Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Referent/-ka zákazníckeho servisu
Bizlink Technology (Slovakia) s.r.o.
Miesto práce
Trenčianska Teplá
Trenčianska Teplá
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
ASAP, po dohode
ASAP, po dohode
Mzdové podmienky (brutto)
800 € základ + variabilná zložka mzdy; základ aj variabil sa odvíja od skúseností (tu uvedená mzda pre juniora)
800 € základ + variabilná zložka mzdy; základ aj variabil sa odvíja od skúseností (tu uvedená mzda pre juniora)
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Komunikuje so zákazníkom pri spracovaní objednávok, otázky ohľadne druhu výrobkov, množstiev, termínov, kvality, technických zmien a cien.
Zabezpečuje správne zadanie a spracovanie objednávok zákazníka do SAP, vrátane výhľadov (forecasts), plánov dodávok (delivery schedules), EDI a ich revízií.
S plánovaním, nákupom a expedíciou koordinuje proces vybavovania objednávok zákazníka - od vstupu objednávky až po expedíciu a doručenie zákazníkovi.
S finančným oddelením komunikuje úlohy týkajúce sa kreditných limitov a platobnej disciplíny zákazníkov.
Zabezpečuje správne zadanie a spracovanie objednávok zákazníka do SAP, vrátane výhľadov (forecasts), plánov dodávok (delivery schedules), EDI a ich revízií.
S plánovaním, nákupom a expedíciou koordinuje proces vybavovania objednávok zákazníka - od vstupu objednávky až po expedíciu a doručenie zákazníkovi.
S finančným oddelením komunikuje úlohy týkajúce sa kreditných limitov a platobnej disciplíny zákazníkov.
Zamestnanecké výhody, benefity
Práca v medzinárodnej spoločnosti
Možnosti vzdelávania, účasti v programe osobného rozvoja
Možnosti kariérneho postupu
Účasť na firemnom sociálnom programe, napr. veľmi výhodné stravovanie, príspevok na kávu, príspevok na masáže a cvičenie; plaváreň, klzisko, výlety, akcie pre zamestnancov...
Flexibilná pracovná doba
Možnosti vzdelávania, účasti v programe osobného rozvoja
Možnosti kariérneho postupu
Účasť na firemnom sociálnom programe, napr. veľmi výhodné stravovanie, príspevok na kávu, príspevok na masáže a cvičenie; plaváreň, klzisko, výlety, akcie pre zamestnancov...
Flexibilná pracovná doba
Informácie o výberovom konaní
UVEDENÁ MZDA V INZERÁTE JE ZÁKLADNÁ NAJNIŽŠIA MOŽNÁ, KU KTOREJ SA PRIDÁVA VARIABILNÁ ZLOŽKA A KTORÁ SA ZVYŠUJE VZHĽADOM NA SKÚSENOSTI KANDIDÁTA.
PRETO, AK AJ MÁTE VYŠŠIE PLATOVÉ OČAKÁVANIA, NEVÁHAJTE NÁM ZASLAŤ SVOJ ŽIVOTOPIS.
Pošlite, prosím, životopis odkazom uvedeným v tomto inzeráte. Vybraných kandidátov budeme kontaktovať a pozveme na stretnutie. Ďakujeme.
PRETO, AK AJ MÁTE VYŠŠIE PLATOVÉ OČAKÁVANIA, NEVÁHAJTE NÁM ZASLAŤ SVOJ ŽIVOTOPIS.
Pošlite, prosím, životopis odkazom uvedeným v tomto inzeráte. Vybraných kandidátov budeme kontaktovať a pozveme na stretnutie. Ďakujeme.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Pokročilý (C1)
Ostatné znalosti
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Vodičský preukaz
B
Počet rokov praxe
1
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Anglický jazyk/aktívne - podmienka
MS Office - pokročilý
Prax v oblasti zákazníckeho servisu, spracovania objednávok, spracovania dát v oblasti starostlivosti o zákazníkoch apod. nutná.
Znalosť CMR, INCOTERMS - výhoda
Práca v infosystéme SAP - výhoda
Komunikačné zručnosti, asertívne správanie a zákaznícka orientácia.
Tímová práca, samostatnosť a zodpovednosť, odolnosť voči stresu.
MS Office - pokročilý
Prax v oblasti zákazníckeho servisu, spracovania objednávok, spracovania dát v oblasti starostlivosti o zákazníkoch apod. nutná.
Znalosť CMR, INCOTERMS - výhoda
Práca v infosystéme SAP - výhoda
Komunikačné zručnosti, asertívne správanie a zákaznícka orientácia.
Tímová práca, samostatnosť a zodpovednosť, odolnosť voči stresu.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Sme spoločnosť vyrábajúca silové a špeciálne káble a elektrické prípojné šnúry (elektrospotrebiče, profesionálne náradie apod.). Na Slovensku vyrábame od r. 1992. Spoločnosť patrí, od mája 2017, do skupiny BizLink Group, ktorá sa zaoberá výrobou zariadení pre prenos dát a elektriny pre finálne produkty ako sú automobily, IT technika, zdravotnícka technika a zariadenia pre obnoviteľné zdroje energie.
Počet zamestnancov
100-149 zamestnancov
ID: 2544611
Dátum zverejnenia: 1.4.2019
2019-04-01
lokalita: okres Trenčín Pozícia: Špecialista podpory zákazníkov Spoločnosť: Bizlink Technology (Slovakia) s.r.o.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 800 € základ + variabilná zložka mzdy; základ aj variabil sa odvíja od skúseností (tu uvedená mzda pre juniora)