Absolventská prax - Office assistant v oblasti obchodu

LINE2 Slovakia, s.r.o.

Miesto práce
Seberíniho 2, Bratislava
Druh pracovného pomeru
internship, stáž
Termín nástupu
02.09.2016
Mzdové podmienky (brutto)
v zmysle podmienok určených ÚPSVaR

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Vyštudoval si manažment obchodu, no chýba ti prax?
Ponúkame ti jedinečnú možnosť získať prax v oblasti, ktorá môže byť Tvojou bránou do sveta telekomunikácií a obchodu.

Absolventovi SŠ a VŠ ponúkame možnosť získať prax (6 mesiacov) v oblasti obchodu a administratívy.

Základné podmienky pre AP:
- Uchádzač o zamestnanie (UoZ) do 26 rokov evidovaný na ÚPSVaR iba v BRATISLAVE a okolí, ktorý ukončil príslušným stupňom vzdelania sústavnú prípravu na povolanie v dennej forme štúdia pred menej ako dvomi rokmi a pred zaradením do evidencie uchádzačov o zamestnanie nemal pravidelne platené zamestnanie /zamestnanie, ktoré trvalo najmenej 6 po sebe nasledujúcich mesiacov/.
- Vedený v evidencii UoZ najmenej 1 mesiac
- Dĺžka výkonu praxe - najmenej 3 mesiace, najviac 6 mesiacov bez možnosti jej predĺženia
- Rozsah výkonu praxe – 20 hodín týždenne (4hod./denne)

Tvojou náplňou práce bude:
- komplexná asistencia nadriadeným pracovníkom
- registrácia a evidencia zmlúv a korešpondecie
- elektronická archivácia dokumentov
- objednávanie kancelárskych potrieb a občerstvenia
- riešenie a zabezpečovanie ostatných požiadaviek pre komplexnú podporu teamu
- podpora kvality a zlepšovania procesov vo firme
- administratívne práce so zameraním na oblasť ekonomiky a obchodu
- nahadzovanie denných evidencií a ich uloženie do šanónov

Zamestnanecké výhody, benefity

Ponúkame Vám odbornú prax u TOP obchodného partnera spoločnosti O2 Slovakia s možnosťou zamestnať sa na hlavný pracovný pomer.

Ponúkame:
- komplexné zaškolenie s možnosťou ďalšej spolupráce po ukončení absolventskej praxe
- v prípade úspešného absolvovania praxe a otvorenia vhodnej pozície, prípadná možnosť nastúpiť do pracovného pomeru
- získanie zručnosti a skúsenosti v oblasti obchodnej administratívy
- zohraný tím, príjemnú atmosféru a rozhodne žiadnu nudu

Informácie o výberovom konaní

V prípade, ak spĺňate vyššie uvedené požiadavky, prosím zašlite nám Váš životopis v slovenskom jazyku. Spoločnosť LINE2 Slovakia bude kontaktovať iba vybraných uchádzačov, vzhľadom na veľký počet záujemcov. Ďakujeme a tešíme sa na prípadnú spoluprácu.

Informácie o možnosti absolvovať takúto prax získate priamo na Úrade práce, sociálnych vecí a rodiny alebo na stránke Úradu práce : http://www.upsvar.sk/sluzby-zamestnanosti/nastroje-aktivnych-opatreni-trhu-prace/prispevky-pre-obcana/51-prispevok-na-vykonavanie-absolventskej-praxe.html?page_id=12940

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Vzdelanie v odbore

Ekonomika, Obchod a marketing

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Úplný začiatočník (A1)

Ostatné znalosti

Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý

Vodičský preukaz

B

Pozícia je vhodná pre absolventa

Áno

Osobnostné predpoklady a zručnosti

Osobnostné predpoklady a zručnosti:

- komunikatívnych a cieľavedomých absolventov, ktorí túžia získať potrebnú prax
- absolvent musí byť evidovaný na UPSVaR v BRATISLAVE a okolí po dobu minimálne 1 mesiac a byť mladší ako 26 rokov, bez predchádzajúceho trvalého pracovného pomeru
- záujem o absolventskú prax v oblasti obchodnej administratívy

Práca v našej spoločnosti musí korešpondovať s absolvovaným štúdiom, aby absolventská prax prispela k praktickému využitiu a získaniu praxe v súlade so študijným odborom.

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

LINE2 Slovakia, s. r. o. bola založená v roku 2010 ako obchodná spoločnosť. Od roku 2014 tiež poskytujeme kompletné služby call centra. Sme vám k dispozícii v Bratislave, Prešove, Michalovciach, Nitre a Banskej Bystrici. Náš tím je zložený zo 60 akvizičných operátorov a tímu obchodných zástupcov. Poskytujeme nadštandardnú starostlivosť o zákazníkov, osobný prístup, dlhodobý záujem o zákazníkove potreby. Používame najmodernejšie technológie v odbore a snažíme sa, aby sme boli vždy o krok vpred. Našou prioritou je kvalita a prehľadnosť procesov v komunikácii s klientmi i zamestnancami. Naším cieľom je Váš úspech, a preto sa priebežne venujeme rozvoju našich zamestnancov, aby Vám ponúkali tie najlepšie riešenia. Neustále napredujeme a preto sme sa v roku 2019 rozhodli rozšíriť naše služby aj o profesionálne spracovávanie prieskumov trhu a verejnej mienky (Opinion polls).

Počet zamestnancov

50-99 zamestnancov
ID: 2669123  Dátum zverejnenia: 29.7.2016  Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: v zmysle podmienok určených ÚPSVaR