Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Odborný/á asistent/ka na oddelení Zákazníckeho marketingu - nemecký jazyk podmienkou
Bratislava
plný úväzok
Tvoje úlohy
• presadenie a dodržiavanie postupov, nepretržitá kontrola a aktualizácia internacionálnych štandardov:
• zhodnotenie a upozornenie na odchýlky oproti internacionálnym štandardom a zavedenie opatrení
• podpora pri internacionálnych projektoch
• striktné dodržiavanie ochrany osobných údajov pri akomkoľvek spracovávaní zamestnaneckých resp. zákazníckych pripomienok
• komunikácia a riešenie spoločných úloh resp. problémov s centrálnymi oddeleniami, prevádzkou a DC Ilava
• príprava podkladov, podpora pri organizácií a školení zamestnancov k témam – Ústretovosť; Zákaznícke záruky a servisy; Spokojný zákazník – naše spoločné dielo
- zamestnanecká karta
- zákaznícke dni
- zákaznícke systémy
- školiace systémy
- testovací zákazník
- GeKu Informácie/ GeKu stretnutie
- víťaz ústretovosti/ súťaže „Najlepšia filiálka mesiaca a roka“ a „Najústretovejšie oddelenie centrály“
- kvalita služieb
• zhodnotenie a upozornenie na odchýlky oproti internacionálnym štandardom a zavedenie opatrení
• podpora pri internacionálnych projektoch
• striktné dodržiavanie ochrany osobných údajov pri akomkoľvek spracovávaní zamestnaneckých resp. zákazníckych pripomienok
• komunikácia a riešenie spoločných úloh resp. problémov s centrálnymi oddeleniami, prevádzkou a DC Ilava
• príprava podkladov, podpora pri organizácií a školení zamestnancov k témam – Ústretovosť; Zákaznícke záruky a servisy; Spokojný zákazník – naše spoločné dielo
Výhody práce u nás
Pre posilnenie nášho rastúceho tímu a za účelom kvalitného zabezpečenia nášho ďalšieho vývoja na slovenskom trhu, hľadáme nových spolupracovníkov a spolupracovníčky na centrálu spoločnosti. Ponúkame zodpovednú úlohu, pričom Vaše dôsledné zapracovanie a následné vzdelávanie sú predpokladom našej vzájomnej spolupráce. Zodpovedajúce mzdové ohodnotenie, samostatnosť pri riešení pracovných úloh.
Tvoj profil
• typ školy: SŠ
• odborná prax v administratíve výhodou
• skúsenosti s organizovaním školení, základné prezentačné zručnosti
• užívateľská znalosť Microsoft office na úrovni pokročilý (Word, Excel, Power Point, Lotus Notes)
Odborné vedomosti a zručnosti:
• nemecký jazyk expert
Zručnosti:
• veľmi dobré komunikačné zručnosti
• silná orientácia na zákazníka
• organizačné zručnosti
Vlastnosti:
• diskrétnosť, samostatnosť, spoľahlivosť, precíznosť
• dodržiavanie termínov, orientácia na výsledok
• tímová spolupráca
Schopnosti:
• schopnosť konštruktívne myslieť
• schopnosť riešiť konfliktné situácie
• schopnosť pracovať pod časovým stresom
• odborná prax v administratíve výhodou
• skúsenosti s organizovaním školení, základné prezentačné zručnosti
• užívateľská znalosť Microsoft office na úrovni pokročilý (Word, Excel, Power Point, Lotus Notes)
Odborné vedomosti a zručnosti:
• nemecký jazyk expert
Zručnosti:
• veľmi dobré komunikačné zručnosti
• silná orientácia na zákazníka
• organizačné zručnosti
Vlastnosti:
• diskrétnosť, samostatnosť, spoľahlivosť, precíznosť
• dodržiavanie termínov, orientácia na výsledok
• tímová spolupráca
Schopnosti:
• schopnosť konštruktívne myslieť
• schopnosť riešiť konfliktné situácie
• schopnosť pracovať pod časovým stresom
Kontaktná osoba pre nábor zamestnancov:
Andrej Kulaviak
https://kariera.kaufland.sk/
Naša spoločnosť odmieta akúkoľvek formu diskriminácie, mužský rod sa v dokumente používa len z dôvodu zjednodušenia.
ID: 1986852
Dátum zverejnenia: 21.1.2015
2015-01-21
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Asistent, Marketingový pracovník, Špecialista podpory zákazníkov Spoločnosť: Kaufland Slovenská republika v.o.s.