Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Administratívny/a pracovník/čka informácií
Šamorín, Trnavský kraj
plný úväzok
Ak sa chcete zaradiť do nášho kolektívu, využite túto šancu a neváhajte reagovať prostredníctvom tejto stránky, alebo môžete svoju žiadosť zaslať pod značkou Info/SM na nižšie uvedenú e-mailovú adresu, poprípade osobnou návštevou filiálky v Šamoríne.
Vopred sa ospravedlňujeme, ale vzhľadom na veľké množstvo uchádzačov a zaslaných žiadostí o zamestnanie nie je možné odpovedať všetkým z vás. Preto budeme kontaktovať len vyhovujúcich uchádzačov a ostatné žiadosti spolu so životopismi budú skartované podľa zákona č. 428/2002 Z. z. o ochrane osobných údajov. Ďakujeme za pochopenie a za prejavený záujem.
Vopred sa ospravedlňujeme, ale vzhľadom na veľké množstvo uchádzačov a zaslaných žiadostí o zamestnanie nie je možné odpovedať všetkým z vás. Preto budeme kontaktovať len vyhovujúcich uchádzačov a ostatné žiadosti spolu so životopismi budú skartované podľa zákona č. 428/2002 Z. z. o ochrane osobných údajov. Ďakujeme za pochopenie a za prejavený záujem.
ihneď
Tvoje úlohy
- Kontrola a úprava zákazníckeho tabla pred otvorením OD.
- Komunikácia so zákazníkmi, návštevami, vedením (podľa štandardov Kaufland).
- Týždenná kontrola TIPu na nástenke.
- Prebierka hotovosti a zodpovednosť za zverený majetok a financie.
- Kontrola EPS zariadenia a funkčnosti.
- Práca s tovarom a skladovými kartami.
- Vyhlasovanie spotov, zliav, informácií pre zákazníkov aj zamestnancov, prebierka telefonátov.
- Vybavovanie reklamácií podľa platných Kaufland štandardov.
- Zápisy stavu pokladní a počtu zákazníkov.
- Kontrola a zabezpečenie dostatku nákupných vozíkov.
- Evidencia pohybu zamestnancov a návštev OD (prestávky).
- Označenie vedúceho dňa, znalosť aktuálneho TIPu.
- Príprava darčekových košov na predaj.
- Ovládanie práce na pokladni a činnosti s tým súvisiace, ovládanie PLU.
Výhody práce u nás
Ponúkame Vám samostatnú prácu s veľmi výhodným finančným ohodnotením, dôkladné zaškolenie a ďalšie firemné vzdelávanie, samostatnosť pri riešení pracovných úloh a veľmi perspektívnu možnosť osobného rozvoja v rámci veľkej, dynamicky sa rozvíjajúcej obchodnej spoločnosti.
Tvoj profil
- Prax v odbore je vítaná
- NJ výhodou
- PC zručnosti
- Vysoké pracovné nasadenie
- Flexibilita
Kontaktná osoba pre nábor zamestnancov:
Petra Lobíková
https://kariera.kaufland.sk/
Naša spoločnosť odmieta akúkoľvek formu diskriminácie, mužský rod sa v dokumente používa len z dôvodu zjednodušenia.
ID: 2115220
Dátum zverejnenia: 20.5.2015
2015-05-20
lokalita: Trnavský kraj Pozícia: Pomocný pracovník, Pracovník reklamačného oddelenia, Vrátnik, informátor Spoločnosť: Kaufland Slovenská republika v.o.s.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: dohodou