Recepčná

Kreston Slovakia, s. r. o.

Miesto práce
Mlynské nivy 49, Ružinov
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
ihneď
Mzdové podmienky (brutto)
1 300 EUR/mesiac

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

  • asistent/ka reprezentuje spoločnosť pri prvom kontakte s klientmi, úradmi a ďalšími osobami
  • v kompetencii je aktívne zabezpečenie hospodárskeho chodu sekretariátu (nákup pracovných pomôcok, občerstvenia, odbornej literatúry),
  • vedenie spisovej agendy kancelárie,
  • vytváranie, úprava a evidencia písomností (formátovanie dokumentov, scanovanie, tlač, uloženie do spisov - archivácia),
  • práca s hotovosťou v pokladni,
  • kontrola čistoty a upravenosti kancelárie,
  • komunikácia a obstaranie záležitostí na úradoch a súdoch, komunikácia s dodávateľmi,
  • obsluha klientov pri stretnutiach,
  • pomocné asistenčné práce,
  • ďalšie administratívne a obslužné činnosti.

Zamestnanecké výhody, benefity

  • Zaujímavá a rozmanitá pracovná náplň
  • Stabilný zamestnávateľ
  • Priestor pre odborný a kariérny rast
  • Veľa príležitostí pre získavanie nových informácií a skúseností
  • Možnosť sebarealizácie - veľký priestor pre prinášanie nových nápadov a riešení
  • Podpora vzdelávania
  • Odmeňovací systém
  • Karta Multisport
  • Teambuildingy, tematické raňajky, dobrovoľnícke aktivity v rámci práce
  • Moderné technické vybavenie (notebook, služobný telefón)

Informácie o výberovom konaní

Pozícia je vhodná pre absolventa.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)

Ostatné znalosti

Microsoft Word - Mierne pokročilý
Microsoft Excel - Mierne pokročilý
Internet - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Mierne pokročilý
Hospodárska korešpondencia - Mierne pokročilý
Strojopis - Mierne pokročilý
Pokladňa - Základy
Elektronická schránka Slovensko.sk - Základy

Vodičský preukaz

B

Prax na pozícii/v oblasti

administratíva

Počet rokov praxe

1

Pozícia je vhodná pre absolventa

Áno

Osobnostné predpoklady a zručnosti

  • výborné vyjadrovacie a komunikačné schopnosti,
  • príjemné a decentné vystupovanie,
  • samostatnosť / vysoká miera organizovanosti v time management (rozloženie pracovných úloh a dochvíľnosť pri ich plnení)
  • asertivita, schopnosť podania spätnej väzby,
  • lojalita a diskrétnosť,
  • časová flexibilita a odolnosť voči stresu,
  • pracovitosť, vytrvalosť, ochota učiť sa,
  • zodpovedný a aktívny prístup k zvereným úlohám,
  • schopnosť vyhodnotiť situáciu pri komunikácii s klientom/inými osobami,
  • ecofriendly založená osoba, ktorej záležia na prostredí v ktorom pracuje a svoje presvedčenie bude s radosťou uplatňovať aj na pracovisku.


Výhodou znalosť práce s digitálnymi platformami Slovensko.sk, mandátnym preukazom (elektronickým podpisovaním dokumentov) a elektronickým verejným obstarávaním.

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Kreston Slovakia poskytuje komplexné audítorské, daňové, účtovné a právne služby, ako aj služby kybernetickej bezpečnosti, procesného riadenia a komplexné ekonomické poradenstvo. Naše služby poskytujeme nielen v rámci bežnej správy, ale aj v štruktúrovaných transakciách a špecializovaných projektoch.

Sme súčasťou medzinárodnej siete Kreston Global združujúcej viac ako 23 500 odborníkov vo vyše 160 poradenských firmách v 110 krajinách. Spoločnosti siete Kreston, v súčasnosti 13. najväčšej globálnej siete v oblasti poradenstva, radia firmám aj jednotlivcom v celom spektre účtovných a poradenských potrieb, nech už podnikajú kdekoľvek na svete.

Zanietenosť a osobný prístup z nás robia nielen profesionálov, ale predovšetkým vnímavých partnerov pre našich klientov.

V čom je Kreston iný?
• Práca nás baví
• Do kancelárie chodíme radi
• Sme pozitívne naladení
• Sme féroví
• Vzájomne si zdieľame vedomosti, čo nás spolu posúva vpred

Rastieme a preto chceme posilniť náš team. Neváhajte a pridajte sa k nám už dnes!

Počet zamestnancov

20-24 zamestnancov

Kontakt

Kontaktná osoba: Valeria Sosnovska
Tel.: +421918461878
E-mail: poslať životopis
ID: 4376345  Dátum zverejnenia: 12.4.2024  Základná zložka mzdy (brutto): 1 300 EUR/mesiac