Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Odborný referent zákazníckeho centra (m/ž) – 6hod. pracovný úväzok
Zákaznícky manažment
Centrála spoločnosti, Bratislava
skrátený úväzok
Vopred sa ospravedlňujeme, ale vzhľadom na veľké množstvo uchádzačov a zaslaných žiadostí o zamestnanie nie je možné odpovedať všetkým z vás. Preto budeme kontaktovať len vyhovujúcich uchádzačov a ostatné žiadosti spolu so životopismi budú skartované podľa zákona č. 122/2013 Z.z. o ochrane osobných údajov. Ďakujeme za pochopenie a za prejavený záujem.
asap
Tvoje úlohy
Máte výbornú gramatiku a skvelý štylistický prejav, viete pracovať v tíme, aj samostatne? S Vašimi odbornými vedomosťami a skúsenosťami budete spracovávať zákaznícke a ostatné pripomienky na profesionálnej úrovni a snažiť sa o ich bezproblémové vyriešenie podľa stanovených postupov. Na danej pozícii budete spolupracovať s centrálnymi oddeleniami, prevádzkou a DC Ilava pri riešení spoločných úloh a zákazníckych pripomienok. Ďalej budete zodpovedný za vyhodnocovanie pripomienok a za striktné dodržiavanie ochrany osobných údajov pri spracovávaní pripomienok.
Výhody práce u nás
• Máte možnosť získať stabilné pracovné miesto v úspešnej spoločnosti.
• Ponúkame Vám rôznorodé úlohy plné výziev a zodpovednosti.
• S našou rozvetvenou sieťou obchodných domov máme zastúpenie v rôznych mestách.
• Umožňujeme Vám kariérne a osobne rásť, nakoľko podporujeme rozvoj vlastných odborníkov a vedúcich zamestnancov.
• Motivujeme a podporujeme Vás prostredníctvom uznania, pochvaly a konštruktívnej spätnej väzby.
• Ponúkame Vám rôznorodé úlohy plné výziev a zodpovednosti.
• S našou rozvetvenou sieťou obchodných domov máme zastúpenie v rôznych mestách.
• Umožňujeme Vám kariérne a osobne rásť, nakoľko podporujeme rozvoj vlastných odborníkov a vedúcich zamestnancov.
• Motivujeme a podporujeme Vás prostredníctvom uznania, pochvaly a konštruktívnej spätnej väzby.
Tvoj profil
• Min. SŠ vzdelanie
• Odborná prax v administratíve, najlepšie v Call Centre min. 1 rok
• Aktívna znalosť nemeckého jazyka výhodou
• Znalosť MS Office na úrovni pokročilý
• Skúsenosti v oblasti Customer Relationship Management
• Odborná prax v administratíve, najlepšie v Call Centre min. 1 rok
• Aktívna znalosť nemeckého jazyka výhodou
• Znalosť MS Office na úrovni pokročilý
• Skúsenosti v oblasti Customer Relationship Management
Kontaktná osoba pre nábor zamestnancov:
Barbora Kočnerová
https://kariera.kaufland.sk/
Naša spoločnosť odmieta akúkoľvek formu diskriminácie, mužský rod sa v dokumente používa len z dôvodu zjednodušenia.
ID: 3055592
Dátum zverejnenia: 11.5.2017
2017-05-11
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Helpdesk operátor, Supervízor call centra, Špecialista podpory zákazníkov, Telefonický operátor Spoločnosť: Kaufland Slovenská republika v.o.s.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: dohodou