Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Odborný pracovník pre verejné obstarávanie a projektovú podporu
KVANT spol. s r.o.
Miesto práce
Mlynská Dolina, FMFI UK Mlynská dolina, Bratislava
Mlynská Dolina, FMFI UK Mlynská dolina, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
Dohodou
Dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
Fix + osobné ohodnotenie v rozmedzí 10-50 % podľa výsledkov
Fix + osobné ohodnotenie v rozmedzí 10-50 % podľa výsledkov
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
1. praktické ovládanie Zákona č. 25/2006 o verejnom obstarávaní, sledovanie zákona o verejnom obstarávaní, noviel a zmien a ich aplikácia vo firme + prax v tejto oblasti
2. aktualizácia dokumentov a smerníc o Verejnom obstarávaní
3. vyhľadávanie súťaží vo vestníku VO, tender.sk, EKS, príp. EU vestník, a iné+ žiadanie súťažných podkladov písomne a elektronicky, registrácie do elektronických portálov
4. komplexná evidencia a správa všetkých verejných obstarávaní spoločnosti
5. školiaca činnosť v rámci pracovníkov firmy + odborné konzultácie súvisiace s VO, so zmenami a ich aplikácia v praxi
6.Riešenie zverených obchodných prípadov – (prijatie objednávky, nahratie do systému, objednanie tovaru, vybavenie objednávky, fakturácia, sledovanie úhrad, riešenie neplatičov)
7. riešenie projektových úloh z daných projektov alebo jednotlivých častí projektu, podľa zadania
8.Vypracovanie cenových ponúk na pridelený sortiment produktov, aktualizácia cenníkov
9.Vypracovávanie štatistík (obchodných a pod.)
10.Bežné administratívne činnosti týkajúce sa činnosti jedného obchodného oddelenia v záväznosti na fungovanie celého oddelenia (pošta, maily, telefonáty, porady...)
2. aktualizácia dokumentov a smerníc o Verejnom obstarávaní
3. vyhľadávanie súťaží vo vestníku VO, tender.sk, EKS, príp. EU vestník, a iné+ žiadanie súťažných podkladov písomne a elektronicky, registrácie do elektronických portálov
4. komplexná evidencia a správa všetkých verejných obstarávaní spoločnosti
5. školiaca činnosť v rámci pracovníkov firmy + odborné konzultácie súvisiace s VO, so zmenami a ich aplikácia v praxi
6.Riešenie zverených obchodných prípadov – (prijatie objednávky, nahratie do systému, objednanie tovaru, vybavenie objednávky, fakturácia, sledovanie úhrad, riešenie neplatičov)
7. riešenie projektových úloh z daných projektov alebo jednotlivých častí projektu, podľa zadania
8.Vypracovanie cenových ponúk na pridelený sortiment produktov, aktualizácia cenníkov
9.Vypracovávanie štatistík (obchodných a pod.)
10.Bežné administratívne činnosti týkajúce sa činnosti jedného obchodného oddelenia v záväznosti na fungovanie celého oddelenia (pošta, maily, telefonáty, porady...)
Zamestnanecké výhody, benefity
Budú spresnené na pohovore
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
ekonomické, obchod, marketing
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Hospodárska korešpondencia - Pokročilý
Podvojné účtovníctvo - Základy
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Outlook - Základy
Podvojné účtovníctvo - Základy
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Outlook - Základy
Vodičský preukaz
B
Počet rokov praxe
2
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Hľadáme Vás!
Osobu ktorá má obchodného ducha, ktorú práca s produktmi baví a napĺňa, tiež ju baví vyhľadávanie nových produktov ich porovnávanie, ktorá prijíma výzvy a je ich schopná úspešne realizovať cez tendre a ovláda verejné obstarávanie.
Samostatnosť, systematičnosť, kreativita, analytické myslenie, komunikačné a vyjednávacie schopnosti, tímový duch, empatia, ochota prevziať zodpovednosť, doťahovanie vecí do konca v stanovenom čase, priateľské vystupovanie, upevňovanie lojality v rámci kolektívu to sú vlastnosti vhodné pre osobu na tomto poste.
Pri kreatívnom a iniciatívnom uchádzačovi o prácu možnosť vytvorenia podmienok na doštudovanie zákona o verejnom obstarávaní.
Osobu ktorá má obchodného ducha, ktorú práca s produktmi baví a napĺňa, tiež ju baví vyhľadávanie nových produktov ich porovnávanie, ktorá prijíma výzvy a je ich schopná úspešne realizovať cez tendre a ovláda verejné obstarávanie.
Samostatnosť, systematičnosť, kreativita, analytické myslenie, komunikačné a vyjednávacie schopnosti, tímový duch, empatia, ochota prevziať zodpovednosť, doťahovanie vecí do konca v stanovenom čase, priateľské vystupovanie, upevňovanie lojality v rámci kolektívu to sú vlastnosti vhodné pre osobu na tomto poste.
Pri kreatívnom a iniciatívnom uchádzačovi o prácu možnosť vytvorenia podmienok na doštudovanie zákona o verejnom obstarávaní.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Spoločnosť KVANT spol. s r. o. vznikla v r. 1995. Za roky svojej existencie zaznamenala výrazné úspechy vo vývoji a výrobe vlastných produktov, získala viaceré ocenenia na výstavách a v súčasnosti viac ako 90% jej výroby smeruje na export do viac ako 50 krajín sveta. Okrem toho sa venuje aj distribúcii technických zariadení pre rôzne oblasti vedy, výskumu , priemyslu a vzdelávania. Od roku 2004 spoločnosť postupne zavádzala integrované manažérske systémy . Aktuálne spoločnosť vlastní certifikáty a aplikuje požiadavky noriem ISO 9001:2015, ISO 14001:2015, ISO 45001:2018 a ISO 27001:2013.
V súčasnosti sa aktivity spoločnosti rozdeľujú do piatich základných oblastí, čo viedlo k vytvoreniu nasledujúcich oddelení:
- Lasery a laserové systémy
- Didaktická a prezentačná technika
- Laboratórna a špeciálna technika
- Oddelenie tvorby špeciálneho softvéru a hardvéru
- Oddelenie špeciálnej meracej techniky
- Optické zariadenia a spracovanie obrazu
V súčasnosti sa aktivity spoločnosti rozdeľujú do piatich základných oblastí, čo viedlo k vytvoreniu nasledujúcich oddelení:
- Lasery a laserové systémy
- Didaktická a prezentačná technika
- Laboratórna a špeciálna technika
- Oddelenie tvorby špeciálneho softvéru a hardvéru
- Oddelenie špeciálnej meracej techniky
- Optické zariadenia a spracovanie obrazu
Počet zamestnancov
50-99 zamestnancov
ID: 2066451
Dátum zverejnenia: 30.3.2015
2015-03-30
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Produktový manažér, Špecialista verejného obstarávania Spoločnosť: KVANT spol. s r.o.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: Fix + osobné ohodnotenie v rozmedzí 10-50 % podľa výsledkov