Odborný/á referent/ka Zákazníckeho centra – online komunikácia

Bratislava
plný úväzok
Vopred sa ospravedlňujeme, ale vzhľadom na veľké množstvo uchádzačov a zaslaných žiadostí o zamestnanie nie je možné odpovedať všetkým z vás. Preto budeme kontaktovať len vyhovujúcich uchádzačov a ostatné žiadosti spolu so životopismi budú skartované podľa zákona č. 122/2013 Z. z. o ochrane osobných údajov. Ďakujeme za pochopenie a za prejavený záujem.

Tvoje úlohy

Reputationsmanagement / Webmonitoring
• jednoduchá analýza a spracovanie prípadov (predovšetkým negatívnych pripomienok), ktoré boli vyhľadané prostredníctvom vyhľadávača (VICO) – podľa pokynov nadriadeného
• komunikácia na sociálnych sieťach v mene spoločnosti KL
• spolupráca s ostatnými odbornými oddeleniami, managementom resp. s externými prevádzkovateľmi internetových fór
• neustála optimalizácia vyhľadávaných výrazov a zdrojov
• zodpovednosť za spracovanie a vyhodnotenie údajov – reporting

Social Media Management
• samostatná komunikácia na sociálnych sieťach (Facebook) na základe redakčného plánu v súlade s platnými OHB
• príprava a odsúhlasenie redakčných obsahov pre sociálne siete v spolupráci s reklamným oddelením a mandátmi sociálnych médií z iným odborných oddelení
• návrh a nasadenie príspevkov na sociálne siete, na základe vyhotoveného redakčného plánu

Starostlivosť o zákazníka
• profesionálne spracovanie zákazníckych pripomienok s cieľom bezproblémového vyriešenia k spokojnosti zákazníka pri dodržiavaní stanovených postupov – telefonicky resp. písomnou formou
• komunikácia a riešenie spoločných úloh resp. zákazníckych pripomienok s centrálnymi oddeleniami, prevádzkou a DC Ilava
• upozornenie na odchýlky oproti internacionálnym štandardom
• zodpovednosť za interný reporting podľa pokynov nadriadeného
• striktné dodržiavanie ochrany osobných údajov pri akomkoľvek spracovávaní zákazníckych resp. zamestnaneckých pripomienok

Veľkoodberatelia – darčekové poukážky
• zodpovednosť za včasné a bezproblémové vybavenie objednávok pre veľkoodberateľov darčekových poukážok vrátane dodržania stanovených bonusov podľa aktuálnej smernice
• zodpovednosť za evidenciu veľkoodberateľov pri dodržiavaní ochrany osobných údajov

Výhody práce u nás

Pre posilnenie nášho rastúceho tímu a za účelom kvalitného zabezpečenia nášho ďalšieho vývoja na slovenskom trhu, hľadáme nových spolupracovníkov a spolupracovníčky na centrálu spoločnosti. Ponúkame zodpovednú úlohu, pričom Vaše dôsledné zapracovanie a následné vzdelávanie sú predpokladom našej vzájomnej spolupráce. Zodpovedajúce mzdové ohodnotenie, samostatnosť pri riešení pracovných úloh.

Tvoj profil

Špecifické požiadavky:
• typ školy: SŠ
• odborná prax v administratíve 1-2 roky
• užívateľská znalosť Microsoft office na úrovni pokročilý (Word, Excel, Power Point, Lotus Notes)

Odborné vedomosti a zručnosti:
• nemecký jazyk – pokročilý slovom aj písmom
• skúsenosti v oblasti Customer Relationship Management

Zručnosti:
• silná orientácia na zákazníka
• veľmi dobré komunikačné zručnosti
• organizačné zručnosti

Vlastnosti:
• diskrétnosť, samostatnosť, spoľahlivosť, precíznosť
• dodržiavanie termínov
• orientácia na výsledok
• tímová spolupráca, kreativita

Schopnosti:
• schopnosť riešiť konfliktné situácie
• schopnosť konštruktívne myslieť
• ochota ďalej sa učiť a rozvíjať (rozvojový potenciál)

Kontaktná osoba pre nábor zamestnancov:
Andrej Kulaviak


https://kariera.kaufland.sk/

Naša spoločnosť odmieta akúkoľvek formu diskriminácie, mužský rod sa v dokumente používa len z dôvodu zjednodušenia.
ID: 1914658  Dátum zverejnenia: 31.10.2014