Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Asistent/ka členky predstavenstva
Miesto práce
Headquarters: Polus Tower 1, Vajnorská 100/A, 831 04 Bratislava, Bratislava
Headquarters: Polus Tower 1, Vajnorská 100/A, 831 04 Bratislava, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
01.07.2017/dohodou
01.07.2017/dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
dohodou
dohodou
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Asistent/ka členky predstavenstva poskytuje administratívnu podporu a asistenčné služby na vysokej profesionálnej úrovni. Predstavuje osobnosť, ktorej nechýba takt, diplomacia, správny úsudok, empatia a pozitívny postoj. Vzhľadom na citlivé informácie s ktorými prichádza denne do styku, je nevyhnutným osobnostným predpokladom najmä lojálnosť a diskrétnosť.
Hlavnou pracovnou zodpovednosťou je zabezpečenie bezproblémového chodu kancelárie, čo si vyžaduje výborné komunikačné, organizačné a plánovacie zručnosti, rozhodovacie schopnosti a zmysel pre detail.
Medzi hlavné pracovné činnosti patrí:
Hlavnou pracovnou zodpovednosťou je zabezpečenie bezproblémového chodu kancelárie, čo si vyžaduje výborné komunikačné, organizačné a plánovacie zručnosti, rozhodovacie schopnosti a zmysel pre detail.
Medzi hlavné pracovné činnosti patrí:
- zabezpečiť plynulú internú a externú komunikáciu kancelárie v slovenskom aj anglickom (prípadne nemeckom) jazyku,
- sledovať a koordinovať pracovný kalendár členky predstavenstva,
- dojednávať a organizačne zabezpečiť pracovné stretnutia, porady a rokovania predstavenstva,
- pripravovať a organizovať firemné (pracovné a spoločenské) podujatia,
- pripravovať materiály a podklady k jednaniam a rokovaniam, spracovávať zápisy zo zasadaní a porád (aj v anglickom jazyku),
- zostavovať plán pracovných ciest a zabezpečovať rezervácie hotelov, cestovných dokladov, vyúčtovania pracovných ciest,
- evidovať termíny pre plnenie úloh a dozerať na ich dodržiavanie,
- plniť administratívne úlohy, vrátane prípravy reportov, prezentácií, štatistík,
- evidovať a archivovať korešpondenciu, zmluvy a interné predpisy v internom informačnom systéme,
- objednávať kancelárske potreby, občerstvenie,
- plniť pracovné úlohy podľa pokynov členov predstavenstva.
Zamestnanecké výhody, benefity
Čo ponúkame my:
- príjemné pracovné prostredie s profesionálnou podporou,
- zaujímavú a mnohostrannú prácu v silnej a dynamickej spoločnosti s medzinárodnou účasťou,
- osobný rozvoj,
- kvalitné zaškolenie a ďalšie nadstavbové školenia potrebné k výkonu práce,
- jazykovú výučbu na pracovisku,
- nadštandardnú zdravotnú starostlivosť,
- voliteľný benefit v rámci programu cafeteria,
- príspevok na DDP a ďalšie.
Informácie o výberovom konaní
V prípade, že máte záujem o ponúkanú pracovnú pozíciu a spĺňate uvedené požiadavky, zašlite nám štruktúrovaný životopis v slovenskom a anglickom jazyku.
Vopred ďakujeme všetkým za prejavený záujem o ponúkanú pracovnú pozíciu. Vyhradzujeme si právo kontaktovať len vybraných uchádzačov.
Tešíme sa na stretnutie.
Zaslaním životopisu nám zároveň dávate súhlas so spracovaním Vašich osobných údajov v internej personálnej databáze našej spoločnosti. Osobné údaje sú uchovávané po dobu 1 mesiaca od zverejnenia ponuky, po uplynutí uvedenej doby budú vymazané zo systému alebo zlikvidované skartovaním.
Vopred ďakujeme všetkým za prejavený záujem o ponúkanú pracovnú pozíciu. Vyhradzujeme si právo kontaktovať len vybraných uchádzačov.
Tešíme sa na stretnutie.
Zaslaním životopisu nám zároveň dávate súhlas so spracovaním Vašich osobných údajov v internej personálnej databáze našej spoločnosti. Osobné údaje sú uchovávané po dobu 1 mesiaca od zverejnenia ponuky, po uplynutí uvedenej doby budú vymazané zo systému alebo zlikvidované skartovaním.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Pokročilý (C1)
Ostatné znalosti
Hospodárska korešpondencia - Expert
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Visio - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Visio - Pokročilý
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- prax min. 2 roky na asistentskej pozícii a v oblasti vedenia kancelárie/sekretariátu pre vyšší manažment,
- vynikajúci self&time manažment,
- znalosť administratívnej korešpondencie,
- anglický jazyk (aktívna znalosť slovom a písmom), nemecký jazyk (výhodou),
- komunikačné, organizačné a koordinačné zručnosti,
- schopnosť riešiť problémové situácie, asertivita,
- flexibilita, aktívny prístup k riešeniu úloh,
- diskrétnosť a lojalita,
- precíznosť, zodpovednosť a samostatnosť,
- schopnosť pracovať pod tlakom.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Sme silná úspešná poisťovacia spoločnosť, s dlhoročnou tradíciou na slovenskom poistnom trhu, člen významnej európskej poisťovacej skupiny Vienna Insurance Group. KOOPERATIVA poisťovňa, a.s. Vienna Insurance Group ponúka občanom, fyzickým a právnickým osobám viac ako 100 produktov životného a neživotného poistenia v široko rozvinutej obchodnej sieti agentúr, kancelárií a obchodných miest. Všetky ponúkané produkty a ich všeobecné poistné podmienky zodpovedajú európskemu štandardu.
Kontakt
ID: 3073906
Dátum zverejnenia: 26.5.2017
2017-05-26
lokalita: Bratislava Pozícia: Asistent, Office manager, Sekretárka Spoločnosť: KOOPERATIVA poisťovňa, a.s. Vienna Insurance Group
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: dohodou