Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Právnik/čka na odd. Recht und compliance
Bratislava
plný úväzok
Vopred sa ospravedlňujeme, ale vzhľadom na veľké množstvo uchádzačov a zaslaných žiadostí o zamestnanie nie je možné odpovedať všetkým z vás. Preto budeme kontaktovať len vyhovujúcich uchádzačov a ostatné žiadosti spolu so životopismi budú skartované podľa zákona č. 122/2013 Z. z. o ochrane osobných údajov. Ďakujeme za pochopenie a za prejavený záujem.
Tvoje úlohy
• pravidelné sledovanie legislatívnych zmien a judikatúry na národnej a európskej úrovni
• podpora a aktívne podieľanie sa na tvorbe interných smerníc v právnej oblasti a compliance agendy, zabezpečovanie súvisiacich odborných prekladov z / do nemeckého jazyka
• asistencia pri príprave podkladov pri súdnych sporoch
• vykonávanie právnych rešerší, poskytovanie vecných informácií o vývoji platného práva vzťahujúceho sa na podnikanie spoločností Kaufland na Slovensku
• príprava, konzultácia a revízia zmluvnej dokumentácie
• príprava a konzultovanie právnych stanovísk
• interná komunikácia s inými úsekmi a oddeleniami
• zabezpečenie spracovania, evidovania a archivovania právnych a compliance dokumentov súvisiacich s činnosťou spoločnosti
• podľa potreby komunikácia s externými právnymi zástupcami a internacionálnym oddelením so sídlom v Nemecku
• riešenie jednoduchých právnych problémov a otázok
• podpora a aktívne podieľanie sa na tvorbe interných smerníc v právnej oblasti a compliance agendy, zabezpečovanie súvisiacich odborných prekladov z / do nemeckého jazyka
• asistencia pri príprave podkladov pri súdnych sporoch
• vykonávanie právnych rešerší, poskytovanie vecných informácií o vývoji platného práva vzťahujúceho sa na podnikanie spoločností Kaufland na Slovensku
• príprava, konzultácia a revízia zmluvnej dokumentácie
• príprava a konzultovanie právnych stanovísk
• interná komunikácia s inými úsekmi a oddeleniami
• zabezpečenie spracovania, evidovania a archivovania právnych a compliance dokumentov súvisiacich s činnosťou spoločnosti
• podľa potreby komunikácia s externými právnymi zástupcami a internacionálnym oddelením so sídlom v Nemecku
• riešenie jednoduchých právnych problémov a otázok
Výhody práce u nás
Pre posilnenie nášho rastúceho tímu a za účelom kvalitného zabezpečenia nášho ďalšieho vývoja na slovenskom trhu, hľadáme nových spolupracovníkov a spolupracovníčky na centrálu spoločnosti. Ponúkame zodpovednú úlohu, pričom Vaše dôsledné zapracovanie a následné vzdelávanie sú predpokladom našej vzájomnej spolupráce. Zodpovedajúce mzdové ohodnotenie, samostatnosť pri riešení pracovných úloh.
Tvoj profil
Špecifické požiadavky:
• typ školy: ukončené vysokoškolské vzdelanie II. stupňa – právne zameranie
• odborná prax min. 1 rok po ukončení vysokoškolského vzdelania
• všeobecný prehľad z oblasti práva, daní, ekonomiky, hospodárstva, sociálnej sféry
• užívateľská znalosť Microsoft office na úrovni pokročilý (najmä Word, Excel, Power Point)
Odborné vedomosti a zručnosti:
• nemecký jazyk na pokročilej úrovni (aktívne) vrátane odbornej právnej terminológie a skúseností s odbornými právnymi prekladmi, odborná znalosť anglického jazyka výhodou
• prax a vedomosti v oblasti ochrany osobných údajov, správneho práva a ochrany spotrebiteľa
• prehľad v ostatných právnych predpisoch na národnej a európskej úrovni vzťahujúcich sa na podnikanie spoločnosti
Zručnosti:
• písomný prejav na vysokej úrovni
Vlastnosti:
• angažovanosť a iniciatíva
• aktívna a komunikatívna osobnosť
• vysoká miera sebaorganizácie, dodržiavanie termínov
• dôslednosť, precíznosť
• výborné organizačné schopnosti
• odolnosť voči stresu a časovému tlaku
Schopnosti:
• analytické a logické myslenie
• flexibilita
• schopnosť tímovej spolupráce
• typ školy: ukončené vysokoškolské vzdelanie II. stupňa – právne zameranie
• odborná prax min. 1 rok po ukončení vysokoškolského vzdelania
• všeobecný prehľad z oblasti práva, daní, ekonomiky, hospodárstva, sociálnej sféry
• užívateľská znalosť Microsoft office na úrovni pokročilý (najmä Word, Excel, Power Point)
Odborné vedomosti a zručnosti:
• nemecký jazyk na pokročilej úrovni (aktívne) vrátane odbornej právnej terminológie a skúseností s odbornými právnymi prekladmi, odborná znalosť anglického jazyka výhodou
• prax a vedomosti v oblasti ochrany osobných údajov, správneho práva a ochrany spotrebiteľa
• prehľad v ostatných právnych predpisoch na národnej a európskej úrovni vzťahujúcich sa na podnikanie spoločnosti
Zručnosti:
• písomný prejav na vysokej úrovni
Vlastnosti:
• angažovanosť a iniciatíva
• aktívna a komunikatívna osobnosť
• vysoká miera sebaorganizácie, dodržiavanie termínov
• dôslednosť, precíznosť
• výborné organizačné schopnosti
• odolnosť voči stresu a časovému tlaku
Schopnosti:
• analytické a logické myslenie
• flexibilita
• schopnosť tímovej spolupráce
Kontaktná osoba pre nábor zamestnancov:
Andrej Kulaviak
https://kariera.kaufland.sk/
Naša spoločnosť odmieta akúkoľvek formu diskriminácie, mužský rod sa v dokumente používa len z dôvodu zjednodušenia.
ID: 1957211
Dátum zverejnenia: 14.12.2014
2014-12-14
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Asistent, Právnik Spoločnosť: Kaufland Slovenská republika v.o.s.