Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Portfolio manažér (m/ž)
Centrálne služby
Centrála spoločnosti, Bratislava
plný úväzok
Vopred sa ospravedlňujeme, ale vzhľadom na veľké množstvo uchádzačov a zaslaných žiadostí o zamestnanie nie je možné odpovedať všetkým z vás. Preto budeme kontaktovať len vyhovujúcich uchádzačov a ostatné žiadosti spolu so životopismi budú skartované podľa zákona č. 122/2013 Z. z. o ochrane osobných údajov. Ďakujeme za pochopenie a za prejavený záujem.
Tvoje úlohy
S Vašimi odbornými vedomosťami a skúsenosťami sa budete podieľať na identifikácii potenciálov pre expanziu a modernizovanie filiálok a následné definovanie potrebných stavebných opatrení, spolupráci pri plánovaní stratégií a monitorovaní nehnuteľností. Taktiež budete mať na starosti analýzu nákladov jednotlivých stavebných opatrení, ich odchýliek, efektívnosti a úspešnosti prevedených opatrení, koordináciu termínov a ich následné dodržiavanie.
Výhody práce u nás
• zodpovedné a zaujímavé úlohy
• rôznorodú prácu v dynamickom tíme
• podporu, dôveru a uznanie
• rozmanité možnosti rozvoja
• atraktívne ohodnotenie
• rôznorodú prácu v dynamickom tíme
• podporu, dôveru a uznanie
• rozmanité možnosti rozvoja
• atraktívne ohodnotenie
Tvoj profil
• VŠ stavebného, technického alebo ekonomického smeru; vodičský preukaz sk. B
• prax v podobnej oblasti min. 2 roky; odborné znalosti zo stavebnej oblasti a z oblasti účtovníctva
• nemecký alebo anglický jazyk na aktívnej úrovni
• užívateľskú znalosť Microsoft Office na úrovni pokročilý (Word, Excel, PowerPoint); MS Projekt na úrovni pokročilý
• dynamickú osobnosť s aktívnym prístupom, s pozitívnym vzťahom k číslam, schopnosťou presadiť sa a pozerať na problém z viacerých perspektív a so silným projektovým a koncepčným know-how
• analytické myslenie, komunikačné, koordinačné a organizačné zručnosti; precíznosť
• orientáciu na cieľ; ochota ďalej učiť sa a rozvíjať
• prax v podobnej oblasti min. 2 roky; odborné znalosti zo stavebnej oblasti a z oblasti účtovníctva
• nemecký alebo anglický jazyk na aktívnej úrovni
• užívateľskú znalosť Microsoft Office na úrovni pokročilý (Word, Excel, PowerPoint); MS Projekt na úrovni pokročilý
• dynamickú osobnosť s aktívnym prístupom, s pozitívnym vzťahom k číslam, schopnosťou presadiť sa a pozerať na problém z viacerých perspektív a so silným projektovým a koncepčným know-how
• analytické myslenie, komunikačné, koordinačné a organizačné zručnosti; precíznosť
• orientáciu na cieľ; ochota ďalej učiť sa a rozvíjať
Kontaktná osoba pre nábor zamestnancov:
Barbora Kočnerová
https://kariera.kaufland.sk/
Naša spoločnosť odmieta akúkoľvek formu diskriminácie, mužský rod sa v dokumente používa len z dôvodu zjednodušenia.
ID: 3131874
Dátum zverejnenia: 10.11.2017
2017-11-10
lokalita: Bratislava Pozícia: Rozpočtár/kalkulant stavieb Spoločnosť: Kaufland Slovenská republika v.o.s.