Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Odborný referent zákazníckeho centra (m/ž)
Zákaznícky manažment
Centrála spoločnosti, Bratislava
plný úväzok
Vopred sa ospravedlňujeme, ale vzhľadom na veľké množstvo uchádzačov a zaslaných žiadostí o zamestnanie nie je možné odpovedať všetkým z vás. Preto budeme kontaktovať len vyhovujúcich uchádzačov a ostatné žiadosti spolu so životopismi budú skartované podľa zákona č. 122/2013 Z.z. o ochrane osobných údajov. Ďakujeme za pochopenie a za prejavený záujem.
asap
Tvoje úlohy
Máte výbornú gramatiku a skvelý štylistický prejav, viete pracovať v tíme, aj samostatne? S Vašimi odbornými vedomosťami a skúsenosťami budete spracovávať zákaznícke a ostatné pripomienky na profesionálnej úrovni a snažiť sa o ich bezproblémové vyriešenie podľa stanovených postupov. Na danej pozícii budete spolupracovať s centrálnymi oddeleniami, prevádzkou a DC Ilava pri riešení spoločných úloh a zákazníckych pripomienok. Ďalej budete zodpovedný za vyhodnocovanie pripomienok a za striktné dodržiavanie ochrany osobných údajov pri spracovávaní pripomienok.
Výhody práce u nás
• zodpovedné a zaujímavé úlohy
• rôznorodú prácu v dynamickom tíme
• podporu, dôveru a uznanie
• rozmanité možnosti rozvoja
• atraktívne ohodnotenie
• rôznorodú prácu v dynamickom tíme
• podporu, dôveru a uznanie
• rozmanité možnosti rozvoja
• atraktívne ohodnotenie
Tvoj profil
• min. SŠ vzdelanie
• odborná prax v administratíve, najlepšie v Call Centre min. 1 rok
• aktívna znalosť nemeckého jazyka výhodou
• znalosť MS Office na úrovni pokročilý
• skúsenosti v oblasti Customer Relationship Management
• ochota pracovať podľa rozpisu (doobedná a poobedná práca)
• odborná prax v administratíve, najlepšie v Call Centre min. 1 rok
• aktívna znalosť nemeckého jazyka výhodou
• znalosť MS Office na úrovni pokročilý
• skúsenosti v oblasti Customer Relationship Management
• ochota pracovať podľa rozpisu (doobedná a poobedná práca)
Kontaktná osoba pre nábor zamestnancov:
Barbora Kočnerová
https://kariera.kaufland.sk/
Naša spoločnosť odmieta akúkoľvek formu diskriminácie, mužský rod sa v dokumente používa len z dôvodu zjednodušenia.
ID: 3102275
Dátum zverejnenia: 26.9.2017
2017-09-26
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Helpdesk operátor, Špecialista podpory zákazníkov, Telefonický operátor Spoločnosť: Kaufland Slovenská republika v.o.s.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: dohodou