Asistentka / Office Manager

Kharisma, s. r. o.

Miesto práce
Bratislava III (v blízkosti nák. centra Polus)
Druh pracovného pomeru
na dohodu (brigády), živnosť
Termín nástupu
asap
Ponúkaný plat (brutto)
5 Eur/hodina

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Hľadáme sympatickú osobu, s ktorou bude radosť komunikovať. Ide o dlhodobú pozíciu, nemáme záujem o niekoho, kto to bude brať ako brigádu na krátky čas. Ideálny kandidát je študentka 2., 3. alebo 4. ročníka.

Práca na cca 50 - 80 hodín mesačne.

Na starosti by si mala celkovú finančnú agendu agentúry, od fakturácie, objednávok, rozpočtov, úhrad... Ideálne pre kandidáta so zmyslom pre detail.

Prosíme uchádzačov, aby si mylne nemysleli, že pôjde o marketingovú alebo PR prácu, hľadáme vyslovene excelovský typ človeka, pedanta, ktorý obľubuje excelovské tabuľky, a ktorý by komunikoval s účtovníčkou.

Tvoja náplň práce:
- komunikácia s dodávateľmi a odberateľmi
- dohľad nad fakturáciou a vystavovanie faktúr
- evidencia a spracovanie účtovných podkladov
- príprava podkladov pre účtovnú kanceláriu na spracovanie miezd a DPH
- sledovanie pohľadávok
- tvorba a spravovanie interných finančných výkazov spoločnosti
- starostlivosť o chod kancelárie
- iné administratívne činnosti

Zamestnanecké výhody, benefity

• Príjemné prostredie v dynamickom agentúrnom kolektíve
• Mobilný telefón
• Veľa sa naučíš, čím menšia firma, tým viac priestoru na sebarozvoj :)

Informácie o výberovom konaní

V prípade, že Ťa naša pracovná ponuka zaujala, prosíme Ťa o:

1. zaslanie životopisu v slovenskom jazyku na e-mail info@kharisma.sk
2. zaslanie fotografie priamo v CV
3. zaslanie motivácie - či už prostredníctvom motivačného listu, videa alebo akejkoľvek inej platformy :)
4. uvedenie do predmetu e-mailu: Vaša nová Asistentka :)

Vyhovujúci kandidáti budú kontaktovaní telefonicky alebo e-mailom za účelom dohodnutia osobného stretnutia. Mrzí nás to, ale ostatných uchádzačov nemáme kapacitu kontaktovať.

Predpokladaný termín ukončenia výberového konania

2.5.2017 (ostáva ešte 9 dní)

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa

Jazykové znalosti

Slovenský jazyk - Expert (C2) a
Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)

Administratívne a ekonomické znalosti

Strojopis - základy
Hospodárska korešpondencia - základy
Podvojné účtovníctvo - základy
Fakturácia - základy
Pokladňa - základy

Počítačové znalosti - používateľ

POHODA - základy
Microsoft Excel - pokročilý
Microsoft Word - pokročilý
Microsoft PowerPoint - pokročilý

Počet rokov praxe

1

Pozícia je vhodná pre absolventa

Áno

Osobnostné predpoklady a zručnosti

Je pre nás dôležité, aby si bola osôbka, ktorá:

- je usmiata a príjemná a je radosťou stretnúť ju na chodbe
- sa rada učí nové veci
- je pedantná a dôsledná
- iniciatívna a zodpovedná
- má schopnosť určiť si priority a riešiť problémy s ľahkosťou
- má rozhodovacie schopnosti
- má prax (ideálne min. 12 mesiacov)
- má výbornú pamäť (toto sa nám ozaj veľmi osvedčilo :) práca Ti pôjde vďaka tomu s väčšou ľahkosťou)

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Sme dynamická a stabilná PR agentúra, ktorá má veľa zaujímavých klientov. Sídlime v rodinnom domčeku spolu s prekladateľskou agentúrou a online agentúrou.

Oceníme, ak si o nás niečo naštudujete na www.kharisma.sk a na www.facebook.com/kharisma.sk.

Počet zamestnancov

5-9 zamestnancov

Adresa spoločnosti

Kharisma, s. r. o.
Pluhová 42
831 03 Bratislava
http://www.kharisma.sk

Kontakt

Kontaktná osoba: Mgr. Kristína Čambalová
Tel.: 0911 611 743
E-mail: poslať životopis
ID: 1126151   Dátum zverejnenia: 13.4.2017