Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Špecialista starostlivosti o klientov
Up Slovensko, s. r. o.
Miesto práce
Tomášikova, Bratislava
Tomášikova, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
Od 900 EUR/mesiac+ 13. plat, kvartálne odmeny
Od 900 EUR/mesiac+ 13. plat, kvartálne odmeny
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Ak rád komunikuješ so zákazníkmi, chceš sa ďalej vzdelávať a nehľadáš stereotyp, si u nás správne!
Hľadáme spoľahlivého a zákaznícky orientovaného kolegu (kolegyňu) do nášho centra starostlivosti o klienta. Úlohou vybraného kandidáta (kandidátky) bude poskytovať odborné poradenstvo a podporu existujúcim zákazníkom spoločnosti, podieľať sa na komercializácií produktov, udržiavať a rozširovať spoluprácu s existujúcimi zákazníkmi.
Medzi hlavné činnosti nášho Špecialistu patria:
- poradenstvo, poskytovanie služieb a riešenie všetkých vzniknutých situácií v rámci zákazníckych objednávok
- prezentácia produktov, služieb, kampaní podpory predaja a konkurenčných výhod UP Slovensko
- fidelizácia pridelených zákazníkov UP Slovensko
- správa portfólia zákazníkov
- dohľad nad periodicitou objednávania spravovaných zákazníkov
- priamy telefonický aj písomný kontakt so zákazníkmi
- dohľad a analýza omeškania platieb zákazníkov, sledovanie ekonomickej a finančnej situácie zákazníkov s cieľom stanoviť najlepšiu obchodnú stratégiu
- podpora plnenia mesačných / kvartálnych / ročných obchodných cieľov
Ak si sa vo vyššie uvedenom popise našiel (našla), nás prosím na seba upozorni. Radi Ťa spoznáme a odpovieme na ďalšie otázky.
Hľadáme spoľahlivého a zákaznícky orientovaného kolegu (kolegyňu) do nášho centra starostlivosti o klienta. Úlohou vybraného kandidáta (kandidátky) bude poskytovať odborné poradenstvo a podporu existujúcim zákazníkom spoločnosti, podieľať sa na komercializácií produktov, udržiavať a rozširovať spoluprácu s existujúcimi zákazníkmi.
Medzi hlavné činnosti nášho Špecialistu patria:
- poradenstvo, poskytovanie služieb a riešenie všetkých vzniknutých situácií v rámci zákazníckych objednávok
- prezentácia produktov, služieb, kampaní podpory predaja a konkurenčných výhod UP Slovensko
- fidelizácia pridelených zákazníkov UP Slovensko
- správa portfólia zákazníkov
- dohľad nad periodicitou objednávania spravovaných zákazníkov
- priamy telefonický aj písomný kontakt so zákazníkmi
- dohľad a analýza omeškania platieb zákazníkov, sledovanie ekonomickej a finančnej situácie zákazníkov s cieľom stanoviť najlepšiu obchodnú stratégiu
- podpora plnenia mesačných / kvartálnych / ročných obchodných cieľov
Ak si sa vo vyššie uvedenom popise našiel (našla), nás prosím na seba upozorni. Radi Ťa spoznáme a odpovieme na ďalšie otázky.
Zamestnanecké výhody, benefity
Okrem radosti z práce máme aj pekný balík benefitov.
Medzi ne patria:
- pravidelné školenia
- silno prozamestnanecká sociálna politika zamestnávateľa
- motivačná odmena za splnenie stanoveného výkonnostného plánu
- príspevok nad rámec zákona na stravu hradený zamestnávateľom v plnej výške
- darčekové kupóny v pravidelných intervaloch
- dovolenka nad rámec zákona
- príspevok zamestnávateľa na DDP
- 13. a 14. plat
Medzi ne patria:
- pravidelné školenia
- silno prozamestnanecká sociálna politika zamestnávateľa
- motivačná odmena za splnenie stanoveného výkonnostného plánu
- príspevok nad rámec zákona na stravu hradený zamestnávateľom v plnej výške
- darčekové kupóny v pravidelných intervaloch
- dovolenka nad rámec zákona
- príspevok zamestnávateľa na DDP
- 13. a 14. plat
Informácie o výberovom konaní
Ďakujeme za prejavený záujem o prácu v spoločnosti UP Slovensko. Váš životopis dôkladne posúdime a dáme Vám spätnú väzbu v čo najkratšom možnom čase.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
ekonomické, obchodné
Ostatné znalosti
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Počet rokov praxe
1
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- príjemné telefonické vystupovanie,
- dobre vyvinuté komunikačné schopnosti
- proklientský prístup
- odolnosť voči stresu
- byť zodpovedný a spoľahlivý
- vedieť pracovať sám ako aj v tíme
- mať základné počítačové znalosti
- mať predchádzajúce skúsenosti v podobnej oblasti
- dobre vyvinuté komunikačné schopnosti
- proklientský prístup
- odolnosť voči stresu
- byť zodpovedný a spoľahlivý
- vedieť pracovať sám ako aj v tíme
- mať základné počítačové znalosti
- mať predchádzajúce skúsenosti v podobnej oblasti
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Cieľom spoločnosti je prinášať zamestnávateľom optimálne riešenia v oblasti sociálnej politiky, motivačných, stimulačných a upevňovacích programov tak, aby boli prínosom pre zamestnávateľa i pre zamestnanca. Naše produkty slúžia v oblastiach stravovania, motivácie, služieb, školení, zdravotnej starostlivosti, sociálnej pomoci a voľnočasových aktivít napr. kultúry, zábavy, dovolenky či darčekov.
Spoločnosť Up Slovensko, s.r.o. (pôvodne Chèque Déjeuner), od roku 2021 premenovaná na Up Déjeuner, s. r. o., je samostatne pôsobiacou dcérou francúzskej spoločnosti, ktorá vznikla v roku 1964 a má zastúpenie v 26 krajinách sveta. Na Slovensku pôsobí od roku 1995.
Up Slovensko, s.r.o. v prvej polovici roku 2021 založila novú spoločnosť s názvom Up Déjeuner, s.r.o., ktorá sa názvom vracia k historickej oblasti podnikania – stravovacím poukážkam a kartám „Déjeuner“. Tento dlho zvažovaný návrat ku koreňom je postavený na vysokej znalosti značky Déjeuner a jej zľudoveniu. Stravovacie poukážky a karty, ktoré nesú rovnaký názov, sa tešia veľkej popularite ako „dežoné“ alebo „deženérky“.
Svojimi neustále sa rozširujúcimi službami zjednodušuje systém stravovania, motivácie a odmeňovania zamestnancov malých i veľkých organizácií na území celého Slovenska.
Spoločnosť Up Slovensko, s.r.o. (pôvodne Chèque Déjeuner), od roku 2021 premenovaná na Up Déjeuner, s. r. o., je samostatne pôsobiacou dcérou francúzskej spoločnosti, ktorá vznikla v roku 1964 a má zastúpenie v 26 krajinách sveta. Na Slovensku pôsobí od roku 1995.
Up Slovensko, s.r.o. v prvej polovici roku 2021 založila novú spoločnosť s názvom Up Déjeuner, s.r.o., ktorá sa názvom vracia k historickej oblasti podnikania – stravovacím poukážkam a kartám „Déjeuner“. Tento dlho zvažovaný návrat ku koreňom je postavený na vysokej znalosti značky Déjeuner a jej zľudoveniu. Stravovacie poukážky a karty, ktoré nesú rovnaký názov, sa tešia veľkej popularite ako „dežoné“ alebo „deženérky“.
Svojimi neustále sa rozširujúcimi službami zjednodušuje systém stravovania, motivácie a odmeňovania zamestnancov malých i veľkých organizácií na území celého Slovenska.
Počet zamestnancov
50-99 zamestnancov
ID: 6767
Dátum zverejnenia: 3.1.2020
2020-01-03
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Helpdesk operátor, Obchodný referent, Špecialista podpory zákazníkov, Telefonický operátor Spoločnosť: Up Slovensko, s. r. o.
Základná zložka mzdy (brutto): 900 EUR/mesiac