HR Administrator (m/ž)

Personálne oddelenie
Centrála spoločnosti, Bratislava
plný úväzok
Vopred sa ospravedlňujeme, ale vzhľadom na veľké množstvo uchádzačov a zaslaných žiadostí o zamestnanie nie je možné odpovedať všetkým z vás. Preto budeme kontaktovať len vyhovujúcich uchádzačov a ostatné žiadosti spolu so životopismi budú skartované podľa zákona č. 122/2013 Z.z. o ochrane osobných údajov. Ďakujeme za pochopenie a za prejavený záujem.
asap

Tvoje úlohy

S Vašimi odbornými vedomosťami a skúsenosťami budete zodpovedať za administratívnu podporu personálneho oddelenia, korešpondenciu s uchádzačmi, dohľad nad databázou uchádzačov, evidencia a spracovanie elektronických dochádzok, budete participovať na HR projektoch v rámci oddelenia. Súčasťou Vašej práce bude práca v systéme SAP.

Výhody práce u nás

• Máte možnosť získať stabilné pracovné miesto v úspešnej spoločnosti.
• Ponúkame Vám rôznorodé úlohy plné výziev a zodpovednosti.
• S našou rozvetvenou sieťou obchodných domov máme zastúpenie v rôznych mestách.
• Umožňujeme Vám kariérne a osobne rásť, nakoľko podporujeme rozvoj vlastných odborníkov a vedúcich zamestnancov.
• Motivujeme a podporujeme Vás prostredníctvom uznania, pochvaly a konštruktívnej spätnej väzby.

Tvoj profil

• SŠ / VŠ ekonomického, humanitného zamerania (pozícia vhodná aj pre šikovného absolventa)
• Anglický alebo nemecký jazyk aktívne (výhodou nemecký jazyk)
• Užívateľská znalosť Microsoft Office
• Komunikačné a organizačné zručnosti
• Spoľahlivosť, precíznosť, prívetivosť, angažovanosť

Kontaktná osoba pre nábor zamestnancov:
Andrej Kulaviak


https://kariera.kaufland.sk/

Naša spoločnosť odmieta akúkoľvek formu diskriminácie, mužský rod sa v dokumente používa len z dôvodu zjednodušenia.
ID: 2547159  Dátum zverejnenia: 4.5.2016  Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: dohodou