Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Office assistant
LEGRAND Slovensko, s.r.o.
Miesto práce
Panónska cesta 7, Bratislava
Panónska cesta 7, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
ihneď
ihneď
Mzdové podmienky (brutto)
na pohovore
na pohovore
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
• Sekretárske a asistentské práce pre riaditeľa spoločnosti
• Administratívno-organizačná podpora vedúcich oddelení spoločnosti
• Organizačné zabezpečenie služobných ciest pre zamestnancov a návštev zo zahraničia
• Vedenie recepcie
• Prijímanie a vybavovanie telefónnych hovorov, uvítanie a prijímanie klientov a návštev
• Odosielanie faktúr a pošty klientom, príprava pre účtovníctvo
• Spracovanie a evidencia došlej a odoslanej pošty, organizácia mailingov
• Vedenie zápisov z porád
• Komunikácia s úradmi, dodávateľmi a inštitúciami
• Zabezpečovanie nákupu kancelárskych potrieb a občerstvenia, príprava objednávok pre chod kancelárie
• Zabezpečovanie servisných opráv hnuteľného a nehnuteľného majetku
• Príprava protokolov v súvislosti s evidenciou majetku
• Vedenie dochádzky zamestnancov
Evidencia všeobecných informácií o zamestnancoch a klientoch spoločnosti
Spolupráca pri organizovaní školení, firemných akcií a kurzov
Asistencia pri príprave marketingovo-komunikačných aktivít
• Administratívno-organizačná podpora vedúcich oddelení spoločnosti
• Organizačné zabezpečenie služobných ciest pre zamestnancov a návštev zo zahraničia
• Vedenie recepcie
• Prijímanie a vybavovanie telefónnych hovorov, uvítanie a prijímanie klientov a návštev
• Odosielanie faktúr a pošty klientom, príprava pre účtovníctvo
• Spracovanie a evidencia došlej a odoslanej pošty, organizácia mailingov
• Vedenie zápisov z porád
• Komunikácia s úradmi, dodávateľmi a inštitúciami
• Zabezpečovanie nákupu kancelárskych potrieb a občerstvenia, príprava objednávok pre chod kancelárie
• Zabezpečovanie servisných opráv hnuteľného a nehnuteľného majetku
• Príprava protokolov v súvislosti s evidenciou majetku
• Vedenie dochádzky zamestnancov
Evidencia všeobecných informácií o zamestnancoch a klientoch spoločnosti
Spolupráca pri organizovaní školení, firemných akcií a kurzov
Asistencia pri príprave marketingovo-komunikačných aktivít
Zamestnanecké výhody, benefity
• Prostredie silnej a stabilnej medzinárodnej spoločnosti
• Zaujímavá, rôznorodá a samostatná náplň práce
• Priateľský, mladý a dynamický kolektív
• Systém firemných výhod
• Zaujímavá, rôznorodá a samostatná náplň práce
• Priateľský, mladý a dynamický kolektív
• Systém firemných výhod
Informácie o výberovom konaní
Práca na dobu neurčitú.
Prosím poslať CV v slovenskom a anglickom jazyku na mailovú adresu [email protected]
Budeme kontaktovať len vybraných uchádzačov.
Prosím poslať CV v slovenskom a anglickom jazyku na mailovú adresu [email protected]
Budeme kontaktovať len vybraných uchádzačov.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
medzinárodná spoločnosť, svetový špecialista pre elektrické inštalácie a digitálne systémy budov
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Vodičský preukaz
B
Osobnostné predpoklady a zručnosti
skúsenosť s podobnou pozíciou je výhodou
francúzsky jazyk je výhodou
komunikatívna, nekonfliktná a flexibilná osobnosť
príjemný a zdvorilý prejav, profesionálne a reprezentatívne vystupovanie
pozitívny, proaktívny, systematický prístup k práci a zvereným úlohám
samostatnosť
odolnosť voči stresu
francúzsky jazyk je výhodou
komunikatívna, nekonfliktná a flexibilná osobnosť
príjemný a zdvorilý prejav, profesionálne a reprezentatívne vystupovanie
pozitívny, proaktívny, systematický prístup k práci a zvereným úlohám
samostatnosť
odolnosť voči stresu
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Medzinárodná spoločnosť pôsobiaca v oblasti predaja elektroinštalačného materiálu
Počet zamestnancov
25-49 zamestnancov
ID: 2511403
Dátum zverejnenia: 12.5.2016
2016-05-12
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Asistent, Sekretárka Spoločnosť: LEGRAND Slovensko, s.r.o.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: na pohovore