Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Administratívna pracovníčka / pracovník na čiastočný úväzok (polovičný až trojštvrtinový)
KLIKA-BP, s.r.o.
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
skrátený úväzok
skrátený úväzok
Termín nástupu
ihned
ihned
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
-výkon kancelárskych a sekretárskych úloh – evidencia dopytov, ponúk a uzatváraných zmlúv; zostavovanie a písanie bežných listov, spracovanie obchodných, marketingových a priebežných analýz, výpomoc vedúcim pracovníkom, plnenie úloh vedenia spoločnosti
-príprava podkladov pre účtovníctvo, vykonávanie jednoduchých účtovných operácií (zadávanie prijatých faktúr, vystavovanie faktúr, podklady pre mzdy a úhrady, skladová evidencia a pod.)
-vedenie personálnej evidencie
-organizačné zabezpečovanie chodu kancelárie spoločnosti
Požadujeme:
-skúsenosti a prax v účtovníctve výhodou
-užívateľská znalosť PC – MS Office (Word, Excel, Power Point), bežnej kancelárskej techniky
-prax v administratíve min. 2 roky
-znalosť hospodárskej korešpondencie
-znalosť spoločenskej etikety
-zdravotnú spôsobilosť pre výkon administratívnej činnosti
-príprava podkladov pre účtovníctvo, vykonávanie jednoduchých účtovných operácií (zadávanie prijatých faktúr, vystavovanie faktúr, podklady pre mzdy a úhrady, skladová evidencia a pod.)
-vedenie personálnej evidencie
-organizačné zabezpečovanie chodu kancelárie spoločnosti
Požadujeme:
-skúsenosti a prax v účtovníctve výhodou
-užívateľská znalosť PC – MS Office (Word, Excel, Power Point), bežnej kancelárskej techniky
-prax v administratíve min. 2 roky
-znalosť hospodárskej korešpondencie
-znalosť spoločenskej etikety
-zdravotnú spôsobilosť pre výkon administratívnej činnosti
Zamestnanecké výhody, benefity
-TPP alebo VPP na čiastočný úväzok (práca pravidelne 4-5 dní v týždni, so skrátenou pracovnou dobou),
-vhodné pre študentov, ženy na materskej dovolenke, dôchodcov a pod.
-zaujímavé finančné ohodnotenie podľa výkonu, schopností, znalostí, vedomostí
-dôveru a zázemie vysoko odborného tímu
-prácu v stabilnej spoločnosti, ďalšie zamestnanecké výhody ako zamestnanci na plný pracovný úväzok
Očakávame:
-vysoké pracovné nasadenie
-schopnosť a ochotusa ďalej vzdelávať
-asertívne a komunikačné schopnosti, spoľahlivosť
-schopnosť a spôsobilosť spolupracovať v tíme
-vhodné pre študentov, ženy na materskej dovolenke, dôchodcov a pod.
-zaujímavé finančné ohodnotenie podľa výkonu, schopností, znalostí, vedomostí
-dôveru a zázemie vysoko odborného tímu
-prácu v stabilnej spoločnosti, ďalšie zamestnanecké výhody ako zamestnanci na plný pracovný úväzok
Očakávame:
-vysoké pracovné nasadenie
-schopnosť a ochotusa ďalej vzdelávať
-asertívne a komunikačné schopnosti, spoľahlivosť
-schopnosť a spôsobilosť spolupracovať v tíme
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)
Počet rokov praxe
2
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Firma zaoberajúca sa komplexným riešením požiarnej bezpečnosti stavieb, projekciou, montážou a servisom stabilných a polostabilných hasiacich zariadení..
Počet zamestnancov
10-19 zamestnancov
ID: 1850239
Dátum zverejnenia: 29.8.2014
2014-08-29
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent Spoločnosť: KLIKA-BP, s.r.o.