Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Front Office Manager pre 5* Hotel
GRAND HOTEL RIVER PARK
Miesto práce
Dvorakovo nabrezie 6, 811 02 Bratislava, Bratislava
Dvorakovo nabrezie 6, 811 02 Bratislava, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
01.6.2015
01.6.2015
Mzdové podmienky (brutto)
Dohodou podľa kvalifikácie
Dohodou podľa kvalifikácie
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Z dôvodu kariérneho posunu kolegov do zahraničia, hľadáme:
FOM - skutočný PROFESIONÁL s PRAXOU NA VEDÚCEJ POZÍCII na recepcii v hoteloch vyššej ( 5*) kategórie, kde job description by mala byt dostatočne známa...
Kandidat ovláda hotelový software (Opera/ Fidelio ), s plynulou komunikáciou v angličtine (+nemčina výhodou) a idealne lokalny/ slovansky jazyk.
Cudzincov bez platnych povoleni zamestnat bouzial nevieme.
FOM - skutočný PROFESIONÁL s PRAXOU NA VEDÚCEJ POZÍCII na recepcii v hoteloch vyššej ( 5*) kategórie, kde job description by mala byt dostatočne známa...
Kandidat ovláda hotelový software (Opera/ Fidelio ), s plynulou komunikáciou v angličtine (+nemčina výhodou) a idealne lokalny/ slovansky jazyk.
Cudzincov bez platnych povoleni zamestnat bouzial nevieme.
Zamestnanecké výhody, benefity
Benefity podľa štandardov 5* spoločnosti, dojednané na osobnom pohovore individuálne.
Silný zamestnávateľ v oblasti cestovného ruchu
Bohužiaľ, náš hotel ubytovanie nevie poskytnúť.
Silný zamestnávateľ v oblasti cestovného ruchu
Bohužiaľ, náš hotel ubytovanie nevie poskytnúť.
Informácie o výberovom konaní
Svoje žiadosti / CV v anglickom jazyku zasielajte prosím na uvedený kontakt.
NA OSOBNÝ POHOVOR BUDEME POZÝVAŤ LEN TÝCH KANDIDÁTOV, KTORÍ ČO NAJVIAC SPĹŇAJÚ NAŠE POŽIADAVKY.
Už vopred sa ospravedlňujeme všetkým tým, ktorých sme na pohovor nepozvali a za ich čas venovaný tomuto inzerátu veľmi pekne ďakujeme a prajem veľa šťastia pri hľadaní vhodného pracovného zaradenie.
Pozícia je naozaj len pre skúseného = profesionálneho bývalého recepčného/- recepčnú v súčasnej pozícii Supervisora či AFO so spomínanou praxou...
NA OSOBNÝ POHOVOR BUDEME POZÝVAŤ LEN TÝCH KANDIDÁTOV, KTORÍ ČO NAJVIAC SPĹŇAJÚ NAŠE POŽIADAVKY.
Už vopred sa ospravedlňujeme všetkým tým, ktorých sme na pohovor nepozvali a za ich čas venovaný tomuto inzerátu veľmi pekne ďakujeme a prajem veľa šťastia pri hľadaní vhodného pracovného zaradenie.
Pozícia je naozaj len pre skúseného = profesionálneho bývalého recepčného/- recepčnú v súčasnej pozícii Supervisora či AFO so spomínanou praxou...
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
Vzdelanie v odbore
Hoteliérstvo
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Pokročilý (C1)
Ostatné znalosti
Pokladňa - Expert
Fakturácia - Expert
Hospodárska korešpondencia - Expert
Fakturácia - Expert
Hospodárska korešpondencia - Expert
Prax na pozícii/v oblasti
Na obdobnej pozícii v hoteloch / recepcii 4-5*
Počet rokov praxe
5
Osobnostné predpoklady a zručnosti
SCOPE
Responsible for the operations of the Reception, Concierge, PABX, Business Center ensuring the highest standards of service in accordance with the operating procedures and Kempinski standards.
OVERALL OBJECTIVES
The job of Front Office Manager is executed satisfactorily when:
Revenues, expenses and profit are closely monitored and budgeted and forecasted figures (over)-achieved.
Financial policies and procedures are implemented.
LQA (Leading Quality Assurance) audit results are 85% and above.
CSS (Customer Satisfaction Survey) results are rated on an average with “5” and above.
ESS (Employee Satisfaction Survey) results are 75% and above.
MAIN RESPONSIBILITIES
Involvement in budget preparations and responsible for profit & loss.
Maximise hotel revenue by controlling room inventory, group blocking, packages, up- selling, adhering to late charge and double occupancy policies to maximize REVPAR.
Prepare the annual budget and manning guide and manage the Front Office Department within budgetary guidelines.
Control the duty roster for sub departments guaranteeing quality as well as considering the highest personnel cost efficiency.
Oversee all labour cost controls within budget limits and occupancy variances to maximize productivity.
Conduct interviews with future employees.
Identify training needs, develop and manage performance.
Approve training plan of all Front Office sub-departments and follow-up to ensure compliance and efficiency of training activities.
Manage all operational tasks as well as their respective delegation and follow-up.
Carry out disciplinary actions in line with company procedures.
Re-evaluate work flows to improve and optimise organisation.
Implement and evaluate procedures and policies.
Ensure clear communication within departments.
Verify that all information requested by the local police authorities are adhered to and prepared accurately.
Organise regular departmental meetings.
Detailed hotel product knowledge, up-to-date with VIP arrivals & events within the hotel and the destination.
Conduct daily walk throughs to ensure quality standards.
Maintain high visibility with guests and employees, handle customers’ complaints and take corrective action.
Set short term and long term measurable objectives to continually improve service levels.
Responsible for maintaining 85% scoring for LQA inspections.
Greet VIP guests and escort them to their room. Farewell of VIP guests upon departure.
Manager on Duty weekdays and weekends.
Rooms Division responsibility in their absence.
Pre-Opening tasks and responsibilities where applicable.
Additional responsibilities and tasks can be added at any time according to the needs of the business and of the hotel.
Responsible for the operations of the Reception, Concierge, PABX, Business Center ensuring the highest standards of service in accordance with the operating procedures and Kempinski standards.
OVERALL OBJECTIVES
The job of Front Office Manager is executed satisfactorily when:
Revenues, expenses and profit are closely monitored and budgeted and forecasted figures (over)-achieved.
Financial policies and procedures are implemented.
LQA (Leading Quality Assurance) audit results are 85% and above.
CSS (Customer Satisfaction Survey) results are rated on an average with “5” and above.
ESS (Employee Satisfaction Survey) results are 75% and above.
MAIN RESPONSIBILITIES
Involvement in budget preparations and responsible for profit & loss.
Maximise hotel revenue by controlling room inventory, group blocking, packages, up- selling, adhering to late charge and double occupancy policies to maximize REVPAR.
Prepare the annual budget and manning guide and manage the Front Office Department within budgetary guidelines.
Control the duty roster for sub departments guaranteeing quality as well as considering the highest personnel cost efficiency.
Oversee all labour cost controls within budget limits and occupancy variances to maximize productivity.
Conduct interviews with future employees.
Identify training needs, develop and manage performance.
Approve training plan of all Front Office sub-departments and follow-up to ensure compliance and efficiency of training activities.
Manage all operational tasks as well as their respective delegation and follow-up.
Carry out disciplinary actions in line with company procedures.
Re-evaluate work flows to improve and optimise organisation.
Implement and evaluate procedures and policies.
Ensure clear communication within departments.
Verify that all information requested by the local police authorities are adhered to and prepared accurately.
Organise regular departmental meetings.
Detailed hotel product knowledge, up-to-date with VIP arrivals & events within the hotel and the destination.
Conduct daily walk throughs to ensure quality standards.
Maintain high visibility with guests and employees, handle customers’ complaints and take corrective action.
Set short term and long term measurable objectives to continually improve service levels.
Responsible for maintaining 85% scoring for LQA inspections.
Greet VIP guests and escort them to their room. Farewell of VIP guests upon departure.
Manager on Duty weekdays and weekends.
Rooms Division responsibility in their absence.
Pre-Opening tasks and responsibilities where applicable.
Additional responsibilities and tasks can be added at any time according to the needs of the business and of the hotel.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Grand Hotel River Park, a Luxury Collection Hotel v Bratislave, ktorý bol navrhnutý oceneným holandským architektom Erickom van Egeraatom je bývalý Kempinski Hotel River Park, ktorý prešiel rebrandingom v roku 2015 a značka the Luxury Collection je jednou z viac ako 30 značiek/brandov spoločnosti Marriott International .
Hotel leží v srdci mestského projektu s rezidenciami, kanceláriami a obchodmi atraktívnymi pre kozmopolitný štýl života moderného Slovenska. Nachádza sa priamo na brehu Dunaja, iba 10 minút chôdze od centra starého mesta. Ponúka 231 izieb a apartmánov, dve reštaurácie a bar v lobby, vnútorný bazén, ako aj fitnescentrum a Spa, dve veľké konferenčné/ tanečné sály a päť menších konferenčných miestností.
Hotel leží v srdci mestského projektu s rezidenciami, kanceláriami a obchodmi atraktívnymi pre kozmopolitný štýl života moderného Slovenska. Nachádza sa priamo na brehu Dunaja, iba 10 minút chôdze od centra starého mesta. Ponúka 231 izieb a apartmánov, dve reštaurácie a bar v lobby, vnútorný bazén, ako aj fitnescentrum a Spa, dve veľké konferenčné/ tanečné sály a päť menších konferenčných miestností.
Počet zamestnancov
150-199 zamestnancov
ID: 1343312
Dátum zverejnenia: 8.4.2015
2015-04-08
lokalita: Bratislava Pozícia: Prevádzkar, Recepčná, Vedúci oddelenia Spoločnosť: GRAND HOTEL RIVER PARK
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: Dohodou podľa kvalifikácie