Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Odborný/á asistent/ka na oddelení Nákupu - nemecký jazyk podmienkou
Bratislava
plný úväzok
Vopred sa ospravedlňujeme, ale vzhľadom na veľké množstvo uchádzačov a zaslaných žiadostí o zamestnanie nie je možné odpovedať všetkým z vás. Preto budeme kontaktovať len vyhovujúcich uchádzačov a ostatné žiadosti spolu so životopismi budú skartované podľa zákona č. 122/2013 Z. z. o ochrane osobných údajov. Ďakujeme za pochopenie a za prejavený záujem.
Tvoje úlohy
• plánovanie akciových množstiev na základe historických dát a podkladov z oddelenia nákupu
• vyhodnocovanie akcií a tvorba prognóz
• optimalizácia dát prognózovaných systémom F&R
• optimalizácia objednávacích návrhov
• plánovanie a riadenie sezóny
• reporting
• ad-hoc analýzy
• komunikácia s filiálkami
K ďalším úlohám patrí predovšetkým:
• zodpovednosť za odborných referentov v rámci zverenej oblasti (food)
• zapracovanie a ďalšie vzdelávanie spolupracovníkov v rámci oddelenia
• odborné školenia pre iné oddelenia
• vedenie projektov
• administratívna podpora
• ostatné organizačné a administratívne práce podľa pokynov nadriadeného
• vyhodnocovanie akcií a tvorba prognóz
• optimalizácia dát prognózovaných systémom F&R
• optimalizácia objednávacích návrhov
• plánovanie a riadenie sezóny
• reporting
• ad-hoc analýzy
• komunikácia s filiálkami
K ďalším úlohám patrí predovšetkým:
• zodpovednosť za odborných referentov v rámci zverenej oblasti (food)
• zapracovanie a ďalšie vzdelávanie spolupracovníkov v rámci oddelenia
• odborné školenia pre iné oddelenia
• vedenie projektov
• administratívna podpora
• ostatné organizačné a administratívne práce podľa pokynov nadriadeného
Výhody práce u nás
Pre posilnenie nášho rastúceho tímu a za účelom kvalitného zabezpečenia nášho ďalšieho vývoja na slovenskom trhu, hľadáme nových spolupracovníkov a spolupracovníčky na centrálu spoločnosti. Ponúkame zodpovednú úlohu, pričom Vaše dôsledné zapracovanie a následné vzdelávanie sú predpokladom našej vzájomnej spolupráce. Zodpovedajúce mzdové ohodnotenie, samostatnosť pri riešení pracovných úloh.
Tvoj profil
Špecifické požiadavky:
• znalosť problematiky z oblasti nákupu výhodou
• porozumenie pre prácu s číslami, logické myslenie
Odborné vedomosti a zručnosti:
• užívateľská znalosť Microsoft office na úrovni pokročilý (Word, Excel, Outlook, Power Point), znalosť SAPu a programu Access výhodou
Zručnosti:
• komunikačné zručnosti
• organizačné zručnosti
Vlastnosti:
• zodpovednosť, spoľahlivosť, samostatnosť
• angažovanosť a iniciatíva
• dodržiavanie termínov, dôslednosť, precíznosť
• orientácia na výsledok, tímová spolupráca
• pozitívny vzťah k číslam
Schopnosti:
• odolnosť voči stresu
• schopnosť riešiť konfliktné situácie
• tímová spolupráca
• flexibilita, adaptácia na zmeny
• ochota ďalej sa učiť a rozvíjať (rozvojový potenciál)
• znalosť problematiky z oblasti nákupu výhodou
• porozumenie pre prácu s číslami, logické myslenie
Odborné vedomosti a zručnosti:
• užívateľská znalosť Microsoft office na úrovni pokročilý (Word, Excel, Outlook, Power Point), znalosť SAPu a programu Access výhodou
Zručnosti:
• komunikačné zručnosti
• organizačné zručnosti
Vlastnosti:
• zodpovednosť, spoľahlivosť, samostatnosť
• angažovanosť a iniciatíva
• dodržiavanie termínov, dôslednosť, precíznosť
• orientácia na výsledok, tímová spolupráca
• pozitívny vzťah k číslam
Schopnosti:
• odolnosť voči stresu
• schopnosť riešiť konfliktné situácie
• tímová spolupráca
• flexibilita, adaptácia na zmeny
• ochota ďalej sa učiť a rozvíjať (rozvojový potenciál)
Kontaktná osoba pre nábor zamestnancov:
Andrej Kulaviak
https://kariera.kaufland.sk/
Naša spoločnosť odmieta akúkoľvek formu diskriminácie, mužský rod sa v dokumente používa len z dôvodu zjednodušenia.
ID: 1939804
Dátum zverejnenia: 26.11.2014
2014-11-26
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Asistent, Obchodný referent Spoločnosť: Kaufland Slovenská republika v.o.s.