Odborný referent zákazníckeho centra (m/ž)

Zákaznícky manažment
Centrála spoločnosti, Bratislava
plný úväzok
Vopred sa ospravedlňujeme, ale vzhľadom na veľké množstvo uchádzačov a zaslaných žiadostí o zamestnanie nie je možné odpovedať všetkým z vás. Preto budeme kontaktovať len vyhovujúcich uchádzačov a ostatné žiadosti spolu so životopismi budú skartované podľa zákona č. 122/2013 Z.z. o ochrane osobných údajov. Ďakujeme za pochopenie a za prejavený záujem.
asap

Tvoje úlohy

Máte výbornú gramatiku a skvelý štylistický prejav, viete pracovať v tíme, aj samostatne? S Vašimi odbornými vedomosťami a skúsenosťami budete spracovávať zákaznícke a ostatné pripomienky na profesionálnej úrovni a snažiť sa o ich bezproblémové vyriešenie podľa stanovených postupov. Na danej pozícii budete spolupracovať s centrálnymi oddeleniami, prevádzkou a DC Ilava pri riešení spoločných úloh a zákazníckych pripomienok. Ďalej budete zodpovedný za vyhodnocovanie pripomienok a za striktné dodržiavanie ochrany osobných údajov pri spracovávaní pripomienok.

Výhody práce u nás

• zodpovedné a zaujímavé úlohy
• rôznorodú prácu v dynamickom tíme
• podporu, dôveru a uznanie
• rozmanité možnosti rozvoja
• atraktívne ohodnotenie

Tvoj profil

• min. SŠ vzdelanie
• odborná prax v administratíve, najlepšie v Call Centre min. 1 rok
• aktívna znalosť nemeckého jazyka výhodou
• znalosť MS Office na úrovni pokročilý
• skúsenosti v oblasti Customer Relationship Management
• ochota pracovať podľa rozpisu (doobedná a poobedná práca)

Kontaktná osoba pre nábor zamestnancov:
Barbora Kočnerová


https://kariera.kaufland.sk/

Naša spoločnosť odmieta akúkoľvek formu diskriminácie, mužský rod sa v dokumente používa len z dôvodu zjednodušenia.
ID: 3102275  Dátum zverejnenia: 26.9.2017  Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: dohodou