Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Riaditeľ pobočky - KJG Bratislava
KJG a. s.
Miesto práce
Rybničná 49, Bratislava - Vajnory, Bratislava
Rybničná 49, Bratislava - Vajnory, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
Dohodou
Dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
Špecifikované na osobnom pohovore
Špecifikované na osobnom pohovore
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Náplň práce:
- riadenie a koordinovanie obchodných aktivít s cieľom efektívneho predaja klampiarskych produktov a služieb
- komunikácia s obchodnými partnermi a získavanie nových potenciálnych partnerov, budovanie vzťahov s kľúčovými partnermi
- komunikácia a spolupráca s centrálou spoločnosti a ostatnými pobočkami
- zavádzanie a aplikovanie postupov, zmien v rámci chodu pobočky na základe podnetov z centrály spoločnosti
- reprezentácia spoločnosti na jednaniach s obchodnými partnermi
- prezentácia noviniek, akcií a služieb v regióne
- analýza trhu, konkurencie a rozvoj príležitostí, navrhovanie marketingových aktivít zameraných na podporu predaja
- vykonávanie riadnej a priebežnej inventarizácie zásob
- vypracovávanie pravidelných reportov a analýz predaja
- prijímanie sťažností od zákazníkov, riešenie a vybavovanie reklamácií v súlade s platnou legislatívou a internými predpismi
- organizovanie pracovných, administratívnych činností prevádzky
- vedenie, motivovanie a hodnotenie pracovníkov, kontrola v oblasti bezpečnosti práce
- starostlivosť o plynulý chod pobočky
- riadenie a koordinovanie obchodných aktivít s cieľom efektívneho predaja klampiarskych produktov a služieb
- komunikácia s obchodnými partnermi a získavanie nových potenciálnych partnerov, budovanie vzťahov s kľúčovými partnermi
- komunikácia a spolupráca s centrálou spoločnosti a ostatnými pobočkami
- zavádzanie a aplikovanie postupov, zmien v rámci chodu pobočky na základe podnetov z centrály spoločnosti
- reprezentácia spoločnosti na jednaniach s obchodnými partnermi
- prezentácia noviniek, akcií a služieb v regióne
- analýza trhu, konkurencie a rozvoj príležitostí, navrhovanie marketingových aktivít zameraných na podporu predaja
- vykonávanie riadnej a priebežnej inventarizácie zásob
- vypracovávanie pravidelných reportov a analýz predaja
- prijímanie sťažností od zákazníkov, riešenie a vybavovanie reklamácií v súlade s platnou legislatívou a internými predpismi
- organizovanie pracovných, administratívnych činností prevádzky
- vedenie, motivovanie a hodnotenie pracovníkov, kontrola v oblasti bezpečnosti práce
- starostlivosť o plynulý chod pobočky
Zamestnanecké výhody, benefity
- zázemie stabilnej európskej firmy
- nadštandardné pracovné prostredie
- séria odborných školení
- vynikajúce platové ohodnotenie
- nadštandardné pracovné prostredie
- séria odborných školení
- vynikajúce platové ohodnotenie
Informácie o výberovom konaní
Ak sa chcete zaradiť do nášho kolektívu a spĺňate požiadavky uvedené v inzeráte, využite túto príležitosť a neváhajte svoju žiadosť spolu s profesným životopisom zaslať prostredníctvom portálu Profesie po kliknutí na odkaz „Poslať životopis“
Ďakujeme za prejavený záujem, kontaktovať budeme len vybraných uchádzačov.
Zaslaním Vášho životopisu zároveň dávate súhlas so spracovaním Vašich osobných údajov za účelom výberu kandidátov v zmysle Zákona č. 122/2013 Z.z. o ochrane osobných údajov.
Ďakujeme za prejavený záujem, kontaktovať budeme len vybraných uchádzačov.
Zaslaním Vášho životopisu zároveň dávate súhlas so spracovaním Vašich osobných údajov za účelom výberu kandidátov v zmysle Zákona č. 122/2013 Z.z. o ochrane osobných údajov.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
stavebné, technické, ekonomické
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1) alebo Nemecký jazyk - Mierne pokročilý (B1) alebo Maďarský jazyk - Mierne pokročilý (B1)
Ostatné znalosti
Pokladňa - Pokročilý
Fakturácia - Pokročilý
Skladové hospodárstvo - Pokročilý
Hospodárska korešpondencia - Pokročilý
Personalistika - Základy
Fakturácia - Pokročilý
Skladové hospodárstvo - Pokročilý
Hospodárska korešpondencia - Pokročilý
Personalistika - Základy
Vodičský preukaz
B
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- podmienkou je predchádzajúca prax minimálne 3 roky v oblasti predaja/obchodu, výhodou je orientácia v stavebníctve a skúsenosti s riadením väčšieho kolektívu
- prozákaznícky prístup s cieľom odborného poradenstva
- logicky analyzovať vzniknuté situácie a navrhovať riešenia
- obchodné a komunikačné zručnosti na vysokej úrovni
- schopnosť sústrediť sa na detaily
- reprezentatívne vystupovanie
- organizačné schopnosti
- prozákaznícky prístup s cieľom odborného poradenstva
- logicky analyzovať vzniknuté situácie a navrhovať riešenia
- obchodné a komunikačné zručnosti na vysokej úrovni
- schopnosť sústrediť sa na detaily
- reprezentatívne vystupovanie
- organizačné schopnosti
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Spoločnosť KJG a.s. patrí medzi lídrov vo výrobe odkvapového systému a strešnej krytiny na Slovensku a v Čechách.
Firma spracúva suroviny ako pozinkovaný plech, pozinkovaný plech lakovaný, hliníkový plech, hliníkový plech lakovaný, titánzinkový plech, medený plech i nerezový plech.
Viac informácií o nás nájdete na www.kjg.sk
Firma spracúva suroviny ako pozinkovaný plech, pozinkovaný plech lakovaný, hliníkový plech, hliníkový plech lakovaný, titánzinkový plech, medený plech i nerezový plech.
Viac informácií o nás nájdete na www.kjg.sk
Počet zamestnancov
250-499 zamestnancov
ID: 3025869
Dátum zverejnenia: 21.4.2017
2017-04-21
lokalita: Bratislava Pozícia: Riaditeľ pobočky, Vedúci oddelenia, Vedúci predajne/prevádzky, Vedúci prevádzky Spoločnosť: KJG a. s.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: Špecifikované na osobnom pohovore