Pridaj sa k nám ako konzultant pre inovatívne mzdové a personálne riešenia a staň sa súčasťou najlepšej podpory

KROS a.s.

Miesto práce
Černyševského 12, Petržalka, Slovensko, Bratislava (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
asap, dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
1 400 EUR/mesiacAk už máš v tejto oblasti skúsenosti a zaujmeš, môže to byť aj viac, to zistíme na spoločnom rozhovore.

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Baví ťa mzdová problematika, ale chýba ti častejšia komunikácia s ľuďmi? Ak k tomu aj rád pomáhaš, vysvetľuješ a riešiš situácie s trpezlivým a pokojným prístupom, rád sa stále učíš a vieš si predstaviť celý deň pomáhať užívateľom nášho mzdového programu cez telefón, tak toto je tá pravá práca pre teba.

Hľadáme špecialistu na hotline mzdovému programu OLYMP do Bratislavy.

Čo ťa čaká, ak sa staneš členom našej podpory?
• Budeš pomáhať zákazníkom, prevažne telefonicky, emailom, cez FB či cez chat.
• Pozrieš sa na problém očami zákazníka a pomôžeš mu nájsť najvhodnejšie riešenie.
• Budeš nových zákazníkov učiť pracovať s programom a pomáhať im s nastaveniami, aby mohli pracovať efektívne a jednoducho.
• Svoje vedomosti zákazníkom odovzdáš na online alebo osobných školeniach.
• Pustíš sa do písania návodov, príručiek či blogových článkov.
• Budeš sa podieľať na organizácii rôznych podujatí.
• Prispeješ k budovaniu spokojnosti zákazníkov s našimi programami a službami.
• Nie sme typické call centrum - žiadne prehnané štatistiky či naháňanie sa za časmi a číslami, dĺžkami hovorov či preddefinovanými frázami - sme ľudskí a záleží nám na individuálnom prístupe a spokojnosti našich zákazníkov.

Zamestnanecké výhody, benefity

Pýtaš sa, čo (okrem výplaty) za to?
• Pri nástupe budeš mať plnú podporu nášho tímu, ktorý ťa do všetkého zaškolí.
• Na žiadnu prácu nebudeš sám, oceníš tímovú spoluprácu, ktorú cielene budujeme.
• U nás platia dohody a tvoj názor bude vždy vypočutý.
• Naberieš vedomosti z praxe, nielen z oblastí účtovníctva, daní či legislatívy.
• Z chýb sa učíme, u nás sa ich báť nemusíš, práve naopak sme radi, ak si ju vieš priznať.
• Osobný a odborný rast máš zaručený. Nemusíš sa báť, že ostaneš stáť na mieste.
• Nájdeš skvelých veselých kolegov, na ktorých sa budeš tešiť, keď pôjdeš do práce.
• Zažiješ teambuildingy, ktoré nás stále stmeľujú.
• Nie sme vážna firma, máme radi srandu a preto si všetci týkáme.
• Počas víkendov a sviatkov máš voľno, pretože oddychujeme.
• Kolegovia na podpore oceňujú hlavne zastupiteľnosť v prípade návštevy lekára alebo
dovolenky.
• Držíme sa našich hodnôt: sme kros family, práca nás baví a máme výnimočné výsledky.
• Cielene budujeme kultúru otvorenosti a dôvery, vždy budeš vedieť na čom si a kam sa vieš
posúvať.

Informácie o výberovom konaní

Ide o trvalý pracovný pomer pre naše zákaznícke centrum v Bratislave. Ak máš záujem uchádzať sa o pracovnú pozíciu, pošli nám svoj životopis prostredníctvom portálu Profesia. Budeme radi, ak pripojíš aj motivačný list. Na termíne nástupu sa vieme dohodnúť. Ak sa pre teba rozhodneme, sme ochotní na teba aj počkať.

Všetkým uchádzačom ďakujeme za prejavený záujem a budeme vás čo najskôr kontaktovať.

Ako prebieha výberové konanie? Najskôr si dáme online zoznamovací rozhovor a keď to zapadne, tak osobný pohovor na zákazníckom centre.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Vzdelanie v odbore

ekonomické

Ostatné znalosti

Mzdové účtovníctvo - Základy

Vodičský preukaz

B

Pozícia je vhodná pre absolventa

Áno

Osobnostné predpoklady a zručnosti

• Máš SŠ alebo VŠ ekonomického zamerania.
• Orientuješ sa v princípoch mzdového účtovníctva.
• Výhodou je, ak máš skúsenosti s vedením personalistiky a miezd v praxi a poznáš náš OLYMP.
• Skúsenosti z iného call centra, či zákazníckej podpory, sú tiež výhodou.
• Výhodou je aj analytické myslenie a skúsenosti s implementáciou SW.
• Komunikácia s ľuďmi ti je veľmi blízka a nezľakneš sa ani náročného zákazníka.
• Vieš si prácu zorganizovať a určiť si priority.
• Si v pohode s tým, že odchádzaš domov s nedoriešenými úlohami, ktoré ťa počkajú do ďalšieho dňa.
• Konzultujeme softvér, takže práca na PC je základ (Word, Excel).
• Očakávame prozákaznícky prístup a "can do" postoj.
• Vieš sa prispôsobiť neustálym zmenám a nebojíš sa skúšať nové veci.
• Rád sa stále učíš a naberáš nové vedomosti a zručnosti.
• Vodičský preukaz sk. B - aktívny vodič - ak bude treba budeš navštevovať zákazníkov v regióne Bratislavy a okolia.

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Sme firma plná priateľských vzťahov pretkaných vzájomným rešpektom, dôverou, chuťou posúvať svet vpred a spolupracovať. Dlhé roky sme lídrom v oblasti ekonomického, stavebného a znaleckého softvéru na Slovensku. Od roku 1995 nám dôveruje viac ako 95 000 zákazníkov.

Vo "firemnej rodine" nás je cez 250 a stále máme rovnakých slovenských majiteľov, ktorí sú s nami od začiatku. KROS nikdy nespí. Neustále hľadáme nové biznisové príležitosti na trhu, modernizujeme technológie a agilný prístup, presúvame produkty do cloudu a mobilných zariadení. Spolu s majiteľmi chceme vytvoriť 100 ročnú “happiness driven company”.

Žijeme hodnotami: práca nás baví, sme KROS family, máme výnimočné výsledky.

Počet zamestnancov

200-249 zamestnancov
ID: 4769471  Dátum zverejnenia: 27.3.2024  Základná zložka mzdy (brutto): 1 400 EUR/mesiac