Odborný/á asistent/ka na oddelení Technického nákupu

Bratislava
plný úväzok
Vopred sa ospravedlňujeme, ale vzhľadom na veľké množstvo uchádzačov a zaslaných žiadostí o zamestnanie nie je možné odpovedať všetkým z vás. Preto budeme kontaktovať len vyhovujúcich uchádzačov a ostatné žiadosti spolu so životopismi budú skartované podľa zákona č. 122/2013 Z.z. o ochrane osobných údajov. Ďakujeme za pochopenie a za prejavený záujem.
ihneď

Tvoje úlohy

• komplexná starostlivosť o zverenú agendu v rámci oblasti Technického nákupu
• presadenie stanoveného procesu obstarávania tovarov a služieb
• presadenie schválených zmluvných predlôh
• zodpovedná príprava nákupu tovarov a služieb
• vedenie obchodných rokovaní
• pravidelné a dôsledné sledovanie trhu v rámci nákupných oblastí úseku
• vyhľadávanie a mapovanie nových dodávateľov
• trvalá údržba všetkých dát dodávateľov
• účasť na projektoch, výstavách a veľtrhoch podľa potrieb zamestnávateľa
• dôsledná príprava materiálov pre obchodné jednania a bezproblémový chod oddelenia podľa pokynov nadriadeného
• počítačové spracovanie dát danej nákupnej oblasti
• dispečing, realizácia objednávkového procesu (vystavenie, kontrola, vyhotovenie objednávok)
• kontrola plnenia zadaných objednávok zo strany obchodných partnerov a realizácia opatrení na odstránenie nedostatkov, kontrola správnosti faktúr
• prijatie a spracovanie reklamácií zo strany zákazníkov
• spolupráca pri analýzach, vyhotovení, zverejnení a rozvoji ďalších interných / externých procesov
• SAP reporty – otvorené objednávky, faktúry a pod.

Výhody práce u nás

Pre posilnenie nášho rastúceho tímu a za účelom kvalitného zabezpečenia nášho ďalšieho vývoja na slovenskom trhu, hľadáme nových spolupracovníkov a spolupracovníčky na centrálu spoločnosti. Ponúkame zodpovednú úlohu, pričom Vaše dôsledné zapracovanie a následné vzdelávanie sú predpokladom našej vzájomnej spolupráce. Zodpovedajúce mzdové ohodnotenie, samostatnosť pri riešení pracovných úloh.

Tvoj profil

Špecifické požiadavky:
• ukončené SŠ/VŠ
• prax v oblasti nákupu tovaru a služieb (min. 1 rok)
• všeobecný prehľad z oblasti (dane, ekonomika, hospodárstvo, sociálna sféra)
• užívateľská znalosť Microsoft office na úrovni pokročilý (Word, Excel, Outlook, Power Point)

Odborné vedomosti a zručnosti:
• nemecký alebo anglický jazyk aktívne (výhodou nemecký jazyk)

Zručnosti:
• efektívne zručnosti riešenia problémov
• komunikačné zručnosti, vyjednávanie
• profesionálne vystupovanie
• prezentačné zručnosti

Vlastnosti:
• zodpovednosť, angažovanosť a iniciatíva
• vysoká miera sebaorganizácie, dodržiavanie termínov
• dôslednosť, precíznosť, presvedčivosť, orientácia na cieľ

Schopnosti:
• analytické, podnikateľské a logické myslenie
• flexibilita, schopnosť rýchlo sa učiť a prispôsobiť sa zmenám
• schopnosť tímovej spolupráce, odolnosť voči záťaži a stresovým situáciám
• sebakontrola

Kontaktná osoba pre nábor zamestnancov:
Andrej Kulaviak


https://kariera.kaufland.sk/

Naša spoločnosť odmieta akúkoľvek formu diskriminácie, mužský rod sa v dokumente používa len z dôvodu zjednodušenia.
ID: 2027951  Dátum zverejnenia: 26.2.2015