Asistent audítora PT/FT
LeitnerLeitner
Bratislava I, Bratislava-Staré Mesto, Slovensko (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
plný úväzok, na dohodu (brigády)
dohodou
Od 1 400 EUR/mesiacv závislosti od odborných a jazykových schopností
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Nemiešajú sa Ti hrušky s jablkami?
Pridaj sa k Peťovi do tímu a získaš parádnych kolegov! Nevieš, kto je Peťo? Náš mladý director na audite, ktorý hľadá k sebe asistentov a asistentky! Na našom oddelení nebudeš mať guláš vo financiách!
DO PRÁCE BUDEŠ CHODIŤ S RADOSŤOU!
Na čo sa u nás môžeš tešiť?
- jednou z náplní Tvojej práce bude aj finančná analýza, to znamená, že budeš overovať správnosť účtovníctva
- budeš súčasťou menšieho tímu Audit, je to skvelá partia. Nikdy si nenechajú ujsť spoločný obed či kávu, je to tím ako sa patrí
- čo je najlepšie, budeš mať skvelého šéfa! Peter je tu s nami už 15 rokov. Svoj WEFORYOU príbeh Ti určite rád porozpráva
- u nás nezažiješ len jednotvárny audit, ale aj Due Diligence a finančné poradenstvo
- so všetkým sa vždy môžeš obrátiť na svojich kolegov a Tvojho šéfa, radi Ti poradia a zaškolia Ťa
- ak máš rád/a spoznávanie nových miest a business meetingy s klientami, tak si u nás prídeš na svoje. Tvoj budúci tím spolu chodieva na pracovné cesty ku klientom
- určite Ťa u nás neminie aj príprava audítorskej dokumentácie. Môžeš si pod tým predstaviť písanie záverov z audítorských overení výročných správ a účtovnej závierky
- nezmýľ si túto prácu s prácou „osobného asistenta/ky“, budeš riadny člen nášho „AUDIT“ tímu!
Pridaj sa do nášho tímu LeitnerLeitner. Sídlime v moderných priestoroch s výhľadom na centrum Bratislavy, ktoré poskytujú ideálne podmienky na prácu a kde panuje príjemná atmosféra. Vďaka rôznorodým zadaniam a rozmanitému klientskemu portfóliu ponúkame široké možnosti pre sebarealizáciu a množstvo príležitostí pre rozvoj svojich vedomostí a potenciálu. V práci sa nikdy nenudíme, ale vieme, že práca nie je všetko, a preto sa snažíme v maximálnej možnej miere vytvárať podmienky na udržanie work life balance. U nás nebudeš len ďalším číslom, tak nám pošli svoje CV a zoznám sa s nami lepšie na osobnom pohovore.
Zamestnanecké výhody, benefity
Očakávaj od nás:
- podporu skúseného tímu: kolegov, ktorí ťa radi naučia čokoľvek v čom sa necítiš komfortne. Na obed alebo kávu s nami počítaj!
- office life: vzrušujúcu prácu v mladom dynamickom tíme v príjemnom pracovnom prostredí v modernej a klimatizovanej budove v samom srdci Bratislavy
- možnosť rásť: vynikajúcu príležitosť na ďalší profesijný aj osobnostný rozvoj. Príležitosť študovať jazyky, interné vzdelávanie, workshopy
- buď súčasťou EKO officu: sme zodpovední nielen voči životnému prostrediu, ale sme aj sociálne zodpovední. Budeš mať s nami veľa príležitostí byť dobrovoľníkom, v dobročinnosti nešetríme!
- kariérny rast: príležitosť vybudovať si medzinárodnú kariéru v našej spoločnosti. Zorientuješ sa v našom systéme KPI a budeš mať pravidelné hodnotiace pohovory, kde si s nami stanovíš svoje ciele, ktoré chceš u nás dosiahnuť. Tieto stretnutia sú zamerané hlavne na Tvoj rast u nás!
- odmeny: budeme Ťa odmeňovať za Tvoj výkon a zanietenie!
- flexibilný pracovný čas a možnosť HO
- cooltúru: teambuildingy, program šport & zdravie (Multisport karta, sick day, príspevky na zdravotnú starostlivosť, psychologické poradenstvo...)
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti
Ostatné znalosti
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Vodičský preukaz
Pozícia je vhodná pre absolventa
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Ak je tvojou odpoveďou „áno“ na tieto otázky, tak si vhodný kandidát:
- si zodpovedný/á?
- čo začneš, aj dokončíš?
- rád pracuješ v tíme?
- si nadšený/á pre seba rozvoj a učenie a kariérny rast Ti nie je ľahostajný?
- preberáš iniciatívu a prídeš aj s vlastnými riešeniami alebo nápadmi?