Asistent(ka)/Office manager (Služby zákazníkom/Customer Service)

LEXIKA s.r.o.

Miesto práce
Miletičova 21, 821 09, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
čo najskôr/dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
Dohodou

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Okrem bežnej práce na frontdesku (pošta, návštevy, administratíva...) si v telefonickom, emailovom prípadne osobnom kontakte s našimi zákazníkmi a tiež dodávateľmi (prekladateľmi).
Naučíme ťa preto:
- jednoducho a rýchlo spracovať dopyty našich zákazníkov,
- pripraviť im cenovú ponuku, spracovať objednávku a všetky drobnosti s tým súvisiace.
- kontaktovať našich prekladateľov a objednať u nich preklad, formálne ho skontrolovať a odovzdať zákazníkom.

Súčasťou práce je tiež
- kontrola dodržiavanie dohodnutých termínov dodania,
- vedenie pokladne a základná fakturácia,
- ďalšie administratívne práce,
- podpora kolegov.

Pracovná doba na tejto pozícii je 8.00 - 17.00 hod. (1 hodina na obed)

Zamestnanecké výhody, benefity

Náš nový kolega alebo kolegyňa dostane na začiatku plnú podporu pri zaškolení a možnosť pracovať na sebe.

V Lexike oceňujeme aktívny a zodpovedný prístup k práci.
Keď nás presvedčíš, že svoju prácu zvládaš spoľahlivo, dobre a samostatne, môžeš okrem férového platbu získať aj ďalšie mesačné a štvrťročné odmeny.

Príjemné pracovné prostredie a kolektív.
Pracovisko v širšom centre.
Možnosť vzdelávanie a ďalších benefitov.

Informácie o výberovom konaní

Ak si myslíš, že sa hodíš na túto prácu, tak:

1) reaguj na náš inzerát (cez web profesia.sk) ,
2) prilož svoj životopis a motivačný list v ktorom napíš, prečo sa k nám hodíš práve ty a práve teba máme zavolať na osobný pohovor,
3) vyplň dotazník, ktorý dostaneš v potvrdzujúcej emailovej správe.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa

Vzdelanie v odbore

všeobecné, obchodné, ekonomické

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Ostatné znalosti

Microsoft Excel - Základy
Microsoft Outlook - Základy
Microsoft Word - Základy
Microsoft Windows - Základy

Pozícia je vhodná pre absolventa

Áno

Osobnostné predpoklady a zručnosti

Vieš dobre komunikovať
Keďže pracujeme s jazykmi, pomáhaš nám svojou peknou hovorenou aj písanou slovenčinou reprezentovať naše služby. Also, you are able to express yourself in good spoken and written English.

Vieš to s ľuďmi
V práci si denne osobne, emailom a telefonicky v kontakte s našimi zákazníkmi a partnermi, ktorým vieš jednoducho vysvetliť podať aj zložitejšie informácie.

S úsmevom odoláš stresu
Dokážeš si aj v zložitejších situáciach zachovať chladnú hlavu a s úsmevom komunikovať. Svoje úlohy a povinnosti aj pod časovým tlakom splníš precízne a spoľahlivo.

Šikovne ovládaš prácu s počítačom
Nehľadáme programátora ale predpokladáš správne, v práci využiješ viac MS Word, Excel či Outlook ako Facebook alebo Instagram. Znamená to tiež, že neblúdiš myšou po obrazovke ak chceš zmeniť nastavenia tlačiarne alebo uložiť súbory na disk.

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Sme prekladateľská spoločnosť s viac ako 20 ročným pôsobením na slovenskom ako aj medzinárodnom trhu so zameraním na odborné preklady a profesionálne tlmočenie a tiež:

- tím mladých ľudí s chuťou dosahovať dobré výsledky,

- jednou z najväčších prekladateľských spoločností v SR,

- kolektív s priateľskou atmosférou.



Aké sú naše hodnoty?

Pozeráme sa na svet očami našich zákazníkov, aby s našimi prekladmi a tlmočením získali čo najvyššiu hodnotu.



Pracovitosť a tímová práca nie sú pre nás len prázdnymi slovami do firemnej prezentácie. Navzájom si pomáhame, vieme spolu zamakať, ale aj dobre si oddýchnuť.



Integrita a dlhodobá udržateľnosť vzťahov so všetkými našimi partnermi sú pre nás dôležitejšie ako rýchly zisk, ľahké riešenia alebo vopred istá výhra v tendri.



Sme aktívnym členom Asociácie prekladateľských spoločností SR a medzinárodnej organizácie Globalization and Localization Association. Náš systém riadenia kvality je certifikovaný v zmysle normy ISO 9001 a texty prekladáme v zmysle ISO 17100.



Pracovné prostredie

Náš office sa nachádza v širšom centre mesta s výbornou dostupnosťou individuálnou aj hromadnou dopravou. V krátkom čase máme v pláne sa presunúť do coworkingového centra. Máme moderne vybavené pracoviská so všetkým potrebným technickým zázemím.

Počet zamestnancov

5-9 zamestnancov
ID: 2328074  Dátum zverejnenia: 13.11.2015  Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: Dohodou