Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Pracovník recepcie (m/ž)
Recepcia
Centrála spoločnosti, Bratislava
plný úväzok
Vopred sa ospravedlňujeme, ale vzhľadom na veľké množstvo uchádzačov a zaslaných žiadostí o zamestnanie nie je možné odpovedať všetkým z vás. Preto budeme kontaktovať len vyhovujúcich uchádzačov a ostatné žiadosti spolu so životopismi budú skartované podľa zákona č. 122/2013 Z.z. o ochrane osobných údajov. Ďakujeme za pochopenie a za prejavený záujem.
asap
Tvoje úlohy
Vašou pracovnou náplňou bude zabezpečenie bezporuchového chodu recepcie, evidencia návštev, obsluha telefónnej ústredne a bezplatnej zákazníckej linky, evidencia došlej pošty. Súčasťou práce bude aj administratívna podpora oddelenia.
Výhody práce u nás
• Máte možnosť získať stabilné pracovné miesto v úspešnej spoločnosti.
• Ponúkame Vám rôznorodé úlohy plné výziev a zodpovednosti.
• S našou rozvetvenou sieťou obchodných domov máme zastúpenie v rôznych mestách.
• Umožňujeme Vám kariérne a osobne rásť, nakoľko podporujeme rozvoj vlastných odborníkov a vedúcich zamestnancov.
• Motivujeme a podporujeme Vás prostredníctvom uznania, pochvaly a konštruktívnej spätnej väzby.
• Ponúkame Vám rôznorodé úlohy plné výziev a zodpovednosti.
• S našou rozvetvenou sieťou obchodných domov máme zastúpenie v rôznych mestách.
• Umožňujeme Vám kariérne a osobne rásť, nakoľko podporujeme rozvoj vlastných odborníkov a vedúcich zamestnancov.
• Motivujeme a podporujeme Vás prostredníctvom uznania, pochvaly a konštruktívnej spätnej väzby.
Tvoj profil
• SŠ / VŠ (pozícia vhodná aj pre čerstvého absolventa)
• Ochota pracovať v poobedných hodinách (12:00 – 20:00)
• Príjemné vystupovanie, komunikačné a organizačné zručnosti
• Ovládanie nemeckého alebo anglického jazyka výhodou
• Užívateľská znalosť Microsoft Office
• Ochota pracovať v poobedných hodinách (12:00 – 20:00)
• Príjemné vystupovanie, komunikačné a organizačné zručnosti
• Ovládanie nemeckého alebo anglického jazyka výhodou
• Užívateľská znalosť Microsoft Office
Kontaktná osoba pre nábor zamestnancov:
Andrej Kulaviak
https://kariera.kaufland.sk/
Naša spoločnosť odmieta akúkoľvek formu diskriminácie, mužský rod sa v dokumente používa len z dôvodu zjednodušenia.
ID: 2547166
Dátum zverejnenia: 4.5.2016
2016-05-04
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Asistent, Helpdesk operátor, Vrátnik, informátor Spoločnosť: Kaufland Slovenská republika v.o.s.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: dohodou