Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Personálna asistentka vedenia obchodného domu
okres Dolný Kubín
plný úväzok
Svoje žiadosti môžete zasielať pod značkou AssVod/DK prostredníctvom tejto stránky.
Vopred sa ospravedlňujeme, ale vzhľadom na veľké množstvo uchádzačov a zaslaných žiadostí o zamestnanie nie je možné odpovedať všetkým z vás. Preto budeme kontaktovať len vyhovujúcich uchádzačov a ostatné žiadosti spolu so životopismi budú skartované podľa zákona č. 122/2013 Z.z. o ochrane osobných údajov. Ďakujeme za pochopenie a za prejavený záujem.
Vopred sa ospravedlňujeme, ale vzhľadom na veľké množstvo uchádzačov a zaslaných žiadostí o zamestnanie nie je možné odpovedať všetkým z vás. Preto budeme kontaktovať len vyhovujúcich uchádzačov a ostatné žiadosti spolu so životopismi budú skartované podľa zákona č. 122/2013 Z.z. o ochrane osobných údajov. Ďakujeme za pochopenie a za prejavený záujem.
Vopred sa ospravedlňujeme, ale vzhľadom na veľké množstvo uchádzačov a zaslaných žiadostí o zamestnanie nie je možné odpovedať všetkým z vás. Preto budeme kontaktovať len vyhovujúcich uchádzačov a ostatné žiadosti spolu so životopismi budú skartované podľa zákona č. 122/2013 Z.z. o ochrane osobných údajov. Ďakujeme za pochopenie a za prejavený záujem.
Vopred sa ospravedlňujeme, ale vzhľadom na veľké množstvo uchádzačov a zaslaných žiadostí o zamestnanie nie je možné odpovedať všetkým z vás. Preto budeme kontaktovať len vyhovujúcich uchádzačov a ostatné žiadosti spolu so životopismi budú skartované podľa zákona č. 122/2013 Z.z. o ochrane osobných údajov. Ďakujeme za pochopenie a za prejavený záujem.
ihneď
Tvoje úlohy
Našou absolútnou prioritou je spokojnosť našich zákazníkov, ku ktorej môžete prispieť aj Vy úlohami, akými sú činnosti súvisiace s nástupom a výstupom zamestnancov, práca s informačným systémom SAP, vedenie a aktualizácia personálnej agendy, kontrola dochádzkových listov zamestnancov, podpora pri nábore nových pracovníkov, komunikácia s externými inštitúciami, vyhotovovanie reportov, či administratívna podpora riaditeľa obchodného domu.
Výhody práce u nás
• Máte možnosť získať stabilné pracovné miesto v úspešnej spoločnosti.
• Ponúkame Vám rôznorodé úlohy plné výziev a zodpovednosti.
• S našou rozvetvenou sieťou obchodných domov máme zastúpenie v rôznych mestách.
• Umožňujeme Vám kariérne a osobne rásť, nakoľko podporujeme rozvoj vlastných odborníkov a vedúcich zamestnancov.
• Ponúkame Vám rôznorodé úlohy plné výziev a zodpovednosti.
• S našou rozvetvenou sieťou obchodných domov máme zastúpenie v rôznych mestách.
• Umožňujeme Vám kariérne a osobne rásť, nakoľko podporujeme rozvoj vlastných odborníkov a vedúcich zamestnancov.
Tvoj profil
• stredoškolské vzdelanie s maturitou
• odborná prax v oblasti personalistiky min.1 rok
• znalosť pracovno-právnej problematiky
• znalosť Microsoft Office
• príjemné vystupovanie a orientácia na zákazníka
• odborná prax v oblasti personalistiky min.1 rok
• znalosť pracovno-právnej problematiky
• znalosť Microsoft Office
• príjemné vystupovanie a orientácia na zákazníka
Kontaktná osoba pre nábor zamestnancov:
Petra Lobíková
https://kariera.kaufland.sk/
Naša spoločnosť odmieta akúkoľvek formu diskriminácie, mužský rod sa v dokumente používa len z dôvodu zjednodušenia.
ID: 2345791
Dátum zverejnenia: 30.11.2015
2015-11-30
lokalita: okres Dolný Kubín Pozícia: Asistent, Personalista, Sekretárka Spoločnosť: Kaufland Slovenská republika v.o.s.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: dohodou