Office asistent/ka

Key Marketing, s.r.o.

Miesto práce
Einsteinova, Petržalka
Druh pracovného pomeru
plný úväzok, na dohodu (brigády), živnosť
Termín nástupu
ASAP
Mzdové podmienky (brutto)
1 200 EUR/mesiacVariabilná zložka: provízie + bonusy, motivačné súťaže o dovolenky, mobilné telefóny a iné..

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Vašou náplňou práce bude:
- dôkladné školenie so skúseným kolegom
- postupné začlenenie do chodu kancelárie
- starostlivosť o klientov, rozvíjanie vzťahov s klientmi
- komunikácia s klientmi (osobná, telefonická, e-mailová)
- riešenie obchodných prípadov pod dohľadom
- po zaškolení samostatná činnosť
- príprava na odbornejšiu pozíciu
- profesionálne programy

Zamestnanecké výhody, benefity

- moderné pracovné prostredie
- istota vysokého fixného platu + provízie a bonusy
- nadštandardné motivujúce odmeny
- osobnostný a kariérny rozvoj
- školenia a vzdelávanie v rámci pracovnej doby
- pracovný telefón s neobmedzeným paušálom

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské bez maturity
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Jazykové znalosti

Slovenský jazyk - Expert (C2) alebo Český jazyk - Expert (C2)

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Obchodná spoločnosť zastupujúca viaceré medzinárodné firmy, ktoré ponúkajú rôzne investičné služby, zameraná na sprostredkovanie a predaj produktov a služieb našich obchodných partnerov.
Pomáhame korporátnym obchodným spoločnostiam zvyšovať obchodné výsledky a trhový podiel prostredníctvom unikátneho know-how. Poskytujeme prvotriedny obchodný softvér, ktorý umožňuje klientom získať významné znalosti v oblasti obchodu.
Okrem prísnych nariadení, ktoré sa na nás vzťahujú, disponujeme licenciami pre poskytovanie bankových a finančných služieb. Na základe týchto rámcových podmienok sme globálne najlepšie pripravený na súkromných a inštituciálnych klientov. Našou prioritou je vysoký štandard bezpečnosti a kvality služieb, čo si oceňujú súčasní klienti.
Úspech našej spoločnosti je založený na vysoko kvalifikovaných a motivovaných zamestnancov. Príjemné pracovné prostredie, moderné, informačné a komunikačné média, vzdelávanie a odbornú prípravu považujeme za kľúčové predpoklady pre poskytovanie vysoko kvalifikovaných služieb.
Spoločnosť má dlhoročné skúsenosti vo finančnej oblasti.
Talentovaný a motivovaný človek má u nás šancu vydať sa tými najzaujímavejšími smermi, ktoré prispievajú k osobnému rastu a hlbšiemu poznaniu. Umožňujeme mladím, priebojním ľuďom vybudovanie perspektívnej obchodnej kariéry.

Kontakt

Kontaktná osoba: Martina Dohnálková
Tel.: +421914354528
E-mail: poslať životopis
ID: 4745290  Dátum zverejnenia: 26.4.2024  Základná zložka mzdy (brutto): 1 200 EUR/mesiac