Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Vendor Manager Asistent (HR Asistent/Part-time)
LEXIKA s.r.o.
Miesto práce
Miletičova 21, 821 08 Bratislava, Bratislava
Miletičova 21, 821 08 Bratislava, Bratislava
Druh pracovného pomeru
na dohodu (brigády), internship, stáž
na dohodu (brigády), internship, stáž
Termín nástupu
dohodou
dohodou
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Prekladateľská spoločnosť LEXIKA hľadá posilu do svojho tímu na pozíciu Vendor Manager Asistent.
Pozícia je vhodná LEN pre študentov denného štúdia VŠ ktorí môžu pracovať niekoľko dní týždenne v našej kancelárii Bratislave.
Náplň práce:
- telefonická a e-mailová komunikácia s prekladateľmi a tlmočníkmi, ktorí majú záujem o spoluprácu,
- spracovanie žiadostí o spoluprácu, triedenie podľa definovaných kritérií,
- evidencia nových dodávateľov vo firemnom systéme,
- aktualizácia údajov existujúcich dodávateľov,
- administratívna podpora pri spracovaní agendy s dodávateľmi.
Súčasťou práce je tiež:
- spracovanie hlásení/reportov a štatistík,
- aktívna účasť na firemných HR aktivitách,
- možnosť byť priamo v HR dianí, získať cenné skúsenosti,
- férové finančné ohodnotenie pracovných výsledkov,
- výnimočný tím a konštruktívne pracovné prostredie.
Pozícia je vhodná LEN pre študentov denného štúdia VŠ ktorí môžu pracovať niekoľko dní týždenne v našej kancelárii Bratislave.
Náplň práce:
- telefonická a e-mailová komunikácia s prekladateľmi a tlmočníkmi, ktorí majú záujem o spoluprácu,
- spracovanie žiadostí o spoluprácu, triedenie podľa definovaných kritérií,
- evidencia nových dodávateľov vo firemnom systéme,
- aktualizácia údajov existujúcich dodávateľov,
- administratívna podpora pri spracovaní agendy s dodávateľmi.
Súčasťou práce je tiež:
- spracovanie hlásení/reportov a štatistík,
- aktívna účasť na firemných HR aktivitách,
- možnosť byť priamo v HR dianí, získať cenné skúsenosti,
- férové finančné ohodnotenie pracovných výsledkov,
- výnimočný tím a konštruktívne pracovné prostredie.
Zamestnanecké výhody, benefity
V spoločnosti Lexika vyhľadávame a rozvíjame talentovaných absolventov na profesionálov a lídrov vo svojom odbore. Naša spoločnosť značne investuje do zaškolenia nových pracovníkov ktorým poskytujeme všetky potrebné nástroje na úspešnú prácu.
Oceňujeme aktívny a zodpovedný prístup k práci. Keď nás presvedčíš, že svoju prácu zvládaš spoľahlivo, dobre a samostatne, môžeš k platu získať aj mesačné a štvrťročné odmeny.
Pracujeme v príjemnom pracovnom prostredí v širšom centre Bratislavy. Naši zamestnanci majú možnosť ďalšieho vzdelávania a rozširovania si znalostí v zázemí stabilnej a prosperujúcej spoločnosti.
Oceňujeme aktívny a zodpovedný prístup k práci. Keď nás presvedčíš, že svoju prácu zvládaš spoľahlivo, dobre a samostatne, môžeš k platu získať aj mesačné a štvrťročné odmeny.
Pracujeme v príjemnom pracovnom prostredí v širšom centre Bratislavy. Naši zamestnanci majú možnosť ďalšieho vzdelávania a rozširovania si znalostí v zázemí stabilnej a prosperujúcej spoločnosti.
Informácie o výberovom konaní
Ak si myslíš, že sa ku nám hodíš, postupuj podľa nasledovných krokov aby sme sa Ti ozvali späť:
1) reaguj na náš inzerát (cez web profesia.sk) ,
2) prilož svoj detailný profesijný životopis v slovenskom jazyku,
Všetky poskytnuté informácie posúdime a vybraných kandidátov budeme kontaktovať.
Pohovory sú predbežne plánované na druhý a tretí januárový týždeň 2016.
Predpokladaný termín ukončenia výberového konania je začiatkom februára 2016.
Termín nástup: dohodou
1) reaguj na náš inzerát (cez web profesia.sk) ,
2) prilož svoj detailný profesijný životopis v slovenskom jazyku,
Všetky poskytnuté informácie posúdime a vybraných kandidátov budeme kontaktovať.
Pohovory sú predbežne plánované na druhý a tretí januárový týždeň 2016.
Predpokladaný termín ukončenia výberového konania je začiatkom februára 2016.
Termín nástup: dohodou
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
študent vysokej školy
Vzdelanie v odbore
ekonómia/manažment, jazyky, prekladateľstvo,
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Pokročilý (C1) a Slovenský jazyk - Expert (C2)
Ostatné znalosti
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Týmito osobnostnými predpokladmi nás presvedčíš že chceme práve Teba:
- chuť pracovať a učiť sa nové veci
- zodpovedný prístup,
- osobná integrita
- ochota učiť sa nové veci
- precíznosť, spoľahlivosť.
- chuť pracovať a učiť sa nové veci
- zodpovedný prístup,
- osobná integrita
- ochota učiť sa nové veci
- precíznosť, spoľahlivosť.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Sme prekladateľská spoločnosť s viac ako 20 ročným pôsobením na slovenskom ako aj medzinárodnom trhu so zameraním na odborné preklady a profesionálne tlmočenie a tiež:
- tím mladých ľudí s chuťou dosahovať dobré výsledky,
- jednou z najväčších prekladateľských spoločností v SR,
- kolektív s priateľskou atmosférou.
Aké sú naše hodnoty?
Pozeráme sa na svet očami našich zákazníkov, aby s našimi prekladmi a tlmočením získali čo najvyššiu hodnotu.
Pracovitosť a tímová práca nie sú pre nás len prázdnymi slovami do firemnej prezentácie. Navzájom si pomáhame, vieme spolu zamakať, ale aj dobre si oddýchnuť.
Integrita a dlhodobá udržateľnosť vzťahov so všetkými našimi partnermi sú pre nás dôležitejšie ako rýchly zisk, ľahké riešenia alebo vopred istá výhra v tendri.
Sme aktívnym členom Asociácie prekladateľských spoločností SR a medzinárodnej organizácie Globalization and Localization Association. Náš systém riadenia kvality je certifikovaný v zmysle normy ISO 9001 a texty prekladáme v zmysle ISO 17100.
Pracovné prostredie
Náš office sa nachádza v širšom centre mesta s výbornou dostupnosťou individuálnou aj hromadnou dopravou. V krátkom čase máme v pláne sa presunúť do coworkingového centra. Máme moderne vybavené pracoviská so všetkým potrebným technickým zázemím.
- tím mladých ľudí s chuťou dosahovať dobré výsledky,
- jednou z najväčších prekladateľských spoločností v SR,
- kolektív s priateľskou atmosférou.
Aké sú naše hodnoty?
Pozeráme sa na svet očami našich zákazníkov, aby s našimi prekladmi a tlmočením získali čo najvyššiu hodnotu.
Pracovitosť a tímová práca nie sú pre nás len prázdnymi slovami do firemnej prezentácie. Navzájom si pomáhame, vieme spolu zamakať, ale aj dobre si oddýchnuť.
Integrita a dlhodobá udržateľnosť vzťahov so všetkými našimi partnermi sú pre nás dôležitejšie ako rýchly zisk, ľahké riešenia alebo vopred istá výhra v tendri.
Sme aktívnym členom Asociácie prekladateľských spoločností SR a medzinárodnej organizácie Globalization and Localization Association. Náš systém riadenia kvality je certifikovaný v zmysle normy ISO 9001 a texty prekladáme v zmysle ISO 17100.
Pracovné prostredie
Náš office sa nachádza v širšom centre mesta s výbornou dostupnosťou individuálnou aj hromadnou dopravou. V krátkom čase máme v pláne sa presunúť do coworkingového centra. Máme moderne vybavené pracoviská so všetkým potrebným technickým zázemím.
Počet zamestnancov
5-9 zamestnancov
ID: 2884729
Dátum zverejnenia: 10.1.2017
2017-01-10
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent, HR asistent, HR Business Partner, HR generalist, HR Koordinátor Spoločnosť: LEXIKA s.r.o.