Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Zamestnanec administratívy a zákazníckeho servisu - Bratislava
XXXLutz
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
asap
asap
Mzdové podmienky (brutto)
850 EUR/mesiac600,- € základná mzda+250,- € osobné ohodnotenie+37,- € obratová prémia+príplatky podľa ZP
850 EUR/mesiac600,- € základná mzda+250,- € osobné ohodnotenie+37,- € obratová prémia+príplatky podľa ZP
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Vaše úlohy:
* administatívny príjem tovaru
* spracovanie objednávok
* intenzívna komunikácia s dodávateľmi aj v cudzom jazyku (NJ)
* riešenie požiadaviek zákazníka osobne, telefonicky alebo e-mailom
* vedenie a kontrola hospodárskej agendy
* administatívny príjem tovaru
* spracovanie objednávok
* intenzívna komunikácia s dodávateľmi aj v cudzom jazyku (NJ)
* riešenie požiadaviek zákazníka osobne, telefonicky alebo e-mailom
* vedenie a kontrola hospodárskej agendy
Zamestnanecké výhody, benefity
Ponúkame:
* rôznorodú zaujímavú prácu v mladom dynamickom kolektíve
* možnosť využívať cudzie jazyky
* zaškolenie a zapracovanie
* zázemie úspešnej stabilnej zahraničnej spoločnosti
* rôznorodú zaujímavú prácu v mladom dynamickom kolektíve
* možnosť využívať cudzie jazyky
* zaškolenie a zapracovanie
* zázemie úspešnej stabilnej zahraničnej spoločnosti
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti
Slovenský jazyk - Expert (C2) a Nemecký jazyk - Úplný začiatočník (A1)
Ostatné znalosti
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Požadujeme:
* stredoškolské vzdelanie s maturitou
* skúsenosti s riešením reklamácií výhodou
* znalosť práce s PC
* proklientský prístup
* profesionálne vystupovanie, orientácia na zákazníka, schopnosť riešenia konfliktných situácií, odolnosť voči stresu, komunikatívnosť, flexibilitu, loajalitu, samostatnosť, dôslednosť
* ovládanie NJ /AJ/ na komunikatívnej úrovni-výhodou
* stredoškolské vzdelanie s maturitou
* skúsenosti s riešením reklamácií výhodou
* znalosť práce s PC
* proklientský prístup
* profesionálne vystupovanie, orientácia na zákazníka, schopnosť riešenia konfliktných situácií, odolnosť voči stresu, komunikatívnosť, flexibilitu, loajalitu, samostatnosť, dôslednosť
* ovládanie NJ /AJ/ na komunikatívnej úrovni-výhodou
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Skupina XXXLutz prevádzkuje viac ako 320 obchodov s nábytkom v 13 európskych krajinách (Rakúsko, Nemecko, Česká republika, Maďarsko, Slovinsko, Slovensko, Chorvátsko, Rumunsko, Bulharsko, Švajčiarsko, Švédsko, Srbsko a Poľsko) a momentálne zamestnáva viac ako 25 700 ľudí. S ročným obratom 5,1 miliardy EUR je skupina XXXLutz druhým najväčším predajcom nábytku na svete.
Kontakt
ID: 1639773
Dátum zverejnenia: 20.2.2020
2020-02-20
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Pracovník reklamačného oddelenia, Špecialista podpory zákazníkov Spoločnosť: XXXLutz
Základná zložka mzdy (brutto): 850 EUR/mesiac