Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Customer Service Representative
Miesto práce
Nitra, okres Nitra
Mzdové podmienky (brutto)
By agreement
Termín nástupu
By agreement
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Medzi hlavné úlohy bude patriť:
* Spracovanie/zadávanie zákazníckych objednávok
* Kontrola elektronických objednávok
* Zadávanie a aktualizácia zákazníckych a produktových dát v SAP
* Spracovanie a riešenie reklamácií, manažovanie celého proces
* Poskytovanie informácií o produktoch, stavoch na sklade, cenách, dátumoch dodania a pod.
* Spracovanie/zadávanie zákazníckych objednávok
* Kontrola elektronických objednávok
* Zadávanie a aktualizácia zákazníckych a produktových dát v SAP
* Spracovanie a riešenie reklamácií, manažovanie celého proces
* Poskytovanie informácií o produktoch, stavoch na sklade, cenách, dátumoch dodania a pod.
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Úspešný kandidát by mal spĺňať nasledovné požiadavky:
* Aktívna znalosť nemeckého jazyka
* SŠ/VŠ vzdelanie
* Skúsenosť so zákazníckym servisom výhodou
* Komunikatívnosť
* Schopnosť pracovať samostatne a zodpovedne
* Dôslednosť a presnosť v dodržiavaní procesov a pracovných postupov
* Aktívna znalosť nemeckého jazyka
* SŠ/VŠ vzdelanie
* Skúsenosť so zákazníckym servisom výhodou
* Komunikatívnosť
* Schopnosť pracovať samostatne a zodpovedne
* Dôslednosť a presnosť v dodržiavaní procesov a pracovných postupov
Všetky benefity nájdete tu
Stručná charakteristika spoločnosti
LEDVANCE je jedným zo svetových lídrov v oblasti všeobecného osvetlenia. Ponúka širokú škálu LED svietidiel, pokročilé LED zdroje, inteligentné riešenia pre domácnosti a budovy, ako aj tradičné svetelné zdroje. Vlastníkom LEDVANCE je čínska svetelná spoločnosť MLS Co, Ltd., pričom európska centrála sa nachádza v Mníchove.
Naše obchodné aktivity sú zastúpené vo viac ako 140 krajinách sveta a celosvetovo zamestnávame vyše 2.600 zamestnancov. Sme pokrokoví, flexibilní a orientovaní na zákaznícke riešenia.
Ponúkame:
- bohaté skúsenosti v oblasti svetelného biznisu,
- dobre vybudovanú globálnu predajnú a logistickú sieť,
- dlhoročné vybudované vzťahy so zákazníkmi,
- inovatívne možnosti výskumu a vývoja<
- a v neposlednom rade zodpovedné správanie sa k životnému prostrediu.
Na Slovensku je spoločnosť LEDVANCE lokalizovaná v Nitre, kde pôsobíme ako biznis centrum pod názvom LEDVANCE BUSINESS SERVICES. Popri tradičnom predaji svetelných zdrojov a riešení, je našou primárnou úlohou poskytovať globálnu podporu zahraničným pobočkám a obchodným zastúpeniam. V súčasnosti zamestnávame vyše 320 zamestnancov a neustále rastieme.
Naše obchodné aktivity sú zastúpené vo viac ako 140 krajinách sveta a celosvetovo zamestnávame vyše 2.600 zamestnancov. Sme pokrokoví, flexibilní a orientovaní na zákaznícke riešenia.
Ponúkame:
- bohaté skúsenosti v oblasti svetelného biznisu,
- dobre vybudovanú globálnu predajnú a logistickú sieť,
- dlhoročné vybudované vzťahy so zákazníkmi,
- inovatívne možnosti výskumu a vývoja<
- a v neposlednom rade zodpovedné správanie sa k životnému prostrediu.
Na Slovensku je spoločnosť LEDVANCE lokalizovaná v Nitre, kde pôsobíme ako biznis centrum pod názvom LEDVANCE BUSINESS SERVICES. Popri tradičnom predaji svetelných zdrojov a riešení, je našou primárnou úlohou poskytovať globálnu podporu zahraničným pobočkám a obchodným zastúpeniam. V súčasnosti zamestnávame vyše 320 zamestnancov a neustále rastieme.
Kontakt
E-mail: poslať životopis
ID: 2963841
Dátum zverejnenia: 7.3.2017
2017-03-07
lokalita: okres Nitra Pozícia: Helpdesk operátor, Špecialista podpory zákazníkov Spoločnosť: LEDVANCE s.r.o.
Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: By agreement