Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Odborný/á referent/ka Zákazníckeho centra – online komunikácia
Bratislava
plný úväzok
Vopred sa ospravedlňujeme, ale vzhľadom na veľké množstvo uchádzačov a zaslaných žiadostí o zamestnanie nie je možné odpovedať všetkým z vás. Preto budeme kontaktovať len vyhovujúcich uchádzačov a ostatné žiadosti spolu so životopismi budú skartované podľa zákona č. 122/2013 Z. z. o ochrane osobných údajov. Ďakujeme za pochopenie a za prejavený záujem.
Tvoje úlohy
Reputationsmanagement / Webmonitoring
• jednoduchá analýza a spracovanie prípadov (predovšetkým negatívnych pripomienok), ktoré boli vyhľadané prostredníctvom vyhľadávača (VICO) – podľa pokynov nadriadeného
• komunikácia na sociálnych sieťach v mene spoločnosti KL
• spolupráca s ostatnými odbornými oddeleniami, managementom resp. s externými prevádzkovateľmi internetových fór
• neustála optimalizácia vyhľadávaných výrazov a zdrojov
• zodpovednosť za spracovanie a vyhodnotenie údajov – reporting
Social Media Management
• samostatná komunikácia na sociálnych sieťach (Facebook) na základe redakčného plánu v súlade s platnými OHB
• príprava a odsúhlasenie redakčných obsahov pre sociálne siete v spolupráci s reklamným oddelením a mandátmi sociálnych médií z iným odborných oddelení
• návrh a nasadenie príspevkov na sociálne siete, na základe vyhotoveného redakčného plánu
Starostlivosť o zákazníka
• profesionálne spracovanie zákazníckych pripomienok s cieľom bezproblémového vyriešenia k spokojnosti zákazníka pri dodržiavaní stanovených postupov – telefonicky resp. písomnou formou
• komunikácia a riešenie spoločných úloh resp. zákazníckych pripomienok s centrálnymi oddeleniami, prevádzkou a DC Ilava
• upozornenie na odchýlky oproti internacionálnym štandardom
• zodpovednosť za interný reporting podľa pokynov nadriadeného
• striktné dodržiavanie ochrany osobných údajov pri akomkoľvek spracovávaní zákazníckych resp. zamestnaneckých pripomienok
Veľkoodberatelia – darčekové poukážky
• zodpovednosť za včasné a bezproblémové vybavenie objednávok pre veľkoodberateľov darčekových poukážok vrátane dodržania stanovených bonusov podľa aktuálnej smernice
• zodpovednosť za evidenciu veľkoodberateľov pri dodržiavaní ochrany osobných údajov
• jednoduchá analýza a spracovanie prípadov (predovšetkým negatívnych pripomienok), ktoré boli vyhľadané prostredníctvom vyhľadávača (VICO) – podľa pokynov nadriadeného
• komunikácia na sociálnych sieťach v mene spoločnosti KL
• spolupráca s ostatnými odbornými oddeleniami, managementom resp. s externými prevádzkovateľmi internetových fór
• neustála optimalizácia vyhľadávaných výrazov a zdrojov
• zodpovednosť za spracovanie a vyhodnotenie údajov – reporting
Social Media Management
• samostatná komunikácia na sociálnych sieťach (Facebook) na základe redakčného plánu v súlade s platnými OHB
• príprava a odsúhlasenie redakčných obsahov pre sociálne siete v spolupráci s reklamným oddelením a mandátmi sociálnych médií z iným odborných oddelení
• návrh a nasadenie príspevkov na sociálne siete, na základe vyhotoveného redakčného plánu
Starostlivosť o zákazníka
• profesionálne spracovanie zákazníckych pripomienok s cieľom bezproblémového vyriešenia k spokojnosti zákazníka pri dodržiavaní stanovených postupov – telefonicky resp. písomnou formou
• komunikácia a riešenie spoločných úloh resp. zákazníckych pripomienok s centrálnymi oddeleniami, prevádzkou a DC Ilava
• upozornenie na odchýlky oproti internacionálnym štandardom
• zodpovednosť za interný reporting podľa pokynov nadriadeného
• striktné dodržiavanie ochrany osobných údajov pri akomkoľvek spracovávaní zákazníckych resp. zamestnaneckých pripomienok
Veľkoodberatelia – darčekové poukážky
• zodpovednosť za včasné a bezproblémové vybavenie objednávok pre veľkoodberateľov darčekových poukážok vrátane dodržania stanovených bonusov podľa aktuálnej smernice
• zodpovednosť za evidenciu veľkoodberateľov pri dodržiavaní ochrany osobných údajov
Výhody práce u nás
Pre posilnenie nášho rastúceho tímu a za účelom kvalitného zabezpečenia nášho ďalšieho vývoja na slovenskom trhu, hľadáme nových spolupracovníkov a spolupracovníčky na centrálu spoločnosti. Ponúkame zodpovednú úlohu, pričom Vaše dôsledné zapracovanie a následné vzdelávanie sú predpokladom našej vzájomnej spolupráce. Zodpovedajúce mzdové ohodnotenie, samostatnosť pri riešení pracovných úloh.
Tvoj profil
Špecifické požiadavky:
• typ školy: SŠ
• odborná prax v administratíve 1-2 roky
• užívateľská znalosť Microsoft office na úrovni pokročilý (Word, Excel, Power Point, Lotus Notes)
Odborné vedomosti a zručnosti:
• nemecký jazyk – pokročilý slovom aj písmom
• skúsenosti v oblasti Customer Relationship Management
Zručnosti:
• silná orientácia na zákazníka
• veľmi dobré komunikačné zručnosti
• organizačné zručnosti
Vlastnosti:
• diskrétnosť, samostatnosť, spoľahlivosť, precíznosť
• dodržiavanie termínov
• orientácia na výsledok
• tímová spolupráca, kreativita
Schopnosti:
• schopnosť riešiť konfliktné situácie
• schopnosť konštruktívne myslieť
• ochota ďalej sa učiť a rozvíjať (rozvojový potenciál)
• typ školy: SŠ
• odborná prax v administratíve 1-2 roky
• užívateľská znalosť Microsoft office na úrovni pokročilý (Word, Excel, Power Point, Lotus Notes)
Odborné vedomosti a zručnosti:
• nemecký jazyk – pokročilý slovom aj písmom
• skúsenosti v oblasti Customer Relationship Management
Zručnosti:
• silná orientácia na zákazníka
• veľmi dobré komunikačné zručnosti
• organizačné zručnosti
Vlastnosti:
• diskrétnosť, samostatnosť, spoľahlivosť, precíznosť
• dodržiavanie termínov
• orientácia na výsledok
• tímová spolupráca, kreativita
Schopnosti:
• schopnosť riešiť konfliktné situácie
• schopnosť konštruktívne myslieť
• ochota ďalej sa učiť a rozvíjať (rozvojový potenciál)
Kontaktná osoba pre nábor zamestnancov:
Andrej Kulaviak
https://kariera.kaufland.sk/
Naša spoločnosť odmieta akúkoľvek formu diskriminácie, mužský rod sa v dokumente používa len z dôvodu zjednodušenia.
ID: 1863870
Dátum zverejnenia: 10.9.2014
2014-09-10
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Asistent, Helpdesk operátor, Supervízor call centra, Špecialista podpory zákazníkov Spoločnosť: Kaufland Slovenská republika v.o.s.