Where
Talent Meets
Opportunity
Pošli svoj životopis a urob
krok správnym smerom

Senior Administrative Assistant

KPMG

Miesto práce
Dvořákovo nábrežie 10, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
Dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
Dohodou

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

• Zabezpečenie plynulého chodu oddelenia
• Vybavovanie korešpondencie, telefonických rozhovorov a návštev
• Organizovanie stretnutí, koordinácia meetingov
• Prehľad o rozvrhu práce vedenia spoločnosti a jeho dopĺňanie
• Príprava podkladov, materiálov, prezentácií na porady a obchodné jednania
• Príprava reportov, jednoduchých analýz, prehľady
• Objednávanie a vedenie evidencie kancelárskeho materiálu, občerstvenia a tonerov
• Evidencia prijatých a odoslaných zásielok
• Organizácia (plánovanie, pomoc pri výbere, rezervácii, objednávaní, vybavovanie víz) služobných ciest, hotelov a rezervácií áut a príprava cestovných plánov pre manažérov spoločnosti
• Kontaktná osoba pre šírenie informácií a pri implementácii nových požiadaviek, postupov, politík atď
• Koordinácia tímu administratívnych asistentiek
• Organizácia konferencií
• Participácia na ad hoc projektoch

Zamestnanecké výhody, benefity

- Práca v medzinárodnej spoločnosti, mladom a dynamickom kolektíve
- Atraktívne zamestnanecké výhody
- Aktívna komunikácia v anglickom jazyku

Informácie o výberovom konaní

Kontaktovať budeme len vybraných uchádzačov.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Vzdelanie v odbore

Obchodné, ekonomické

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Ostatné znalosti

Hospodárska korešpondencia - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý

Počet rokov praxe

4

Osobnostné predpoklady a zručnosti

- Pokročilá znalosť práce v MS Office
- Pokročilá znalosť anglického jazyka
- Skúsenosti s prácou v oblasti administratívy
- Skúsenosť s vedením menšieho tímu
- Výborné komunikačné, organizačné a argumentačné zručnosti
- Asertívna osobnosť
- Aktívny prístup
- Schopnosť pracovať vo veľkom tíme

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Spoločnosť KPMG pôsobí na slovenskom trhu už od roku 1991. Za ten čas sme si vybudovali rozsiahlu sieť klientov, medzi ktorých patria malé a stredne veľké slovenské spoločnosti, korporácie, organizácie štátnej a verejnej správy a súkromní investori zo všetkých hlavných priemyselných odvetví. Dnes máme na Slovensku viac ako 400 zamestnancov, ktorí poskytujú široký rozsah profesionálnych služieb v oblasti auditu, daní, právnych služieb a poradenstva.
Spoločne vytvárame hodnoty, ktorým veríme, napredujeme, napĺňame výzvy, ktoré sme si stanovili, pracujeme s nadšením a s cieľom budovať dôveru našich ľudí, partnerov a klientov. Značka KPMG je výnimočná, spája v sebe silu odborných znalostí, inovatívneho myslenia a prosperity. Vytvárame motivujúce pracovné prostredie, spolupracujeme s komunitami a podporujeme spoločenskú zodpovednosť.

Počet zamestnancov

250-499 zamestnancov

Kontakt

Kontaktná osoba: KPMG Slovensko
E-mail: poslať životopis

Pošli nám svoj životopis

ID: 1720998  Dátum zverejnenia: 30.6.2014  Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: Dohodou