Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Asistent/ka manažmentu
Nehnuteľnosti
Bratislava
plný úväzok
Vopred sa ospravedlňujeme, ale vzhľadom na veľké množstvo uchádzačov a zaslaných žiadostí o zamestnanie nie je možné odpovedať všetkým z vás. Preto budeme kontaktovať len vyhovujúcich uchádzačov a ostatné žiadosti spolu so životopismi budú skartované podľa zákona č. 122/2013 Z. z. o ochrane osobných údajov. Ďakujeme za pochopenie a za prejavený záujem.
Tvoje úlohy
Oblasť nehnuteľností spája úseky Expanzia, Realizácia stavieb a zariadení, Technický nákup, Všeobecné prenájmy a Správa nehnuteľností. Oblasť zlučuje všetky kompetencie, ktoré sa zaoberajú témami rozvoja lokalít, stavbou, modernizáciou filiálok, údržbou, zariadením, nákupom materiálu a služieb na chod filiálok, službami okolo nehnuteľností, prenájmom a správou nehnuteľností. Zahŕňa naše filiálky, centrálu v Bratislave ako aj logistické centrum v Ilave. Cieľom oblasti je, aby bola naša spoločnosť aj vo veciach nehnuteľností vždy jeden krok pred konkurenciou a zákazníkom ponúkol atraktívne miesto na nakupovanie.
S Vašimi odbornými vedomosťami a skúsenosťami budete podporou vedenia IMMO (Nehnuteľností). Budete sa podieľať na úlohách medzi ktoré patrí spracovanie korešpondencie; vedenie termínového kalendára; počítačové spracovanie administratívy; tlmočenie a preklady z a do nemeckého jazyka; bežné organizačné a administratívne práce podľa pokynov nadriadeného; sprostredkovanie komunikácie medzi oddeleniami a GL IMMO.
S Vašimi odbornými vedomosťami a skúsenosťami budete podporou vedenia IMMO (Nehnuteľností). Budete sa podieľať na úlohách medzi ktoré patrí spracovanie korešpondencie; vedenie termínového kalendára; počítačové spracovanie administratívy; tlmočenie a preklady z a do nemeckého jazyka; bežné organizačné a administratívne práce podľa pokynov nadriadeného; sprostredkovanie komunikácie medzi oddeleniami a GL IMMO.
Výhody práce u nás
• Máte možnosť získať stabilné pracovné miesto v úspešnej spoločnosti.
• Ponúkame Vám rôznorodé úlohy plné výziev a zodpovednosti.
• Umožňujeme Vám kariérne a osobne rásť, nakoľko podporujeme rozvoj vlastných odborníkov a vedúcich zamestnancov.
• Motivujeme a podporujeme Vás prostredníctvom uznania, pochvaly a konštruktívnej spätnej väzby.
• Ponúkame Vám rôznorodé úlohy plné výziev a zodpovednosti.
• Umožňujeme Vám kariérne a osobne rásť, nakoľko podporujeme rozvoj vlastných odborníkov a vedúcich zamestnancov.
• Motivujeme a podporujeme Vás prostredníctvom uznania, pochvaly a konštruktívnej spätnej väzby.
Tvoj profil
• SŠ/ VŠ
• nemecký jazyk aktívne, užívateľská znalosť Microsoft office na úrovni pokročilý
• Time manažment, organizačné a koordinačné zručnosti, komunikačné zručnosti
• príjemné a reprezentatívne vystupovanie, schopnosť zvládať stres, sebaorganizácia, dodržiavanie termínov
• nemecký jazyk aktívne, užívateľská znalosť Microsoft office na úrovni pokročilý
• Time manažment, organizačné a koordinačné zručnosti, komunikačné zručnosti
• príjemné a reprezentatívne vystupovanie, schopnosť zvládať stres, sebaorganizácia, dodržiavanie termínov
Kontaktná osoba pre nábor zamestnancov:
Andrej Kulaviak
https://kariera.kaufland.sk/
Naša spoločnosť odmieta akúkoľvek formu diskriminácie, mužský rod sa v dokumente používa len z dôvodu zjednodušenia.
ID: 2433759
Dátum zverejnenia: 12.2.2016
2016-02-12
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Asistent, Office manager, Sekretárka Spoločnosť: Kaufland Slovenská republika v.o.s.