Asistent/ka zákazníckeho servisu a logisitky (čiastočný úväzok)

LEGRAND Slovensko, s.r.o.

Miesto práce
Panónska cesta 7, Bratislava
Druh pracovného pomeru
skrátený úväzok
Termín nástupu
ihneď
Mzdové podmienky (brutto)
na pohovore

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

• Príjem, spracovávanie a vybavovanie objednávok klientov (registrácia do systému, alokácia tovaru, generovanie príkazov na prípravu, informácie pre klientov o stave a termínoch dodania).
• Príprava objednávok od dodávateľov (generovanie v systéme, sledovanie stavu a termínov dodania).
• Vybavovanie návratov tovaru a reklamácií.
• Príprava faktúr a dobropisov pre klientov.
• Sledovanie vybavovania objednávok logistickým partnerom na expedícii a na príjme.
• Priama komunikácia s klientmi, logistickým partnerom a domácimi i zahraničnými dodávateľmi, ako aj s kolegami, hlavne obchodníkmi.

Informácie o výberovom konaní

Pracovný pomer na dobu určitú: 1 rok.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Pokročilý (C1) alebo Francúzsky jazyk - Pokročilý (C1)

Ostatné znalosti

Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý

Pozícia je vhodná pre absolventa

Áno

Osobnostné predpoklady a zručnosti

Zodpovednosť, presnosť a precíznosť, dynamickosť, komunikatívnosť, logické myslenie, dobré organizačné schopnosti, ochota a klientsky orientovaný prístup

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Medzinárodná spoločnosť pôsobiaca v oblasti predaja elektroinštalačného materiálu

Počet zamestnancov

25-49 zamestnancov
ID: 2983719  Dátum zverejnenia: 30.3.2017  Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: na pohovore