtár/kalkulant, Špecialista podpory zákazníkov Spoločnosť: LION´S HORECA INDUSTRY spol. s r. o.