Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Špecialista change / projektového manažmentu (m/ž)
Vedenie prevádzky
Centrála spoločnosti, Bratislava
plný úväzok
Vopred sa ospravedlňujeme, ale vzhľadom na veľké množstvo uchádzačov a zaslaných žiadostí o zamestnanie nie je možné odpovedať všetkým z vás. Preto budeme kontaktovať len vyhovujúcich uchádzačov a ostatné žiadosti spolu so životopismi budú skartované podľa zákona č. 122/2013 Z.z. o ochrane osobných údajov. Ďakujeme za pochopenie a za prejavený záujem.
asap
Tvoje úlohy
Vaše odborné vedomosti využijete pri vytváraní konceptov, definovaní procesov, implementácii a presadzovaní systémov v oblasti tovarového hospodárstva, pokladní a systémov komunikácie so zákazníkom. K Vašim početným úlohám bude patriť koordinácia úloh, projektov, testov a následnej implementácie po dohode s odbornými oddeleniami ako aj s ďalšími prierezovými miestami a externými dodávateľmi, pravidelné poskytovanie informácií Vášmu nadriadenému a príprava podkladov relevantných pre rozhodovanie. V rámci Vašej zodpovednosti budete vytvárať, zverejňovať a aktualizovať dokumenty v databáze prevádzky s cieľom podporovať medzinárodnú výmenu informácii. Pre všetky odborné oddelenia budete kompetentnou kontaktnou osobou a budete spolupracovať na projektoch v rámci Kaufland SK.
Výhody práce u nás
• zodpovedné a zaujímavé úlohy
• rôznorodú práca v dynamickom tíme
• podporu, dôveru a uznanie
• rozmanité možnosti rozvoja
• atraktívne ohodnotenie
• rôznorodú práca v dynamickom tíme
• podporu, dôveru a uznanie
• rozmanité možnosti rozvoja
• atraktívne ohodnotenie
Tvoj profil
• máte skúsenosti s prácou v spomínanej oblasti tovarového hospodárstva, ideálne aj z oblasti pokladní a komunikácie so zákazníkmi.
• máte prax v odbore min. 2 roky
• máte ukončené vysokoškolské štúdium alebo vyššie odborné vzdelanie
• komunikatívnosť, organizačný talent a otvorenosť k zmenám patria medzi vaše silné stránky
• konáte s orientáciou na riešenie problémov a dosiahnutie cieľov
• samostatná a zodpovedná práca je pre vás samozrejmosťou
• ste odolný voči stresu, máte analytické schopnosti a ste pripravený prevziať zodpovednosť
• znalosť nemeckého, alternat. anglického jazyka máte na komunikatívnej úrovni (min. úroveň B2)
• máte počítačové znalosti – MS Word, Excel, PowerPoint na užívateľskej úrovni, ideálne s praktickou znalosťou SAP riešenia v maloobchode, resp. z výrobného podniku.
• máte prax v odbore min. 2 roky
• máte ukončené vysokoškolské štúdium alebo vyššie odborné vzdelanie
• komunikatívnosť, organizačný talent a otvorenosť k zmenám patria medzi vaše silné stránky
• konáte s orientáciou na riešenie problémov a dosiahnutie cieľov
• samostatná a zodpovedná práca je pre vás samozrejmosťou
• ste odolný voči stresu, máte analytické schopnosti a ste pripravený prevziať zodpovednosť
• znalosť nemeckého, alternat. anglického jazyka máte na komunikatívnej úrovni (min. úroveň B2)
• máte počítačové znalosti – MS Word, Excel, PowerPoint na užívateľskej úrovni, ideálne s praktickou znalosťou SAP riešenia v maloobchode, resp. z výrobného podniku.
Kontaktná osoba pre nábor zamestnancov:
Andrej Kulaviak
https://kariera.kaufland.sk/
Naša spoločnosť odmieta akúkoľvek formu diskriminácie, mužský rod sa v dokumente používa len z dôvodu zjednodušenia.
ID: 2884620
Dátum zverejnenia: 10.1.2017
2017-01-10
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Obchodný analytik, Obchodný referent, Procesný manažér, Projektový manažér Spoločnosť: Kaufland Slovenská republika v.o.s.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: dohodou