Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Konzultant ekonomického programu OMEGA
KROS a.s.
Miesto práce
okres Žilina
okres Žilina
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
02.10.2016
02.10.2016
Mzdové podmienky (brutto)
dohodou
dohodou
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Chcete sa stať súčasťou úspešného tímu a pomáhať našim klientom efektívne pracovať na našom softvéri?
Čo Vás v práci bude čakať:
- poradenstvo zákazníkom programu Omega - najmä telefonické, tiež e-mailové, každý problém alebo otázku zákazníkov sa snažíme čo najefektívnejšie a s úsmevom vyriešiť,
- školenia zákazníkov k programu Omega - individuálne i skupinové,
- príprava príručiek pre užívateľov, článkov na blog,
- a mnoho iného zaujímavého, čo daný deň prinesie.
Čo Vás v práci bude čakať:
- poradenstvo zákazníkom programu Omega - najmä telefonické, tiež e-mailové, každý problém alebo otázku zákazníkov sa snažíme čo najefektívnejšie a s úsmevom vyriešiť,
- školenia zákazníkov k programu Omega - individuálne i skupinové,
- príprava príručiek pre užívateľov, článkov na blog,
- a mnoho iného zaujímavého, čo daný deň prinesie.
Zamestnanecké výhody, benefity
- práca v úspešnej a stabilnej firme s 20-ročnou tradíciou,
- práca v príjemnej firemnej kultúre,
- bohatý program zamestnaneckých benefitov (zdravotná starostlivosť, príspevky na kultúrne a športové vyžitie, bezúročné pôžičky pre zamestnancov a mnohé ďalšie).
- práca v príjemnej firemnej kultúre,
- bohatý program zamestnaneckých benefitov (zdravotná starostlivosť, príspevky na kultúrne a športové vyžitie, bezúročné pôžičky pre zamestnancov a mnohé ďalšie).
Informácie o výberovom konaní
- Ak máte záujem uchádzať sa o pracovnú pozíciu, pošlite nám svoj životopis a motivačný list prostredníctvom portálu Profesia.
- Všetkým uchádzačom ďakujeme za prejavený záujem. - - Na osobné pohovory budeme pozývať účastníkov začiatkom septembra.
- Termín nástupu sa dá dohodnúť individuálne.
- Po nástupe dostanete od nás plnú podporu a zaškolenie, nebudete na to sami.
- Ak na sebe budete pracovať, firma Vám to vráti :).
- Všetkým uchádzačom ďakujeme za prejavený záujem. - - Na osobné pohovory budeme pozývať účastníkov začiatkom septembra.
- Termín nástupu sa dá dohodnúť individuálne.
- Po nástupe dostanete od nás plnú podporu a zaškolenie, nebudete na to sami.
- Ak na sebe budete pracovať, firma Vám to vráti :).
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Vzdelanie v odbore
ekonomické
Ostatné znalosti
Podvojné účtovníctvo - Pokročilý
Vodičský preukaz
B
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- SŠ (obchodná akadémia) alebo VŠ vzdelanie ekonomického zamerania, jednoducho aby ste sa už stretli a skamarátili s podvojným účtovníctvom,
- komunikatívnosť, zodpovednosť a vysoké pracovné nasadenie - práca na call centre nie je jednoduchá, je to veľmi dynamický typ práce, neustále zvoniace telefóny, každý deň nové otázky zákazníkov, človek sa tam veľmi rýchlo rozvíja a rastie v odbornej problematike,
- dobré prezentačné zručnosti - ak máte školiť našich zákazníkov, chceme aby Vás to bavilo,
- dobré vyjadrovacie schopnosti - zákazník Vám musí rozumieť, či už v telefóne, osobne alebo keď budete písať príručky či články,
- dobrá znalosť práce s PC - tým myslíme užívateľská zručnosť vo Worde, v Exceli, nemusíte však byť expert,
- podmienkou je znalosť podvojného účtovníctva a skúsenosti so softvérom OMEGA, stačia aj zo školského prostredia,
- očakávame od Vás proklientský prístup, práca s klientom je náš denný chlebík, musíte mať preto snahu nájsť riešenie, s ktorým bude klient spokojný a dovtedy to nevzdať,
- výhodná je pre Vás prax v callcentre, v banke, ak ste pracovali ako pomocný účtovník, fakturant a podobne...ale prax nie je podmienkou, viac nás zaujíma vhodný typ osobnosti a znalosť podvojného účtovníctva a Omegy.
- komunikatívnosť, zodpovednosť a vysoké pracovné nasadenie - práca na call centre nie je jednoduchá, je to veľmi dynamický typ práce, neustále zvoniace telefóny, každý deň nové otázky zákazníkov, človek sa tam veľmi rýchlo rozvíja a rastie v odbornej problematike,
- dobré prezentačné zručnosti - ak máte školiť našich zákazníkov, chceme aby Vás to bavilo,
- dobré vyjadrovacie schopnosti - zákazník Vám musí rozumieť, či už v telefóne, osobne alebo keď budete písať príručky či články,
- dobrá znalosť práce s PC - tým myslíme užívateľská zručnosť vo Worde, v Exceli, nemusíte však byť expert,
- podmienkou je znalosť podvojného účtovníctva a skúsenosti so softvérom OMEGA, stačia aj zo školského prostredia,
- očakávame od Vás proklientský prístup, práca s klientom je náš denný chlebík, musíte mať preto snahu nájsť riešenie, s ktorým bude klient spokojný a dovtedy to nevzdať,
- výhodná je pre Vás prax v callcentre, v banke, ak ste pracovali ako pomocný účtovník, fakturant a podobne...ale prax nie je podmienkou, viac nás zaujíma vhodný typ osobnosti a znalosť podvojného účtovníctva a Omegy.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Sme firma plná priateľských vzťahov pretkaných vzájomným rešpektom, dôverou, chuťou posúvať svet vpred a spolupracovať. Dlhé roky sme lídrom v oblasti ekonomického, stavebného a znaleckého softvéru na Slovensku. Od roku 1995 nám dôveruje viac ako 95 000 zákazníkov.
Vo "firemnej rodine" nás je cez 250 a stále máme rovnakých slovenských majiteľov, ktorí sú s nami od začiatku. KROS nikdy nespí. Neustále hľadáme nové biznisové príležitosti na trhu, modernizujeme technológie a agilný prístup, presúvame produkty do cloudu a mobilných zariadení. Spolu s majiteľmi chceme vytvoriť 100 ročnú “happiness driven company”.
Žijeme hodnotami: práca nás baví, sme KROS family, máme výnimočné výsledky.
Vo "firemnej rodine" nás je cez 250 a stále máme rovnakých slovenských majiteľov, ktorí sú s nami od začiatku. KROS nikdy nespí. Neustále hľadáme nové biznisové príležitosti na trhu, modernizujeme technológie a agilný prístup, presúvame produkty do cloudu a mobilných zariadení. Spolu s majiteľmi chceme vytvoriť 100 ročnú “happiness driven company”.
Žijeme hodnotami: práca nás baví, sme KROS family, máme výnimočné výsledky.
Počet zamestnancov
200-249 zamestnancov
ID: 2690651
Dátum zverejnenia: 15.8.2016
2016-08-15
lokalita: okres Žilina Pozícia: Ekonóm, Konzultant, Účtovník Spoločnosť: KROS a.s.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: dohodou