Technical Supporter

Bratislava
plný úväzok
Vopred sa ospravedlňujeme, ale vzhľadom na veľké množstvo uchádzačov a zaslaných žiadostí o zamestnanie nie je možné odpovedať všetkým z vás. Preto budeme kontaktovať len vyhovujúcich uchádzačov a ostatné žiadosti spolu so životopismi budú skartované podľa zákona č. 122/2013 Z. z. o ochrane osobných údajov. Ďakujeme za pochopenie a za prejavený záujem.
ihneď

Tvoje úlohy

• zadávanie a spracovanie požiadaviek užívateľov v centrálnom systéme pre evidenciu trouble ticketov
• správa a údržba klientských PC v systéme CA Unicenter
• podpora pre Lotus Domino Notes, DFS, AD, DHCP, DNS...
• správa a údržba tlačiarní
• technická podpora a monitoring zverených procesov a systémov

Výhody práce u nás

Pre posilnenie nášho rastúceho tímu a za účelom kvalitného zabezpečenia nášho ďalšieho vývoja na slovenskom trhu, hľadáme nových spolupracovníkov a spolupracovníčky na centrálu spoločnosti. Ponúkame zodpovednú úlohu, pričom Vaše dôsledné zapracovanie a následné vzdelávanie sú predpokladom našej vzájomnej spolupráce. Zodpovedajúce mzdové ohodnotenie, samostatnosť pri riešení pracovných úloh.

Tvoj profil

• dobrá orientácia v oblasti informačných technológií
• skúsenosti so správou klientských PC – MS Windows 7, znalosť CA
Unicenter výhodou
• skúsenosti so správou serverov - MS Windows 2k8, Distributed File
System, Active Directory, DHCP, DNS
• angažovanosť a iniciatíva, sebaorganizácia, dodržiavanie termínov,
dôslednosť, precíznosť
• zodpovednosť, spoľahlivosť, samostatnosť, silná orientácia na cieľ a
dosahovanie výsledkov
• znalosť Networkingu vítaná
• prax v IT nie je podmienkou
• schopnosť tímovej spolupráce
• flexibilita, adaptácia na zmeny
• ochota ďalej sa učiť a rozvíjať

Kontaktná osoba pre nábor zamestnancov:
Andrej Kulaviak


https://kariera.kaufland.sk/

Naša spoločnosť odmieta akúkoľvek formu diskriminácie, mužský rod sa v dokumente používa len z dôvodu zjednodušenia.