Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Objektový(á) manažér(ka) / Vedúci(a) objektov
Klinton | facility
Miesto práce
Bratislavský kraj
Bratislavský kraj
Druh pracovného pomeru
plný úväzok, skrátený úväzok, na dohodu (brigády), živnosť
plný úväzok, skrátený úväzok, na dohodu (brigády), živnosť
Termín nástupu
ASAP resp. dohodou
ASAP resp. dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
800 - 1400 EUR/mesiac, dohodou
800 - 1400 EUR/mesiac, dohodou
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Slovenská spoločnosť rodinného charakteru, rozširuje svoj tím o nového kolegu/kolegyňu, ktorý/á sa nebojí práce a chcel/a by sa stať súčasťou nášho kolektívu.
Úspešný kandidát/ka bude mať:
- zodpovednosť a starostlivosť o zverené objekty - klientov,
- vykonávať kontrolu pracovníkov na objektoch,
- kontrolovať dodávané služby v požadovanej kvalite a termínoch,
- školiť zamestnancov – spôsoby a techniky čistenia a používanie chémie, BOZP a PO
- vyberať zamestnancov - personálne zabezpečenie prevádzky,
- sledovať dochádzku zamestnancov, spracovávať podklady na mzdy,
- pravidelný monitoring a reporting o kvalite poskytovaných služieb na zverených objektoch,
- zodpovedať za dodržiavanie platnej legislatívy SR a interných predpisov spoločnosti,
- objednávať tovar a zodpovedať za zverený majetok a prostriedky,
- hľadať nové príležitosti a možnosti na zlepšovanie.
Úspešný kandidát/ka bude mať:
- zodpovednosť a starostlivosť o zverené objekty - klientov,
- vykonávať kontrolu pracovníkov na objektoch,
- kontrolovať dodávané služby v požadovanej kvalite a termínoch,
- školiť zamestnancov – spôsoby a techniky čistenia a používanie chémie, BOZP a PO
- vyberať zamestnancov - personálne zabezpečenie prevádzky,
- sledovať dochádzku zamestnancov, spracovávať podklady na mzdy,
- pravidelný monitoring a reporting o kvalite poskytovaných služieb na zverených objektoch,
- zodpovedať za dodržiavanie platnej legislatívy SR a interných predpisov spoločnosti,
- objednávať tovar a zodpovedať za zverený majetok a prostriedky,
- hľadať nové príležitosti a možnosti na zlepšovanie.
Zamestnanecké výhody, benefity
- "13. plat"
- bonusy na základe dosahovaných výsledkov
- flexibilná pracovná doba
- príspevok na školenia
- deň voľna za každý odpracovaný rok v spoločnosti
- služobný automobil aj na súkromné účely
- služobný PC/ notebook aj na súkromné účely
- služobný telefón aj na súkromné účely
- práca v dynamickej spoločnosti
- príjemný kolektív
- najmodernejšie pracovné prostriedky
- tímbildingy
- bonusy na základe dosahovaných výsledkov
- flexibilná pracovná doba
- príspevok na školenia
- deň voľna za každý odpracovaný rok v spoločnosti
- služobný automobil aj na súkromné účely
- služobný PC/ notebook aj na súkromné účely
- služobný telefón aj na súkromné účely
- práca v dynamickej spoločnosti
- príjemný kolektív
- najmodernejšie pracovné prostriedky
- tímbildingy
Informácie o výberovom konaní
Ak spĺňate uvedené požiadavky a máte chuť s nami pracovať, žiadosti spolu s profesným životopisom a fotografiou zasielajte e-mailom na adresu [email protected] s označením: "OM - 04/2016" .
Do žiadosti nám prosím napíšte aj odpovede na tieto otázky:
1. Aká je vaša predstava bežného pracovného dňa objektového manažéra?
2. Čo si ceníte na svojom šéfovi?
3. Ako a akými prostriedkami by ste chceli napĺňať stanovené ciele, ktoré sa očakávajú od tejto pozície?
Ďakujeme všetkým kandidátom za prejavený záujem pracovať v našej spoločnosti, avšak iba vybraní kandidáti, ktorí spĺňajú všetky stanovené kritériá, budú kontaktovaní a pozvaní na osobný pohovor.
Zasielaním Vášho životopisu zároveň dávate súhlas so spracovaním Vašich osobných údajov uvedených v životopise za účelom výberového konania na inzerovanú pozíciu prípadne iné pozície, v zmysle Zákona č. 122/2013 Z.z. o ochrane osobných údajov.
Do žiadosti nám prosím napíšte aj odpovede na tieto otázky:
1. Aká je vaša predstava bežného pracovného dňa objektového manažéra?
2. Čo si ceníte na svojom šéfovi?
3. Ako a akými prostriedkami by ste chceli napĺňať stanovené ciele, ktoré sa očakávajú od tejto pozície?
Ďakujeme všetkým kandidátom za prejavený záujem pracovať v našej spoločnosti, avšak iba vybraní kandidáti, ktorí spĺňajú všetky stanovené kritériá, budú kontaktovaní a pozvaní na osobný pohovor.
Zasielaním Vášho životopisu zároveň dávate súhlas so spracovaním Vašich osobných údajov uvedených v životopise za účelom výberového konania na inzerovanú pozíciu prípadne iné pozície, v zmysle Zákona č. 122/2013 Z.z. o ochrane osobných údajov.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
ekonomické, technické, stavebné, strojárske
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1) alebo Nemecký jazyk - Mierne pokročilý (B1)
Ostatné znalosti
Personalistika - Základy
Mzdové účtovníctvo - Pokročilý
Skladové hospodárstvo - Základy
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Mzdové účtovníctvo - Pokročilý
Skladové hospodárstvo - Základy
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Vodičský preukaz
B
Počet rokov praxe
3
Osobnostné predpoklady a zručnosti
POŽIADAVKY:
- chuť pracovať - PODMIENKOU, ideálne dlhodobo v našej spoločnosti
- dobrá nálada a úsmev - VÝHODOU
- počítačové zručnosti
- schopnosť pracovať samostatne
- komunikačné schopnosti
- organizačné schopnosti
- príjemné vystupovanie - PODMIENKOU
- skúsenosť v oblasti riadenia personálu
- čestnosť a dodržiavanie firemnej kultúry a etického kódexu - PODMIENKOU
- radosť z pružnej pracovnej doby a cestovania v rámci zvereného regiónu
- ochota pracovať nadčas, v prípade potreby aj počas víkendov a sviatkov
- VP sk. B
PRAX:
Výhodou je prax na obdobnej pozícií, prípadne inej pozícii, kde bola vyžadovaná značná miera samostatnosti a zodpovednosti, vedenie ľudí a manažovanie činností.
- chuť pracovať - PODMIENKOU, ideálne dlhodobo v našej spoločnosti
- dobrá nálada a úsmev - VÝHODOU
- počítačové zručnosti
- schopnosť pracovať samostatne
- komunikačné schopnosti
- organizačné schopnosti
- príjemné vystupovanie - PODMIENKOU
- skúsenosť v oblasti riadenia personálu
- čestnosť a dodržiavanie firemnej kultúry a etického kódexu - PODMIENKOU
- radosť z pružnej pracovnej doby a cestovania v rámci zvereného regiónu
- ochota pracovať nadčas, v prípade potreby aj počas víkendov a sviatkov
- VP sk. B
PRAX:
Výhodou je prax na obdobnej pozícií, prípadne inej pozícii, kde bola vyžadovaná značná miera samostatnosti a zodpovednosti, vedenie ľudí a manažovanie činností.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Vo firme pracujú ľudia, ktorí sa tešia do práce.
Ľudia, ktorí vedia, že splniť viac ako sa od nich očakáva, nie je nič mimoriadne.
Ľudia, ktorých si určite zapamätáte, pretože po sebe zanechávajú dobre vykonanú prácu. :o)
Klinton | Facility
• je stabilná spoločnosť s 22-ročnou históriou
• zaoberá sa službami Facility Manažmentu
• upratovanie, strážna služba, recepčné, housekeeping, výškové práce, tepovanie, vo firmách, hoteloch, obchodných, výrobných a administratívnych centrách.
Ľudia, ktorí vedia, že splniť viac ako sa od nich očakáva, nie je nič mimoriadne.
Ľudia, ktorých si určite zapamätáte, pretože po sebe zanechávajú dobre vykonanú prácu. :o)
Klinton | Facility
• je stabilná spoločnosť s 22-ročnou históriou
• zaoberá sa službami Facility Manažmentu
• upratovanie, strážna služba, recepčné, housekeeping, výškové práce, tepovanie, vo firmách, hoteloch, obchodných, výrobných a administratívnych centrách.
Počet zamestnancov
200-249 zamestnancov
ID: 1969938
Dátum zverejnenia: 30.3.2016
2016-03-30
lokalita: Bratislavský kraj Pozícia: Facility manager, Projektový manažér, Správca budov Spoločnosť: Klinton | facility
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 800 - 1400 EUR/mesiac, dohodou