Administrátor pre oddelenie nákupu

Miesto práce
Nitra, Slovensko (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
Mzdové podmienky (brutto)
1 200 EUR/mesiacOd 1200 EUR brutto mesačne v závislosti od skúseností*
Termín nástupu
Ihneď
Druh pracovného pomeru
plný úväzok

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

* Administrácia korporátnych kreditných kariet; vytváranie, blokovanie, rušenie, riešenie problémov, komunikácia s bankou, reporting, podpora užívateľov
* Správa a podpora globálnej Travel Management aplikácie; administrácia aplikácie, komunikácia s partnermi, riešenie reklamácií, podpora užívateľov
* Podpora a reporting v rámci korporátneho vozového parku; komunikácia so zmluvnými partnermi, riešenie nezrovnalostí vo fakturácii, podpora užívateľov pri riešení porúch a poistných udalostí, reporting
* Komplexná správa lokálneho vozového parku; dopytovanie vozidiel, komunikácia s leasingovou spoločnosťou, koordinácia termínov servisu vozidiel, ukončovanie leasingu, prideľovanie vozidiel pre účely služobných ciest
* Správa systému PUMAS (Purchasing Management System); administrácia a nastavenia reportingových štruktúr, zber a vyhodnocovanie dát, koordinácia definovaných aktivít, podpora užívateľov
* Mesačné vyúčtovanie nákupu marketingových položiek z centrálneho skladu; odsúhlasenie s pobočkami, vystavenie internej zákazky, fakturácia
* Dispečing prichádzajúcich požiadaviek pre oblasť podpory nákupného procesu
* Administrácia SharePoint stránok
* Kontrola a spracovanie požiadaviek ohľadom základných dát dodávateľov
* Vytváranie nákupných požiadaviek
* Interný reporting

Osobnostné predpoklady a zručnosti

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
vysokoškolské II. stupňa

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Požadovaná prax

2

Osobnostné predpoklady a zručnosti

* Plynulá úroveň anglického jazyka (požadujeme minimálne úroveň B2); znalosť nemeckého jazyka výhodou
* Predchádzajúce skúsenosti v administratíve v trvaní aspoň 2 roky - pozícia nie je vhodná pre absolventa
* Ukončené VŠ vzdelanie
* Dynamická osobnosť
* Schopnosť rýchlo sa učiť
* Schopnosť samostatne riešiť neštandardné situácie vo zverenej oblasti
* Dobré komunikačné schopnosti
* Tímový hráč
* Predchádzajúca skúsenosť so správou akejkoľvek aplikácie je výhodou
* Skúsenosti v oblasti Travel & Fleet výhodou
* Vodičský preukaz skupiny B - aktívny vodič - PODMIENKA

Všetky benefity nájdete tu

Stručná charakteristika spoločnosti

LEDVANCE je jedným zo svetových lídrov v oblasti všeobecného osvetlenia. Ponúka širokú škálu LED svietidiel, pokročilé LED zdroje, inteligentné riešenia pre domácnosti a budovy, ako aj tradičné svetelné zdroje. Vlastníkom LEDVANCE je čínska svetelná spoločnosť MLS Co, Ltd., pričom európska centrála sa nachádza v Mníchove.

Naše obchodné aktivity sú zastúpené vo viac ako 140 krajinách sveta a celosvetovo zamestnávame vyše 2.600 zamestnancov. Sme pokrokoví, flexibilní a orientovaní na zákaznícke riešenia.

Ponúkame:
- bohaté skúsenosti v oblasti svetelného biznisu,
- dobre vybudovanú globálnu predajnú a logistickú sieť,
- dlhoročné vybudované vzťahy so zákazníkmi,
- inovatívne možnosti výskumu a vývoja

Kontakt

ID: 4770569  Dátum zverejnenia: 11.3.2024  Základná zložka mzdy (brutto): 1 200 EUR/mesiac