Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Recruiter (m/ž)
Personálne oddelenie
Centrála spoločnosti, Bratislava
plný úväzok
Vopred sa ospravedlňujeme, ale vzhľadom na veľké množstvo uchádzačov a zaslaných žiadostí o zamestnanie nie je možné odpovedať všetkým z vás. Preto budeme kontaktovať len vyhovujúcich uchádzačov a ostatné žiadosti spolu so životopismi budú skartované podľa zákona č. 122/2013 Z.z. o ochrane osobných údajov. Ďakujeme za pochopenie a za prejavený záujem.
asap
Tvoje úlohy
S Vašimi odbornými vedomosťami a skúsenosťami budete zodpovedať za realizáciu výberových procesov, za posudzovanie interných a externých uchádzačov s cieľom najefektívnejšieho obsadenia voľnej pracovnej pozície, nastavovanie štandardov v oblasti výberových procesov, participácia na AC a DC, uverejňovanie inzercie a komunikácia s uchádzačmi. Súčasťou Vašej práce bude navrhovanie optimalizačných riešení procesov, ako aj podpora pri projektoch na personálnom oddelení.
Výhody práce u nás
• Máte možnosť získať stabilné pracovné miesto v úspešnej spoločnosti.
• Ponúkame Vám rôznorodé úlohy plné výziev a zodpovednosti.
• S našou rozvetvenou sieťou obchodných domov máme zastúpenie v rôznych mestách.
• Umožňujeme Vám kariérne a osobne rásť, nakoľko podporujeme rozvoj vlastných odborníkov a vedúcich zamestnancov.
• Motivujeme a podporujeme Vás prostredníctvom uznania, pochvaly a konštruktívnej spätnej väzby.
• Ponúkame Vám rôznorodé úlohy plné výziev a zodpovednosti.
• S našou rozvetvenou sieťou obchodných domov máme zastúpenie v rôznych mestách.
• Umožňujeme Vám kariérne a osobne rásť, nakoľko podporujeme rozvoj vlastných odborníkov a vedúcich zamestnancov.
• Motivujeme a podporujeme Vás prostredníctvom uznania, pochvaly a konštruktívnej spätnej väzby.
Tvoj profil
• SŠ / VŠ ekonomického alebo humanitného zamerania
• Odborná prax min 3 roky na oddelení ľudských zdrojov so zameraním na výber zamestnancov
• Aktívna znalosť anglického alebo nemeckého jazyka, užívateľská znalosť Microsoft Office na úrovni pokročilý
• Odborná prax min 3 roky na oddelení ľudských zdrojov so zameraním na výber zamestnancov
• Aktívna znalosť anglického alebo nemeckého jazyka, užívateľská znalosť Microsoft Office na úrovni pokročilý
Kontaktná osoba pre nábor zamestnancov:
Andrej Kulaviak
https://kariera.kaufland.sk/
Naša spoločnosť odmieta akúkoľvek formu diskriminácie, mužský rod sa v dokumente používa len z dôvodu zjednodušenia.
ID: 2569551
Dátum zverejnenia: 19.5.2016
2016-05-19
lokalita: Bratislava Pozícia: HR generalist, HR Koordinátor, Personalista, Personálny konzultant, Recruiter, špecialista výberov Spoločnosť: Kaufland Slovenská republika v.o.s.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: dohodou